Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Hiihtääkö tuo Pärmäkoski ihan vitsinä kun ei pärjää koskaan ja kesällä ei pärjännyt juoksussakaan. Ymmärtäis jo lopettaa.
Varkaiden ja valehtelejoiden ketju. Mitä aloittaja edellä, sitä hovi perässä. Eikä edes kaduta.
Tänään hyvää, työpäivä alkoi jo 5.45 ja etätyö siis. Uudenvuodenaatto meni vähän niin ja näin...
Aamupuuroa(mannapuuro) keittelen rakkaalleni, kohta menen herättelemään kahvin kanssa. Juodaan ekat kupit kahvia aina sängyssä halaillen ja pussaillen. Antaa ihanan lähtökohdan päivälle kun molemmat saa läheisyyttä ja kokee olevansa rakastettu.
m
Vierailija kirjoitti:
Varkaiden ja valehtelejoiden ketju. Mitä aloittaja edellä, sitä hovi perässä. Eikä edes kaduta.
Ilman maanomistajan lupaa ei saa katkoa oksia kasvavista puista tai mennä toisen pihapiiriin. Se on kotirauhan rikkomista.
Epärehellisyys kaupassa on varastamista. Sen voi korjata maksamalla erotuksen. Puiden oksia ei sa takaisin.
Toisen pihalta ei saa kerätä marjoja itselleen ilman lupaa. Sekin on varastamista. Hanki lupa näihin, niin voit puhtaalla omallatunnolla kerätä marjat.
P, tämä ei ole ilkeilyä, vaan lainnoudattamista. Ja kasvattamista, joskin myöhässä. Älä kerro mitään, jollet halua, että sinulle vastataan. En ennen ole vastannut, mutta nyt on pakko.
Mihin katosivat monet viestit? Ei väärinteko katoa, vaikka viestit katoavat. Omassatunnossa on arpi. Tai se ei toimi.
Ilman maanomistajan lupaa ei saa katkoa oksia kasvavista puista tai mennä toisen pihapiiriin. Se on kotirauhan rikkomista.
Epärehellisyys kaupassa on varastamista. Sen voi korjata maksamalla erotuksen. Puiden oksia ei sa takaisin.
Toisen pihalta ei saa kerätä marjoja itselleen ilman lupaa. Sekin on varastamista. Hanki lupa näihin, niin voit puhtaalla omallatunnolla kerätä marjat.
P, tämä ei ole ilkeilyä, vaan lainnoudattamista. Ja kasvattamista, joskin myöhässä. Älä kerro mitään, jollet halua, että sinulle vastataan. En ennen ole vastannut, mutta nyt on pakko.
Kritiikkiä ja palautetta on kyettävä ottamaan vastaan ja muuttamaan omaa käytöstään. Sitähän ihmisenä kasvaminen on.
Vierailija kirjoitti:
Enkeitä viestejä jollain, miten joku aloittaa vuotensa näin harmaissa fiiliksissä?
Lumisade alkoi. Päivän ruokia suunnitellaan.
Onpa enkeetä.
Kuinka moni haluaa omaan pihaansa vieraan ihmisen katkomaan omenapuista oksia? Mennään yhdessä P: n pihaan. Käännä asia itseesi ja huomaat kuinka väärin se on.
Tai keräämään pihapensaastasi marjat.
Hyväksytäänkö täällä valehtelun ja varkauden lisäksi muutakin? Ainakin haukkuminen hyväksytään ja sortaminen. Pahoinpitelyt ja tapot seuraavaksi? Mutta seksi ja rakkaus on aina vaan kiellettyä.😳
Rehellisiä toisin kun ilkeät, kierot ja pirulliset satakuntalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisiä toisin kun ilkeät, kierot ja pirulliset satakuntalaiset.
Siis pohjanmaalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytäänkö täällä valehtelun ja varkauden lisäksi muutakin? Ainakin haukkuminen hyväksytään ja sortaminen. Pahoinpitelyt ja tapot seuraavaksi? Mutta seksi ja rakkaus on aina vaan kiellettyä.😳
Onko itänaapurin vaikutusta tämäkin? "Hotsittais" tietää? Epärehellisyyshän on siellä kaikkien tapa.
Ihan mukavasti päivä alkanut. Ulkoilua ja vähän siivoamista. Iltapäivällä tulee Cittarin toimitus ja siinä mm kissanhiekkapusseja, niin pääsen sitten vielä putsaamaan kissankäymälänkin. Olen miettinyt, pitäisikö ostaa sellainen muistisairaille tarkoitettu sienäkello, jossa on myös päivämäärä ja viikonpäivä. Aamulla kun heräsin, niin ajattelin, että on maanantai, koska eilen oli pyhäpäivä. Mutta nyt onkin perjantai. Tämä "päiväni murmelina" -elokuvan kaltainen elämä alkaa jo pikkuhiljaa riittää.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Ihan mukavasti päivä alkanut. Ulkoilua ja vähän siivoamista. Iltapäivällä tulee Cittarin toimitus ja siinä mm kissanhiekkapusseja, niin pääsen sitten vielä putsaamaan kissankäymälänkin. Olen miettinyt, pitäisikö ostaa sellainen muistisairaille tarkoitettu sienäkello, jossa on myös päivämäärä ja viikonpäivä. Aamulla kun heräsin, niin ajattelin, että on maanantai, koska eilen oli pyhäpäivä. Mutta nyt onkin perjantai. Tämä "päiväni murmelina" -elokuvan kaltainen elämä alkaa jo pikkuhiljaa riittää.
Lohdutan:
Kyllä varmaan päivät asettuu kohilleen, kunhan Loppiainen ohi ja härkäviikot alkaa :)
"P, tämä ei ole ilkeilyä, vaan lainnoudattamista. Ja kasvattamista, joskin myöhässä. Älä kerro mitään, jollet halua, että sinulle vastataan. En ennen ole vastannut, mutta nyt on pakko."
Ja minä sanon vaan, että kiitos ja hei. Olen selittänyt kakku-asian tänne jo eilen ja poistin viestin siihen liittyen, kun kuka minä toisaalta olen tänne selittämään asioita. En mikään.
Jos ensin olitte ap:n kimpussa niin otatte nyt minusta uuden kohteen ja sama levy pyörii kuin eilenkin, vaikka selitin asiaa. Näin minä en enää jatka tästä. Senverran sanon, että meille on ollut jo on edelleen ok jos naapurit ovat ottaneet oksia puusta. Eräs naapuri leikkasi luumupuista oksia, kun rajalle tulivat ja eräs pihlajaa yms. Emme ole olleet tarkkoja tässä tai menettäneet hermoja siihen liittyen etenkin, kun nyt on puita kaatunut sinne tänne ja tämäkin kämpän pihaan yksi. En siis omista tätä kämppää ja silti ja näin en ota siihen kantaa. Saan silti istuttaa tänne puita yms ja siihen lupa on.
Nyt katsomaan äitini "uutta" autoa ja muihin aiheisiin, kun vasta päästiin reissusta kotiin. Toivon samaa muille, että pääsette yli asiosta jos toisilta sitä myös vaaditte.
Vierailija kirjoitti:
Jos minua pitää täällä arvostella ja ilkeästi kirjoittaa niin minä en enää sitten kirjoita tänne. Raja menee siinä. - P
Miksi sinä olisit jotenkin eri arvoisessa asemassa kuin muut? Täällähän haukutaan kaikkia, toope, idiootti, häirikkö, ankeuttaja, jne? Haukkuminen on ketjun vakiotapa!
Aika hyvää, toki tuo -22 tuulen kanssa vähän hidastaa ulkoilua, niin nyt sitten väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minua pitää täällä arvostella ja ilkeästi kirjoittaa niin minä en enää sitten kirjoita tänne. Raja menee siinä. - P
Miksi sinä olisit jotenkin eri arvoisessa asemassa kuin muut? Täällähän haukutaan kaikkia, toope, idiootti, häirikkö, ankeuttaja, jne? Haukkuminen on ketjun vakiotapa!
Totta. Tämän ketjun ilmapiiri on ikävä. Usein riitaa ja haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei Niinistö ole enää pressamme, se ei osannut esiintyä ulkomailla muiden suurmiesten kanssa. Stub on niin luonteva esiintyjä.
Jokaisella toki saa olla oma mielipiteensä. Itse arvostan tosi paljon Sauli Niinistöä.
Älkää vastailko tuolla enkeuttajalle. Yltyy vaan. Ohitetaan höhlät, ilmiannetaan törkeät.
Ohi aiheen kirjoittaa, kuten pruukaa. Luetun ymmärtämisessä puutteita.
Ilma on oudon harmaa, pakkasta 14. Kävelylenkki tänään, testaan joululahjaksi saamiani rukkasia.
Mikä tämän jankkaajan motiivi? Päivästä toiseen monta kertaa tätä samaa, älkää vastatko ja itse koko ajan tekee päin vastoin. Miksi et itse ohita vaan haastat koko ajan riitaa?
Hyvä ettei Niinistö ole enää pressamme, se ei osannut esiintyä ulkomailla muiden suurmiesten kanssa. Stub on niin luonteva esiintyjä.