Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
23621/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen tehnyt nettikaupoista (työ)vaateostoksia. Inhoan juosta vaatekaupoissa ja etenkin sovituskoppirumbaa, joten suurimmaksi osaksi tulee ostettua netistä. 

Aika pitkään on tullut haaveiltua Minna Parikan yksistä tietyistä kengistä ja nyt tilasin kokeiluun. Samoin pari täysin kotimaista mekkoa, eri puljusta tosin. Ovat hintavia, mutta kaikki näistä nyt alessa kuitenkin ja ovat laadukkaita, luonnonmateriaaleista tehtyjä.

Ärsyttää kun iso osa kivan näköisistä vaatteista on nykyään melkein pelkästään keinokuiduista valmistettuja. Inhottavan tuntuisia päällä ja luonnonkin kannalta huono. 

Vielä kun jaksaisi lähteä silmälasiostoksille niin ei tarvitsisi vähään aikaan miettiä mitään ostoksia. 

Vierailija
23622/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jankataan samoja, yllä esimerkki taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23623/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minua pitää täällä arvostella ja ilkeästi kirjoittaa niin minä en enää sitten kirjoita tänne. Raja menee siinä. - P

Miksi sinä olisit jotenkin eri arvoisessa asemassa kuin muut? Täällähän haukutaan kaikkia, toope, idiootti, häirikkö, ankeuttaja, jne? Haukkuminen on ketjun vakiotapa! 

Totta. Tämän ketjun ilmapiiri on ikävä. Usein riitaa ja haukkumista. 

Toistan eilisen jonkun kirjoittajan viisaan kommentin: Kirjoittajat tekee ketjun

Sinäkin voit omalla kohdallasi vaikuttaa.

Broilerisalaattia.

Niin sinäkin.

Vierailija
23624/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin haukkuja ja ketjun ilmapiirin pilaaja on tämä ohjeiden antaja, joka luulee muiden olevan niitä vailla. Hän sensuroi ja valittaa  heti, jos joku kirjoittaa jotakin muuta kuin "kuulumisia".  Kunpa hän pysyisi pois. 

Vierailija
23625/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla on kuulumisia ja toiset kirjoittelee muuten vaan...

Jatkuukohan tuo oksien taittelutarina vielä monta päivää?

Kuuntelen Asfalttiprinssiä - onpa mielenkiintoista tarinaa Hectorista

Mitä kettua se sulle kuuluu mitä kirjoitetaan?  Ei sinun ohjeitasi kaivata!  Kaikki saa kirjoitta mitä mieleen tulee, ne on kuulumisia. Toisin kuin radiojuonnot.

Vierailija
23626/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa autolla kaupassa. Teemme aina täsmäkäyntejä ilman impulssiostoksia.

Samalla kirjastossa hakemassa varauksesta tulleet kirjat. Nyt ei tarvi asioille lähteä jos tulee huonot ilmat.

Katsoin Teemalta leffan Madeleinen Pariisi- olipa hyvä!

Telkkarista katsotaan Imma Tatarannia- upea Materan kaupunki ja italialaista menoa.

Tänään ei kävelylle huvittanut kauppareissun jälkeen lähteä, on tosi raaka tuuli ja vähän lunta satelee.

Vierailija
23627/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa autolla kaupassa. Teemme aina täsmäkäyntejä ilman impulssiostoksia.

Samalla kirjastossa hakemassa varauksesta tulleet kirjat. Nyt ei tarvi asioille lähteä jos tulee huonot ilmat.

Katsoin Teemalta leffan Madeleinen Pariisi- olipa hyvä!

Telkkarista katsotaan Imma Tatarannia- upea Materan kaupunki ja italialaista menoa.

Tänään ei kävelylle huvittanut kauppareissun jälkeen lähteä, on tosi raaka tuuli ja vähän lunta satelee.

Katsoin eilen Madeleinen Pariisin, tykkäsin kovasti.

Vierailija
23628/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän jankkaajan motiivi? Päivästä toiseen monta kertaa tätä samaa, älkää vastatko ja itse koko ajan tekee päin vastoin. Miksi et itse ohita vaan haastat koko ajan riitaa?

Hän on ketjun aloittaja. Vaikka kaikki sanoivat, ettei haluta  enää emännöintiä, ei ap jätä ohjeistamista ja haukkumista.  Ei usko ei.  Sitten ihmettelee  muka viattomana tilannetta.

Vierailija
23629/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanhan täällä rauha säilyikin!!

Vierailija
23630/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, heti aloitti riidan tämä emäntä. Olis pysynyt pois.

Vierailija
23631/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, onko tämä naurettavaa? Ei minun mielestä. Sairas huumorintajukin. 

Vierailija
23632/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä piitta P.

Vierailija
23633/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä piitta P.

* piittaa

Vierailija
23634/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmätämisvaikeuksiakin ohjeistajalla näköjäään. 

Vaikea tätä on kenenkään ymmätää :(

Vinoilut sikseen :(

Kaikilla on näppivirheitä

Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen kiertänyt ympäri kämppää mittanauhan kanssa. Huomenna pitää könytä tonne työhuoneeseen ja katsoa, paljonko mulla on siellä jemmassa Lundian hyllylevyjä. Vähän uusi suunnitelmia kodin laittamiseen. Koira on käytetty iltalenkillä ja nyt mietin, avaisko rose-viinipullon.

Vierailija
23636/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä käydä aiemmin illalla pienellä kävelyllä, ilma oli tosi raikas.

Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin äsken chilin, amppelitomaatin ja salaatin siemeniä. Pitää lähipäivinä etsiä mun toinen kasvivalo. Tiedän, missä toinen lamppu on, mutta en ole varma, missä toinen. Kohta saa kylvää siemenet taas kylvöastioihin ja sitten on kiva seurata, kun sieltä alkaa tulla ensin sirkkalehdet ja sitten taimet :)  Vuosi sitten nikkaroin ikkunaan sellaiset hyllyt, että kissa ei pääse tuhoamaan mun kylvöksiä. 

Vierailija
23638/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan p@ska päivä.

Vierailija
23639/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, heti aloitti riidan tämä emäntä. Olis pysynyt pois.

'Tämä emäntä'? Siis sinä? Miksi riitelet?

Älkää riidelkö!

Hyvää yötä

Vierailija
23640/24139 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kirjoitin täällä miten pelastin kaksi hienosti kukkivaa pelakuuta sisälle syksyn tultua. Pitkään ne olivatkin ilonamme ja ajattelin että pärjäävät talven yli sisäkukkina. No nyt ovat molemmat kuolemassa, harmillista.

Joulutähdet ovat olleet monta vuotta hyvin voivia viherkasveja, nyt olen tainnut toisen tappaa liialla kastelulla- altakasteluruukku ei sopinut sille. Ehkä hankin enkelinsiiven tilalle.

Toivottavasti ketju jatkuu sovinnollisissa merkeissä.

Hyvää yötä.

Ketju on lukittu.