Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
3381/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori jos on vaikuttanut neuvomiselta kirjoitukseni. En neuvo ihmisiä, jokainen osaa omaa elämäänsä elää ja kysyä mieleiseltään henkilöltä neuvoa ja apua jos tarve vaatii. Kirjoitukseni oli tarkoitus olla lämmin kiitos kaikille auttaville persoonille. Olin juuri kokenut miten taakkaani oli kannettu ja ongelmaani oli paneuduttu; olin kiitollisuuden tilassa. Halusin ilmaista sen muutamalla lauseella kuvaten sitä että kun autettu saa iloa ja helpotusta elämäänsä, niin auttajalle kuuluu myös ilo ja hyvä mieli. 

Kokemukseen toi merkittävyyttä myös se kun olin juuri ollut tosi alhaisissa fiiliksissä tuon vaikealta tuntuvan asian takia ja pääsin kuin taikaiskusta pois negatiivisuuden tunnetilasta, kun tämä henkilö lahjoitti  aikaansa ja apuansa. Tämä on minulle tärkeää, että pääsen positiiviseen moodiin. Ehkä hän ei edes tajunnut miten suuresti vaikutti minuun. (No, itkin ilosta puhelun päätyttyä...)

Itse olen tosi tur

Lainaus ei varmaan onnistu kunnolla, mutta yritetään. Itse kirjoitin viestin jossa ilmeisesti lainasin aiempaa viestiäsi. Tarkoitan siis tiira jossa kerroit kuinka sait hyvän kokemuksen ja ns apua toiselta. Kirjoitin elämästäni ja kokemuksistani mitä osittain kirjoittamasi toi mieleeni. En viestissäni todellakaan tarkoittanut arvostella sinua tai kitjoittamaasi. Pahoittelut jos käsitit niin. Enemmänkin pohdin itsekin sitä kuinka olisi mukavaa omata ns auttavainen ja ymmärtäväinen ihminen sekä mietin kokemuksiani ihmisistä. Näin elä vaan minin viestini takia pahoittele mitään. Kirjoitin melko synkän viestin itse, kun välillä oikeasti suren niin paljon elämässäni tapahtuneita asioita. 

Vierailija
3382/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori jos on vaikuttanut neuvomiselta kirjoitukseni. En neuvo ihmisiä, jokainen osaa omaa elämäänsä elää ja kysyä mieleiseltään henkilöltä neuvoa ja apua jos tarve vaatii. Kirjoitukseni oli tarkoitus olla lämmin kiitos kaikille auttaville persoonille. Olin juuri kokenut miten taakkaani oli kannettu ja ongelmaani oli paneuduttu; olin kiitollisuuden tilassa. Halusin ilmaista sen muutamalla lauseella kuvaten sitä että kun autettu saa iloa ja helpotusta elämäänsä, niin auttajalle kuuluu myös ilo ja hyvä mieli. 

Kokemukseen toi merkittävyyttä myös se kun olin juuri ollut tosi alhaisissa fiiliksissä tuon vaikealta tuntuvan asian takia ja pääsin kuin taikaiskusta pois negatiivisuuden tunnetilasta, kun tämä henkilö lahjoitti  aikaansa ja apuansa. Tämä on minulle tärkeää, että pääsen positiiviseen moodiin. Ehkä hän ei edes tajunnut miten suuresti vaikutti minuun. (No, itkin ilosta puhelun päätyttyä...)

Itse olen tosi tur

Ihan kuin mä olisin tuossa kirjoittanut itsestäni. Vaan en ole. Silti, outo tunne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3383/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen tarkoitin siis viestiäni 3432 jossa lainasin ilmeisesti sinun viestisi ja pohdin omaa elämääni. 

Vierailija
3384/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliseen tarkoitin siis viestiäni 3432 jossa lainasin ilmeisesti sinun viestisi ja pohdin omaa elämääni. 

Tämä siis lisäykseni viestiin 3445. Jos siis käsitit sen jotenkin ikävästi. En todellakaan arvostele sinua vaan pohdin elämääni. Pahoittelen jos käsitit niin, kun kirjoitit että jatkossa pohdit tarkemmin mitä kirjoitat. Itsellä on vaan tapa välillä  poimia jokin ajatuksia herättänyt viesti ja kirjoittaa sitten omia ajatuksia ja omasta elämästä siihen liittyen. 

Vierailija
3385/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt varmaan jokin väärinkäsitysten ketju ketjussa :)  Mielestäni täällä on paljon myötätuntoa ja ymmärrystä ilmassa, nautin siitä ja annan satunnaisten väärinymmärrysten olla. Tämäkään ei ole neuvo! (haa, tuleekohan tästä nyt mulle uusi neuroosi)...

Kaikkea hyvää sunnuntai-iltaan teille kaikille, mitä teettekin!

Vierailija
3386/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukutapaamiset puhuttaa. Ne onkin jotenkin merkillisiä. Voi olla pitkiä välejä, ettei olla tavattu, mutta aina ei silti iloita tapaamisesta. On kateutta, pahansuopaisuutta, ilkeyttäkin. Vertaillaan ja kommentoidaan pahansuovasti. 

Mikähän meitä vaivaa? Onko mahdotonta pitää negatiivisuus sisällä sen kohtaamisen ajan?

Häät, hautajaiset, kaste- ja rippijuhlat - annetaan niille se arvo, että kohdellaan kaikkia hyvin ja ylläpidetään juhlamieltä. Puretaan sitten vaikka kotona omat pettymykset. Vai onko niin, että juuri muitten ilon pilaaminen onkin se, joka tuo lohtua omaan elämänpettymykseen.

On varmaan erilaisia sukuja, mutta mikä neuvoksi niille, joiden sukujuhlat ovat myrkyllisiä?

Vierailija
3387/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu tänään:

- korona ei vaan lähde pois

- kokonaisvaltainen paha olo

- yritän unohtaa, että olen olemassa

- lähtölaskenta alkanut?

Vierailija
3388/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuntuu useasti, että on surullista persoonaa. Teillekin voisi auttaa aggressiivinen käytös ja aggressiivinen musiikki, jos se kohentaisi oloanne." 

Varmasti itse olen yksi jota tarkoitat tällä kirjoittamallasi. Minä vaan itse jo muutenkin kuuntelen välillä tuollaista musiikkia. Näin tuokin vinkki on jo käytössä. Itsellä juuri nämä kokemukset ihmisiin liittyen ovat se suurin rasitteeni. Kannan mukanani niin paljon kaikkea ikävää, että sen kirjoittaminen olisi jo melkoinen työ. En tiedä olenko surullinen persoona. Vai onko kokemukseni tehneet minusta sellaisen. Ehkäpä tietty melankolisuus on siellä taustalla. Ikävät kokemukset ovat sitten tuoneet kaikkea muuta ikävää siihen päälle. Yritän aina löytää iloa jostain. Silti moni varmasti musertuisi jos olisi elänyt minun elämääni. Samalla jokaisella on omat juttunsa ja en halua arvostella ketään. Riittäköön tämä nyt osaltani tästä asiasta. Parempi on olla miettimättä liikaakaan näitä, koska se ei johda mihinkään. 

Vierailija
3389/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt varmaan jokin väärinkäsitysten ketju ketjussa :)  Mielestäni täällä on paljon myötätuntoa ja ymmärrystä ilmassa, nautin siitä ja annan satunnaisten väärinymmärrysten olla. Tämäkään ei ole neuvo! (haa, tuleekohan tästä nyt mulle uusi neuroosi)...

Kaikkea hyvää sunnuntai-iltaan teille kaikille, mitä teettekin!

Pahoittelen myös itse jos olen käsittänyt väärin. Pelästyin vain sitä, että minun ajatellaan arvostelevan jonkun viestiä yms. Tarkoitukseni oli siis vaan kirjoittaa omia ajatuksiani. Toivon myöskin sitä, ettei kukaan käsitä niin, vaikka kirjoittaisin surullisia asioita. Tämä liittyy vaan omiin ajatuksiini. 

Vierailija
3390/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän levyt: Hello (Lionel Richie), tuo niin nuoruuden rakkauden mieleen💕

Ukkometso (Popeda) ... muuten vaan

Vierailija
3391/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis lisäykseni viestiin 3445. Jos siis käsitit sen jotenkin ikävästi. En todellakaan arvostele sinua vaan pohdin elämääni. Pahoittelen jos käsitit niin, kun kirjoitit että jatkossa pohdit tarkemmin mitä kirjoitat. Itsellä on vaan tapa välillä  poimia jokin ajatuksia herättänyt viesti ja kirjoittaa sitten omia ajatuksia ja omasta elämästä siihen liittyen. 

Tiesin kyllä heti ettet se ole sinä jolle tämänpäiväisessä viestissäni vähän niin kuin vastasin...Mutta kävin varmuudeksi lukemassa tuon 3432-viestin eikä se tosiaan ole se mihin viittasin, vaan toisen kirjoittajan kirjoitukseen hiukan reagoin. Tai hiukan ja hiukan, mikä kenenkin mielestä on hiukan. :)

Hei, ei meillä ole täällä mitään hätää, hieno henki täällä ketjussa. Ehkä otan tämän pikku episodin sellaisena, että se vain täydentää ryhmän myötätuntoisuuden henkeä. Uskon meihin, hyvä me! Kiitos kirjoituksistanne!

Vierailija
3392/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa hieman, kun luin juuri, että Palaye Royale on esiintynyt eilen  Suomessa. Joskus vielä varmasti harmittelen, kun aina joku kiva bändi viimein ja muutenkin harvoin saapuu tänne niin minä en ole paikalla kuuntelemassa. Tämä musiikkiin liittyen. 

Vierailija
3393/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kerro, pidän omat asiani ihan yksityisenä.  

Vierailija
3394/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla naapurini.

Vierailija
3395/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hupsusti meillä kävi. Kahvi alkaa olla lopussa, puolisoni kuukletteli tossa sohvalla, ni pyysin et kattois kahvimainoksia... ok, tänään viel voimassa, hyvä tarjous. Sit ajettiin 15km lähikauppaan 'kahviostoille'. No, eipä ollut tarjousta, ei😠. Ostettiin sit muuta ruokaa.

Lähin toisen kirjaimen kauppa olis ollu toiset 15km...

No vielä pärjätään näillä kahveilla, luetaanpa tarjoukset tarkemmin🤔🤭😉🙂

Vierailija
3396/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan, Luojaan luottaen, ystäviin yhteyttä pitäen.

Vierailija
3397/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai pidät myös muiden asiat ihan yksityisenä?

Vierailija
3398/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hupsusti meillä kävi. Kahvi alkaa olla lopussa, puolisoni kuukletteli tossa sohvalla, ni pyysin et kattois kahvimainoksia... ok, tänään viel voimassa, hyvä tarjous. Sit ajettiin 15km lähikauppaan 'kahviostoille'. No, eipä ollut tarjousta, ei😠. Ostettiin sit muuta ruokaa.

Lähin toisen kirjaimen kauppa olis ollu toiset 15km...

No vielä pärjätään näillä kahveilla, luetaanpa tarjoukset tarkemmin🤔🤭😉🙂

Ai niin, tämähän olikin väärinkäsitysten päivä🦋🦋🦋. Kaupassa edellinen asiakas unohti yhden ostoksen, kassa juoksi perään. Kassa unohti meidän yhden ostoksen hihnalle... varmisti vielä, että me otimme kaikki ostokset mukaan🦋🦋🦋

Vierailija
3399/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän keksiä miehelle älykästä tekemistä. Toinen vaihtoehto on paijata minua.

Vierailija
3400/24139 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on huonona. Mies toi kortisonivoidetta ja lonkeroa. Rakastan.

Ketju on lukittu.