Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
23681/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EiHÄN tässä sen kummempaa kuulu. Vituttaa tuo kerrotHAN saatana.

Se on sitä tekoempaattista mukalupsakkaa päijäthämäläisyyttä. Joka on vaan pintaa, alta paljastuu ilkeä kiroilija ja sortaja. Kuolevan pilkkaaja, varas ja valehtelija. Oikea "hyvänmielen emäntä" , joka ei pyynnöistä huolimatta jätä emännöintiä millään. 

Mua ketuttaa Sinulle-sanan iso alkukirjain. Hän ei kuitenkaan kunnioita muita kirjoittajia, vaan määräilee ja ilkeilee ja haukkuu.

Vierailija
23682/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että suunnittelee varastusretkeä toisen puutarhaan on vielä pahempaa. Harkittu varastaminen. Kyllä siihen pitää puuttua. Eikö teillä muilla soi kellot ollenkaan?

Voisitko lopettaa jankkauksen ja vaikka ihan hetken keskittyä omaan ihanaan virheettömään itseesi? Ymmärräthän, sarkasmia!

Olen eri, mutta ei varastaminen ole oikein. Naapurin talo ja puutarha pitää jättää rauhaan. Eikä kauppaa saa huijata. Epärehellisyys kostautuu itselle. Kuva itsestä muuttuu.

Tämä. Ja pienestä laajenee isommaksi  rikokseksi. Kuten on nähty ap:n kohdalla. Valheita alkoi tulla aina vaan lisää ja jopa varastamista. Siihen pitää normaalimoraalisten kirjoittajien puuttua. Emme saa sallia epärehellisyyttä ja rikoksien suunnittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23683/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri, mutta ei varastaminen ole oikein. Naapurin talo ja puutarha pitää jättää rauhaan. Eikä kauppaa saa huijata. Epärehellisyys kostautuu itselle. Kuva itsestä muuttuu.

Tämä. Ja pienestä laajenee isommaksi  rikokseksi. Kuten on nähty ap:n kohdalla. Valheita alkoi tulla aina vaan lisää ja jopa varastamista. Siihen pitää normaalimoraalisten kirjoittajien puuttua. Emme saa sallia epärehellisyyttä ja rikoksien suunnittelua.

Siksihän ap puolustelee  P:tä, kun on itse samanlainen löyhämoraalinen valehtelija ja varas. Oma lehmä ojassa.

Vierailija
23684/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksihän ap puolustelee  P:tä, kun on itse samanlainen löyhämoraalinen valehtelija ja varas. Oma lehmä ojassa.

Nää poistuu heti kun ap huomaa. Ei kestä totuutta.

Vierailija
23685/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun mode poistaa tarkastuksen jälkeen vaikka teksti on asiallinen.

Vierailija
23686/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumityöt tehty tältä päivältä. Ei kiitos enää lunta, tämä 10 cm riittää.

Vierailija
23687/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Nyt kun puhutaan taas hyasinteista, niin mun kissanketale kävi tiputtamassa koko rehun pöydältä jo tapaninpäivänä. Kissat on ihania <3, mutta joskus tosi rasittavia. Se hyvä puoli tuossa ketaleessa sentään on, että se antaa mun edelleen asua tässä omistamassaan palatsissa. Pitää olla mielinkielin sille, jotta se ei naukaise mua pihalle pakkaseen. 

Kissat on niin älykkäitä ja salaviisaita. Vapautti sinut hyasintin vallasta. 

Vierailija
23688/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ilmiantaneet turhia poistoja, luulen, että ylläpito valvoo ketjua.

Saattaapi turhat poistotkin palata :)

Minäkin olin yhteydessä ylläpitoon.

Minä harkitsen soittoa paaville. 

Vierailija
23689/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kun mode poistaa tarkastuksen jälkeen vaikka teksti on asiallinen.

Joku kehyskellut vpn yhteydellään, spämmää viestejä poistoon. Ei mode ehdi tarkistaa. Tavalliset ilmiannot ei usein johda poistoon, vaikka aihetta olisi.

Olis hyvä, jollei salatulla yhteydellä saisi kirjoittaa lainkaan. Valvominen helpottuisi.

Vierailija
23690/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoitan  Taivaan Isälle. Synnin pesä tämä ketju. Valehdellaan ja pilkataan muita. Kivi putoaa päähänne. Siitäs saatte. Kuka ilmoitti? Kuka? 

Jankataanko tätä tämä ilta?

Ja tammikuu?

Vierailija
23691/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emännöinti alkanut taas. 

Mikä on kun ei ymmärrä, ettei KUKAAN halunnut emännöintiä ja käskyttämistä ketjuun. Tyhmä ei muista tai ymmärrä miten käyttäytyy taas.  Anna kaikkien kirjoittaa ja olla  rauhassa äläkä puutu mihinkään. Ei mihinkään. Niin muissa ketjuissa tehdään. 

Emännällä ei ole muuta elämässä kuin tämä. 

Tarkoitit kai: eräällä? Sinulla siis.

Kellonajoista näkee: muut vaihtuu keskustelijat. Yksi on ja pysyy. Sinä!

Ketjussa on kyylä.🧐

Kyylät on hauskoja. Kantsii katsoa Youtubesta haulla kyylä Hannele Lauri. Taitaa olla Kummeli-sarjaa. Hannele Lauri vetää mahtavasti kyylänä, joka kirjaa naapurien tekemiset minuutin tarkkuudella. Se siis on vaan sketsi. 

Vierailija
23692/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä sekopäinen ja hulvaton meno kuin ennenkin.  Huumoria vielä tarvii.

Vierailija
23693/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumityöt tehty tältä päivältä. Ei kiitos enää lunta, tämä 10 cm riittää.

Meillä ei vielä latukone toimi. Lisää lunta tarvitaan.

Vierailija
23694/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I m fine. Thank you. How are you? Where is the hot summernight? It s fcking gold here. I m freezing. I cant feel my nose. 

Vierailija
23695/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin käy kateeksi toi vpn, mutta yritän niellä tuskani. Ootteko miettineet, mistä tulee tolkuton auktoriteettiusko? Aikuiset ihmiset ei saa kirjoiteltua edes tällaiseen ketjuun kiljumatta koko ajan jotain apujoukkoja hätiin. Ja vielä itse aiheuttaa joku ongelmat emännöinnillään. 

Voi voi, kun ne  on ne ilkeät häiriköt. jotka ei usko emäntää, vaan paljastaa filungit. Emäntä on rehellinen kuin kettu kanavarkaissa  ja viaton kuin vastasyntynyt, mutta tuhmat pahat häiriköt pilaa ihanan höttöketjun tulemaalla tänne. Vaikka tämä on vaan kaikille kilteille ja mukaville. 

Eikä ne edes kirjoita kuulumisia, vaan jotain mielipiteitä. Eihän se ole laillista. Kerrotaan heti ylläpitoon ja jankataan sitä kymmeniä kertoja. Eiks niin kiltit?

Vierailija
23696/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulle riittänyt nuupahtanut pelargonia ja terhakka hyasintti? Pitääkö vielä olla toispuoleisesti runsas amarylliksen kirkkaanpunainen kutsuva kukinto? 

Mulla on toi nuupahtanut juttu. Se ei naurata kylläkään.

Siis... onko tämä huumoria? 

Vierailija
23697/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle riittänyt nuupahtanut pelargonia ja terhakka hyasintti? Pitääkö vielä olla toispuoleisesti runsas amarylliksen kirkkaanpunainen kutsuva kukinto? 

Mulla on toi nuupahtanut juttu. Se ei naurata kylläkään.

Siis... onko tämä huumoria? 

Ei ole,  etkö ymmärrä. Ei siis naurattanut. Täällä ei saa nauraa. Täällä ei ollaan tosissaan. Aina. Tämä on vakavamielinen ja harras ketju. Ilottelut ja retostelut on ihan muualla. Niiden harrastajat  on aikaa sitten ajettu pois ketjusta. Etkö muista? 

Vierailija
23698/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä teki kampaajalla käyminen hyvää! Oli onnistununut monisävyvärjäys ja leikkaus ja vielä lopuksi  laitettiin hiuksiin kaunis lainekampaus. Monta senttiä ryhdikkäämpänä tuli käveltyä kampaamosta pois mitä sinne tullessa.

Kun jaksaisi itsekin laittaa tätä tukkaa näin nätiksi työaamuina. Meikkaamisesta kyllä tykkään, mutta hiukset sutaisen usein korkealle nutturalle. Pieniä asioita, mutta itseä piristää välillä tällaiset. Nyt pakkasilla jää tosin hiukset pipon alla lyttyyn niin siksikään ei ehkä jaksa mitään isoja käherrysoperaatioita. Nautin silti näistä nyt sen pari päivää ennen seuraavaa hiusten pesua.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emännöinti alkanut taas. 

Mikä on kun ei ymmärrä, ettei KUKAAN halunnut emännöintiä ja käskyttämistä ketjuun. Tyhmä ei muista tai ymmärrä miten käyttäytyy taas.  Anna kaikkien kirjoittaa ja olla  rauhassa äläkä puutu mihinkään. Ei mihinkään. Niin muissa ketjuissa tehdään. 

Emännällä ei ole muuta elämässä kuin tämä. 

Tarkoitit kai: eräällä? Sinulla siis.

Kellonajoista näkee: muut vaihtuu keskustelijat. Yksi on ja pysyy. Sinä!

Ketjussa on kyylä.🧐

Kyylät on hauskoja. Kantsii katsoa Youtubesta haulla kyylä Hannele Lauri. Taitaa olla Kummel

Mun kissan nimi on Kyylä. Mitä tästä pitäisi ajatella...hmmm.

Vierailija
23700/24139 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsittävä se paksuin villapaita ja villasukat,  kun pakkanen on kiristymässä. Kuistin rakenteet jo paukahtelevat. Iltateen keitän ja  takkaa lämmittelen.  Samalla odotan radiosta Lauantain toivottuja. Kunpa siellä soitettaisiin kerrankin se toivekappale, jonka lähetin Ylelle. 

Ketju on lukittu.