Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Emännöinti alkanut taas.
Mikä on kun ei ymmärrä, ettei KUKAAN halunnut emännöintiä ja käskyttämistä ketjuun. Tyhmä ei muista tai ymmärrä miten käyttäytyy taas. Anna kaikkien kirjoittaa ja olla rauhassa äläkä puutu mihinkään. Ei mihinkään. Niin muissa ketjuissa tehdään.
Emännällä ei ole muuta elämässä kuin tämä.
Tarkoitit kai: eräällä? Sinulla siis.
Kellonajoista näkee: muut vaihtuu keskustelijat. Yksi on ja pysyy. Sinä!
Kuinkahan monta kaapelia Itämerellä on vielä katkomatta. Aivan naurettavaa lasten leikkiä tuo kiusanteko. Pitäis laittaa tekijä edes maksamaan korjaustyöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa mukava ilma tehdä lumityöt! -7 ja pientä hiutalointia.
Nyt olin kaukaa viisas ja työnsin lumet kauas ettei talven mittaan tule korkeaa töyrästä jonka yli ei jaksa lapiota heilauttaa.
Kävelylle ei lähdetä tänään, jalkakäytäviä ei ole aurattu joten olisi raskasta paarustaa.
Ruokana oli kalapihvit ja muusi. Keitettyä punajuurta ja porkkanaa jotka lämmitin, valelin voilla ja hunajalla, halloumia ja rosmariinia vielä päälle. Olipa hyvää.
Herkulta kuulostaa. En ole koskaan keittänyt punajuurta, lienee keittoaika samoja kuin porkkanalla?
Very well thanks. Have a nice day my dier.
Vierailija kirjoitti:
Very well thanks. Have a nice day my dier.
Tarkoitit kai dear?
Vierailija kirjoitti:
Varkaiden ja valehtelejoiden ketju. Mitä aloittaja edellä, sitä hovi perässä. Eikä edes kaduta.
Jos tämä ketju on läpileikkaus kansasta, ei hyvältä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanhan täällä rauha säilyikin!!
Ehkä liiankin kauan. Aikamme taas nieltiin emännöintiä ja holhousta.
Kuka täällä holhoaa poistamalla viestejä kymmenittäin? K u k a ?
Jos minulta kysyt, ei aavistustakaan. Yhtään viestiä en ole poistattanut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emännöinti alkanut taas.
Mikä on kun ei ymmärrä, ettei KUKAAN halunnut emännöintiä ja käskyttämistä ketjuun. Tyhmä ei muista tai ymmärrä miten käyttäytyy taas. Anna kaikkien kirjoittaa ja olla rauhassa äläkä puutu mihinkään. Ei mihinkään. Niin muissa ketjuissa tehdään.
Emännällä ei ole muuta elämässä kuin tämä.
Tarkoitit kai: eräällä? Sinulla siis.
Kellonajoista näkee: muut vaihtuu keskustelijat. Yksi on ja pysyy. Sinä!
Ketjussa on kyylä.🧐
Hyasinteista puheen ollen. Joku täällä kirjoitti joulun aikaan, että siniset ja violetit tuoksuisivat vahvimmin. Koska kovin tykkään niiden tuoksusta, pyysin Cittarin kerääjäkerääjää lähettämään ruokatilauksen mukana kolme kpl sinisiä. No, olivat loppuneet, joten lähetti 2 sinistä ja yhden valkoisen. Se valkoinen tuoksuu kaikkein eniten. Aivan ihana.
Punajuuret kypsyy aika hitaasti. Valitsen pieniä jotka joutuu nopeammin. Ovat kyllä hyviä!
Usein ripottelen Aura-juustomurua päälle, nyt halloumia.
Nyt on tiskit tiskattu ja ehdin lukemaan.
Aina tulee käsitiskiäkin vaikka on kone olemassa.
Mukavaa viikonvaihdetta kaikille.
Minulla kans valkoinen tuoksui eniten, itsellä oli niitä ja sinisiä. Kylässä haistelin myös vaaleanpunaista.
Monet ilmiantaneet turhia poistoja, luulen, että ylläpito valvoo ketjua.
Saattaapi turhat poistotkin palata :)
Vierailija kirjoitti:
EiHÄN tässä sen kummempaa kuulu. Vituttaa tuo kerrotHAN saatana.
Pienestäpä sulla hermot menee. Tuo on kirjoitus kuitenkin ollut jo reilut kolme vuotta.
Nyt kun puhutaan taas hyasinteista, niin mun kissanketale kävi tiputtamassa koko rehun pöydältä jo tapaninpäivänä. Kissat on ihania <3, mutta joskus tosi rasittavia. Se hyvä puoli tuossa ketaleessa sentään on, että se antaa mun edelleen asua tässä omistamassaan palatsissa. Pitää olla mielinkielin sille, jotta se ei naukaise mua pihalle pakkaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullulla on halvat huvit!
Kiva kun paljastit :)
Ei tosin sinun huvittelusi yllätys ollut :(
Vierailija kirjoitti:
Monet ilmiantaneet turhia poistoja, luulen, että ylläpito valvoo ketjua.
Saattaapi turhat poistotkin palata :)
Minäkin olin yhteydessä ylläpitoon.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä tekoempaattista mukalupsakkaa päijäthämäläisyyttä. Joka on vaan pintaa, alta paljastuu ilkeä kiroilija ja sortaja. Kuolevan pilkkaaja, varas ja valehtelija. Oikea "hyvänmielen emäntä" , joka ei pyynnöistä huolimatta jätä emännöintiä millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä tekoempaattista mukalupsakkaa päijäthämäläisyyttä. Joka on vaan pintaa, alta paljastuu ilkeä kiroilija ja sortaja. Kuolevan pilkkaaja, varas ja valehtelija. Oikea "hyvänmielen emäntä" , joka ei pyynnöistä huolimatta jätä emännöintiä millään.
Tämänkin tämä täti poistaa, mutta laitetaan uudestaan.
Ap poistaa itse ja ihmettelee kuka taas poistelee, semmoinen tapaus tämä emäntä. Siinäkin se epärehellisyys näkyy.
hyi