Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Ihme poistelua, ketju näyttää kummalta, kun liki joka toinen viesti poistettu.
Miksi poistelet? Moni ehti nähdä viestit, ei se totuus siitä miksikään muutu.
Aamukahvilla vielä. Sillikananmunavoikkaleipää. Aura-auto herätti yöllä. Ihana talvi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin katosivat monet viestit? Ei väärinteko katoa, vaikka viestit katoavat. Omassatunnossa on arpi. Tai se ei toimi.
Katson Erika Wikmanin konserttia ja nautin vapaapäivästä.
Tänään tulee kakkoselta Paten muisteluohjelma
Vierailija kirjoitti:
Emännöinti alkanut taas.
Mikä on kun ei ymmärrä, ettei KUKAAN halunnut emännöintiä ja käskyttämistä ketjuun. Tyhmä ei muista tai ymmärrä miten käyttäytyy taas. Anna kaikkien kirjoittaa ja olla rauhassa äläkä puutu mihinkään. Ei mihinkään. Niin muissa ketjuissa tehdään.
No tämä. Rasittavaa. Pitää olla esillä koko ajan.
Kukahan se päivystää taas aamusta iltaan ja emännöi?
Jollain täällä on ikävä aloittajaa - taas.
Pakkomielle pahimmillaan. Yritetään ymmärtää. Se on hänen kuulumisensa. Ainoa.
Onneksi meillä muilla on hyasintit, harrastukset, läheiset yms
Minä olen poistanut vaan omia viestejäni, koska niin kuin kirjoitin mikä minä olen täällä selittämään asioita. Keskustella saa, mutta onko keskustelu sitä, että syytetään toista täällä. Minulle se ei ole sitä. En minäkään syyttele muita niin onko sitten ok jos joku jatkaa päivätolkulla samaa. Minusta ei etenkin, kun olen jo vastannut asioihin.
Näin onko toisten arvostelu tässä määrin tälläisessä ketjussa sitten ok ja se että tartutaan johonkin yhteen viestini lauseeseen ja jatkuvasti siitä kirjoitetaan. Olen selittänyt kakku-asian ja sen, että kaupassa on välillä otettu jopa 10 euroa liikaa. Näin jos yhden h*ton kerran saadaan 2 euron hintavirheestä alennus, joka huomataan matkan päästä kotona niin en ole varas tämän myötä.
Samoin, että te tiedä tuonkaan omenapuun, talon yms kunnosta mitään. Kyseessä omepuu, joka on puolittain kaatumassa. Voi kaatua juurestaan kohta maahan ja ihan vinossa on. Näin ei tuolla puulla ole enää vuosia edessä tuolla menolla ja minä sen vuoksikin tahtoisin ne pari 20 cm oksaa ottaa, kun vielä voin. Samoin jos näkisitte tuon taloon niin ei sinne asumaan enää kukaan muuta. Romahtanut on. Mutta ei siis ole hyväkuntoinen puu kyseessä tai luksushuvila. Ja meille on ollut siis ok se oksien otto omista puistamme.
Ja minä en ole sanonut, etten tekisi virheitä. Silti miksi jatkatte enää tästä. Sanotte, että minä itse koen kiusaamiseksi sen jos joku arvostelee. Sitten itse jatkatte tässä jatkuvasti ja näin tämä kääntyy osaltanne joksikin ongelmaksi sen myötä, että jatkatte samaa päivästä toiseen.
Minua ihmisenä ei myöskään voi kovin valehtelijaksi syyttää, koska minä olen elämässäni ollut keskellä ihmisiä, jotka ovat aiheuttaneet paljon pahaa. En korosta sitä, mutta miksi minusta tehdään sitten pahaa ihmistä tänne jos ne oikeasti pahat pääsevät kuin koira veräjästä. Samoin ymmärrän sen, että pienetkin asiat ratkaisevat ja en minäkään täydellinen ole ja kaukana siitä mutta toisaalta miksi täällä sitten alkaa ikävästi muista kirjoittaa ja jatkaa sitä koko ajan. Ei sekään ole ok.
Samoin minulle tulee täällä tunne, että joku kyttää jokaista lausettani ja virhettäni josta saisi sitten päivät päästään hokea. Se joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Ja se jolla on kirkkain kruunu sitä kiillottakoon. Ja se joka vaatii esim monia pääsemään yli jostain asioista niin ei itse jatka samalla samaa arvosteluani täällä monia päiviä putkeen samoista asiosta. Maailmassa on oikeaa pahuutta todella paljon. Näin miksi täällä sitten pitää muista luoda kuvaa todella pahoina ihmisinä ja syytellä. Sitä mietin.
Ette usko miten kaunis punainen amaryllis minulla on, 3 vanaa, valtavan kokoisia kukkia. Ei kukkinut vielä jouluna, mutta nyt kukista saa nauttia.
Valokuvassa ainekset v. 2026 joulukortiksi :)
Vierailija kirjoitti:
Ette usko miten kaunis punainen amaryllis minulla on, 3 vanaa, valtavan kokoisia kukkia. Ei kukkinut vielä jouluna, mutta nyt kukista saa nauttia.
Mulla valkoinen hyasintti, jättisuuri kukinto. Upean näköinen.
Tänään teen hirvijauhelihasta ja perunoista laatikkoa, leivinuunissa paistan. Kaali-porkkana-ananassalaattia kaveriksi.
Pakkasta liikaa tänään, että lenkille urkenisin.
Naapuri poikkesi. Saatiin myöhästynyt joululahja, hauska yllätys. Olipa kaunis villapaita hänellä. Naureskeli, että onneksi pakkasia piisaa.
Hyväntuuliset ihmiset on niin mukavia :)
Pelkkää riitaa taas. Sama jatkuu. Miksi emäntä riehuu ja vastaa heti. Eihän se ole ylläpidonkaan neuvo. Miksi et opi. Täällä ei voi olla enää.
Päivä on mennyt pitkälti Venezuelan tilanteen seuraamisessa. Mielenkiintoista maailmanpolitiikkaa ja mielenkiintoista erityisesti se, miten eri puolilla maailmaa tähän suhtaudutaan. Suomessa vissiin sekä pressa että pääministeri on edelleen untenmailla :)
Tämän päivän suunnitelmat nyt vähän kosahti tähän, mutta ystäväni kanssa kun on viestitelty, niin eipä tässä ole mikään kiire yhtään minkään asian kanssa. Koiran kanssa tietysti on tänään ulkoiltu. Ehkä voisi nakata yhden maton pesukoneeseen, keittää päiväkahvit ja jatkaa uutisten seuraamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla valkoinen hyasintti, jättisuuri kukinto. Upean näköinen.
Vau, mitä symboliikkaa ja piiloviestintää. Jotkut osaa. Ihan tässä punastuu.
Tein maukasta broileripastaa, mausteena punapippuri, kaneli, kardemumma.
Olipa herkullista.
Vierailija kirjoitti:
Hullulla on halvat huvit!
Kiva kun paljastit :)
Ei tosin sinun huvittelusi yllätys ollut :(
Tosi surullinen tuo Sveitsin tapaus
Hyvää yötä.