Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kerrohan
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
No, suututetaanpas sitten kunnolla jotkut, kun laitan päivän musiikkini, jos löytäisit siitä jotain kuunneltavaa:
- Village People - Y.M.C.A
- O-Zone - Dragostea Din Tei
- Patu ja Sen Kaveri - Saunan jälkeen
M31
Oliko pride-marssilla kivaa?
Mulla ei ole tarvetta jaotella ihmisiä 🙄
Mun bride marssilla on vain minä, kun yksin oon viettänyt tätä päivää ja koko viikkoa.
M31
Heaven is a place on earth soi hiljaisena taustamusiikkina, kun lomailimme muutama vuosi sitten Fuerteventurassa. Hotelli oli Riu Oliva Beach Corralejossa. Siellä on niitä valtavia hiekkadyynejä. Samanlaisia kuin Maspalomasissa. Tuo biisi tuuditti siellä huolettomaan lomatunnelmaan, joka tuli nyt mieleen. Jännää, miten musiikki luo tunnelman. Samoin on tuoksujen kanssa. Ostin Lidlistä käsisaippuaa, joka tuoksuu appelsiininkukilta ja sekin tuo lomamuistoja mieleen. Onkohan sitä loman tarpeessa, kun kaikki muistuttaa vaan lomista.
Jos itsekin vielä palaan tuohon edellisessä viestissä mainittuun biisiin niin minäkin pidän siitä. Toisaalta itse tykkään enemmän tästä cover versiosta. Ehkäkä juuri sen vuoksi, kun tykkään muutenkin tämäntyylisestä. Kuuntelin tätä viime vuonna niin paljon, että se oli youtubessa vuoden kuunnelluin biisini, kun oli joku oma listaus vuoden lopussa.
Dan Vasc- Heaven is a place on earth
Muutenkin pidän lähes kaikista hänen cover versioistaan. Musiikillinen fiilikseni on vaan nyt ihan alamaissa. On niin paljon kaikkea mietittävää. Kiitos silti M31 tuosta listastasi. Tunnistin ja muistin melkein kaikki biisit. Pari oli tuntematontakin.
Aloin toisaalta miettiä oliko tuo yhdessä viestissä Helsingin reissusta 15-vuotiaana kirjoitettu muistelu hevareineen ihan typerä. Nyt, kun miettii niin onhan se vähän. Kirjoitin sen vaan niin, että tuli sellainen mukava ajatus mieleeni ja sitten kirjoitin sen. Yleensä kirjoitankin niin.
Kuuntelin Dan Vascin version ja oli hyvän kuuloista. Parasta siinä oli, kun hymyili metalliin laulaessa. Mitäpä tuosta muistostasi. Sä halusit jakaa sen ja kukaan ei ajattele susta pahalla. Ei siinä mitään väärää ole.
Mä tulin hetki sitten kotiin ja matkan varrella ihan pyöräni edestä meni hiiri ja hetken päästä jänis. Vähän kovempi vauhti, jos itselläni olisi ollut niin hiiri olisi voinut jäädä pyörän alle.
Ensi viikolla meen elokuviin katsoo Furiosa: A Mad Max Saga:n.
Saattaapi olla etten taaskaan viikkoon tuu palstailee.
M31
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän N63 eilen tiesi mun olevan linjoilla, kun en ole tänne viikkoon kirjoitellut?
Tuntuu jotenkin vaikealta ja pitkältä päivältä. Fribaamisessa meni hermot, kun avausheitot ei lennä, puttaamiset ei onnistuneet, kolisi puihin ja hukkui kiekko puoleksi tunniksi. Aurinkokin vaikutti keskittymiseeni.
Istuskelin yhdellä penkillä keskustassa syöden jäätelöä ja juoden vadelmalimonadia fribaamisen jälkeen.
Kylläpä mieliala muuttui paremmaks kun Youtuben automaattisyötöstä alkoi soimaan Belinda Carlisle - Heaven is a place on earth. Tuossa biisissä on taikaa, sillä se sai mieleni täysin muuttumaan toisenlaiseen moodiin.
Ai, ai taas tuli mainittua jokin biisi. Nyt jotkut suuttuvat mulle aivan täysin.
Kiva muuten, jos sulla yhdellä avautui muisto mun aikaisemmasta kommentista.
M31
Enpä mistään tiennyt, että oot linjoilla, arvelin vaan, että saattaisit lukea ketjua...🤔
N63
Yksinäisyyttä jota en enää kauaa kestä, ja tämä on sellaista yksinäisyyttä että se ei kahvilassa käymällä parannu.
Minulla ei ole ketään omaisia kukaan ei kaipaa minua eikä edes tiedä, että olen olemassa. N.60v
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyyttä jota en enää kauaa kestä, ja tämä on sellaista yksinäisyyttä että se ei kahvilassa käymällä parannu.
Minulla ei ole ketään omaisia kukaan ei kaipaa minua eikä edes tiedä, että olen olemassa. N.60v
Voitko kellekään avautua yksinäisyydestäsi? On myös auttavia puhelimia, SPR:n ystäväpalvelu...
Jaksamista sinulle
Kiitos, hyvää kuuluu. Oli ihanaa herätä kauniiseen aamuun. Nukuin todella hyvin. Hissukseen nautin kymmenen aikaan aamukahvin ja tabletilta törkeimmät lukien. Nyt tässä näpyttelen . Ei ole mitään rästihommia. Keittele tuossa tunnin kuluttua viiden litran kattilallisen ns lihakeittoa kera juuresten , kananlihan ja soijarouheen. Teen aina kerralla meille suurehkon määrän ruokaa , joka paranee vanhetessaan j apakkasaan saa laittaa annoksia.
Olen nääs mukavuudenhaluinen ja näin pääsee vähällä. Illemmalla kipaisen lenkillä ja ranalla. Tällainen on 76 vuotiaan normipäivä. Eläkkeellä on kiva olla.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, hyvää kuuluu. Oli ihanaa herätä kauniiseen aamuun. Nukuin todella hyvin. Hissukseen nautin kymmenen aikaan aamukahvin ja tabletilta törkeimmät lukien. Nyt tässä näpyttelen . Ei ole mitään rästihommia. Keittele tuossa tunnin kuluttua viiden litran kattilallisen ns lihakeittoa kera juuresten , kananlihan ja soijarouheen. Teen aina kerralla meille suurehkon määrän ruokaa , joka paranee vanhetessaan j apakkasaan saa laittaa annoksia.
Olen nääs mukavuudenhaluinen ja näin pääsee vähällä. Illemmalla kipaisen lenkillä ja ranalla. Tällainen on 76 vuotiaan normipäivä. Eläkkeellä on kiva olla.
Anteeksi, en voi olla vinoilematta: luit siis tabletilla törkeimmät?😉
Siis itselläni tulee näppivirheitä tämän tästä. Jos innostun kirjoittamiseen, en muista lukea tekstiäni... (jos sulla nyt oli näppivirhe...)
Uskon todella että täydellä eläkkeellä on kivaa, itse olen 50% Ovella, eikä tämäkään hullumpaa ole. Lapsesta asti maalaistalossa olen töitä tehnyt, työuraa on kertynyt, nyt teen kivoja hanttihommia tai osa-aikaista kesätyötä.
N63
Töissä TJ5 sitten hallituksen leikkausten takia työttömäksi. Viiskymppisenä uudelleentyöllistyminen vähintäänkin epävarmaa. Asuntolainaakin on vielä maksamatta, onneksi ei ole elätettäviä vastuulla muuta kuin koira ja kissa.
Kävimme isännän veljen vaimoa auttamassa, mm. muokkasimme maata pensasmustikkaistutuksille. Sen verran kauan oltiin, että ruokailimme ja joimme kahvit. Samalla vaihdettiin kuulumiset.
Tuli hyvä mieli, kun voimme olla avuksi. Aikaa on, kun olemme kumpikin eläkkeellä.
Opiskeluissa onnistuin niin, että voin itseäni edes peiliin katsoa. Enhän minä luonteva ihmisten kanssa ole, mutta kuitenkin pystyin suoriutumaan tuosta yhdestä jutusta. Ehkä jotain edistystä. Silti pieni häpeä jälkeenpäin siitä, kun jännitin ja en edes pysynyt niin kovin muita silmiin katsomaan. Jotenkin tiivis katsekontakti on vaikea minulle.
Minunkin pitäisi vaan nähdä ihmisiä paljon enemmän ja totuttaa itseni muiden seuraan. Jos on vaan kotona niin se kynnys lähteä jonnekin vaan kasvaa. Olen itsekin yksinäinen. Kiusaamisella osuutta kaikkeen paljon. Joskus mietinkin sitä kuinka moni osaa niin luontevasti olla muiden kanssa. Ehkäkä siihen vaikuttaa sekin mikä ihmisen tausta on. Toki persoonakin vaikuttaa kaikkeen. En itse koskaan olisi se sosiaalisin. Jälkeenpäin on silti aika ristiriitainen olo. Ei vaan ole tyytyväinen itseensä ja taas mietin miksi vaan jännitän. Ehkäkä ajatellen, etteivät muut kuitenkaan pidä minusta tms. Itsetunto on mitä on.
Kuitenkin tärkeintä on, että valmistun nyt. Eihän tämä koko elämää ratkaise ja kaikkea selvitä, mutta kiva on nyt yli 10 vuoden jälkeen valmistua edes jostain. Ehkäpä tämä voi aloittaa jonkun uuden luvun elämässäni. Muuten taas muuttoa ja järjestelyä. Mietin, etyä olisi kiva sitten istuttaa pihalle syreenejä ja muutama kirsikka ja omenapuu. Nyt, kun olisi mahdollisuus siihen.
Jon Gretto- Broken Promise
(löysin tämän biisin sattumalta eilen ja se kuvastaa paljon ajatuksiani elämääni liittyen)
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluissa onnistuin niin, että voin itseäni edes peiliin katsoa. Enhän minä luonteva ihmisten kanssa ole, mutta kuitenkin pystyin suoriutumaan tuosta yhdestä jutusta. Ehkä jotain edistystä. Silti pieni häpeä jälkeenpäin siitä, kun jännitin ja en edes pysynyt niin kovin muita silmiin katsomaan. Jotenkin tiivis katsekontakti on vaikea minulle.
Minunkin pitäisi vaan nähdä ihmisiä paljon enemmän ja totuttaa itseni muiden seuraan. Jos on vaan kotona niin se kynnys lähteä jonnekin vaan kasvaa. Olen itsekin yksinäinen. Kiusaamisella osuutta kaikkeen paljon. Joskus mietinkin sitä kuinka moni osaa niin luontevasti olla muiden kanssa. Ehkäkä siihen vaikuttaa sekin mikä ihmisen tausta on. Toki persoonakin vaikuttaa kaikkeen. En itse koskaan olisi se sosiaalisin. Jälkeenpäin on silti aika ristiriitainen olo. Ei vaan ole tyytyväinen itseensä ja taas mietin miksi vaan jännitän. Ehkäkä ajatellen, etteivät muut kuitenkaan pidä minusta tms. Itset
Onnea valmistuvalle💫💫💫
N63
Kiitos, ihan hyvää. Söin lettuja ja join jääteetä. "Jaa, että läskimooses on vain herkkuja ahtanut turpaansa koko päivän? Siinä meillä gourmandi!" No, tulihan tuossa pyöräiltyä yli 50 km myös.