Painaako kassat jostain napista ettei lähimaksu kortilla onnistu, vaan pitää näppäillä koodi. Nyt on vähällä aikaa useampaan otteeseen ihan
pienissäkin ostoksissa tullut tämä koodin näppäily. Aikaisemmin ei lähes koskaan.
Kommentit (34)
Joo. Viereinen nappula on se "Kortti hylätty" siltä varalta, että laitoit sirukortin lukijaan.
Se koodin näppäily ei ole asetettu ihmisten kiusaksi vaan kortin omistajan turvaksi.
Ei. Tulee silloin kun tulee, olen huomannut kun saman päivän aikana käyttää satojen kilometrien välillä niin kysyy useimmin.
Sitten niillä on vielä extrana "tilillä ei katetta" nappula jota voi painaa jos haluaa oikein nöyryyttää asiakasta.
Ei paina, kassa painaa nappia että mikä kertoo koneelle että asiakas haluaa maksaa kortilla, eikä mitään muuta oikeastaan voi tehdä.
Pyydä pankista uusi kortti, itsekään en yhdellä kortilla pystynyt käyttämään lähimaksua juuri koskaan.
Koodin näppäily tuntuu tulevan useammin myös jos käyt samassa kaupassa koko ajan etkä muualla välissä
Vierailija kirjoitti:
Oletko maksanut sillä netissä?
en
Ja sen tunnusluvun näppäily on vaikeaa syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tulee silloin kun tulee, olen huomannut kun saman päivän aikana käyttää satojen kilometrien välillä niin kysyy useimmin.
Sehän siinä onkin kun käytän korttia vain 10 km sisällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei paina, kassa painaa nappia että mikä kertoo koneelle että asiakas haluaa maksaa kortilla, eikä mitään muuta oikeastaan voi tehdä.
Pyydä pankista uusi kortti, itsekään en yhdellä kortilla pystynyt käyttämään lähimaksua juuri koskaan.
Koodin näppäily tuntuu tulevan useammin myös jos käyt samassa kaupassa koko ajan etkä muualla välissä
Tääkään ei oikein voi olla syynä, koska käyn eri kaupoissa. ap
Vierailija kirjoitti: Ja sen tunnusluvun näppäily on vaikeaa syystä että?
En väittänyt että se on vaikeaa, kysyin ihan muuta asiaa.
Käyttäkää käteistä jos on noin vaikeaa.
Sitä korttia ei muuten enää tarvii syöttää siihen lukijaan jos lähimaksun jälkeen kysytään tunnuslukua.
Ei todellakaan ole sellaista nappia. Mutta sehän on tietysti kassojen syytä että hinnat ovat nousseet ja on jonoa. Voisitko asioida netissä ettei tarttis tollasta mulk kua kattella?!
Vierailija kirjoitti:
Sitä korttia ei muuten enää tarvii syöttää siihen lukijaan jos lähimaksun jälkeen kysytään tunnuslukua.
Pyytää se vieläkin joissakin päätteillä
Vierailija kirjoitti:
Sitä korttia ei muuten enää tarvii syöttää siihen lukijaan jos lähimaksun jälkeen kysytään tunnuslukua.
Joskus täytyy. En tiedä, johtuuko maksupäätteestä vai mistä, mutta joskus laite pyytää sirua.
Kyllä, juuri silloin, kun sinä olet asiakkaana, ap!
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole sellaista nappia. Mutta sehän on tietysti kassojen syytä että hinnat ovat nousseet ja on jonoa. Voisitko asioida netissä ettei tarttis tollasta mulk kua kattella?!
Suus kii kassakoneenjatke. Missä on arvostus asiakkaita kohtaan? Älä siis itke jos sinuakaan ei arvosteta.
Kyllä on. Ja meillä on valokuvat henkilöistä joiden kortille sitä pitää tehdä.
Ei paina.