Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (23442)
Miksi huudatte ja räyhäätte, kun kysytään emännöinnistä?
Alussahan sitä tykättiin. Minäkin tykkäsin. Oli kiva kun ap kommentoi kuulumisiani.
Voitaisko olla sovussa?
Vierailija kirjoitti:
Alussahan sitä tykättiin. Minäkin tykkäsin. Oli kiva kun ap kommentoi kuulumisiani.
Voitaisko olla sovussa?
Ei tykätä enää.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko olla sovussa?
Ei tykätä enää yhtään. Sovussa ollaan , jos kaikki sallitaan. Ketään ei ajeta pois eikä nimitellä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tehdään niinkin tylsää ruokaa kuin jauhelihakeittoa. En ole pitkiin aikoihin syönyt mitään keittoa.
Meillä makkarakeittoa. Syödään tavallista nyt, niin jouluna maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä tahtoisin, että oltais sovussa täällä. Tavalliset kuulumiset.
Te, ketkä halveeraatte niitä, pysykää pois. On monta ketjua, missä varmasti viihdytte paremmin.
Miksi haluatte lukea punasipulista ja sitten haukutte punasipulia?
Mikä tässä on niin vaikeaa?
Tässä on lyhyesti ja ytimekkäästi esitetty asia
Houhouhou! Joulupukki on siis sittenkin olemassa <3 Kiva juttu, että tämä ketju aukesi uudestaan. Mielelläni palaan tänne ja jätän sen rähinäketjun taakseni.
Doris: Jos olet se oikea Doris, niin elä ihan oikeasti emännöi. Jos taas olet feikki-Doris, niin älä sinäkään emännöi. Nyt on olemassa uusi ketju, johon voi kirjoitella ne, joille hyasintitkin aiheuttaa ahdistusta, ja me, joille ei aiheuta, voidaan jatkaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomme Laulu joutsenesta -ohjelmaa ja samalla neulon sukkaa. Saunassa kävimme aiemmin illalla.
Mukavaa lauantai-iltaa!
Saman just huomasin
D.
Enää pitää päättää jatkanko 'emännöintiä'? Vai rivijäsenenä :)
Kirjoittajat saa päättää, toivotaan ketjujen pysyvän erillään. Täällä mennään tavallisissa aiheissa.
Kysyt siis meiltä kirjoittajilta? Vastaukseni, älä missään nimessä emännöi! Ja älä ala teeskennellä taas että et ole täällä. Nuo jo aiheuttaa riitaa aivan varmasti. Jos haluat sopua, älä lietso riitaa!
Tästä olen täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tehdään niinkin tylsää ruokaa kuin jauhelihakeittoa. En ole pitkiin aikoihin syönyt mitään keittoa.
Meillä makkarakeittoa. Syödään tavallista nyt, niin jouluna maistuu.
Ja nyt mun alkoi tehdä mieli siskonmakkarakeittoa! Pitääkö tässä lähteä vielä kauppaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen oikea Doris
Kirjoitin äsken kommentin siitä, miten nimissäni valehdeltiin, kiroiltiin, herjattiin. Taukoni ajallakin.
En koskaan moittinut murteita, en kirjoittanut sanaakaan morfiinista. Jne.
Kun korjasin valheita, viestini poistui heti.
Niin äskeinenkin.
En korjaa enää valheita. Se ei hyödytä. Mutta jos tämäkin viesti poistuu, kirjoitan uudestaan.
Olkaa varovaisia, älkää uskoko valheita. Lukekaa harkiten.
Joku näkee tärkeäksi poistaa tämänkin. Miettikää sitä. Kuka ja miksi?
En emännöi enää:)
Hyvää yötä
Terveisin Doris
Mitäs tämä on muuta kuin emännöintiä? Lopeta kaikki tällainen vastailu ja toivottelu. Se ärsyttää ja siitä se riita alkaa taas. Ole aivan kuin joku tuntematon vanha nainen. Ei nimiä ei toivotteluja.
Doris: En ihan oikeasti ymmärrä, miksi et enää kirjoita rekkautuneena. Kuka tahansa voi nyt esiintyä sinuna ja sen takia kukaan ei usko enää yhtään mitään. Doris sitä ja Doris tätä eikä kukaan tiedä, kuka on oikea Doris ja kuka taas vakuuttelee olevansa Doris. Jos unohdit salasanasi, niin tiedät varmaan itsekin, mitä pitää tehdä. Paljon eripuraa häviäisi, jos sinäkin alkaisit kirjoittaa ihan sillä rekisteröidyllä nimimerkilläsi.
Olen oikea Doris
Kirjoitin äsken kommentin siitä, miten nimissäni valehdeltiin, kiroiltiin, herjattiin. Taukoni ajallakin.
Niin äskeinenkin.
En korjaa enää valheita. Se ei hyödytä. Mutta jos tämäkin viesti poistuu, kirjoitan uudestaan.
Hyvää yötä
Terveisin Doris
Mitäs tämä on muuta kuin emännöintiä? Lopeta kaikki tällainen vastailu ja toivottelu. Se ärsyttää ja siitä se riita alkaa taas. Ole aivan kuin joku tuntematon vanha nainen. Ei nimiä ei toivotteluja.
Samaa mieltä. Käskytät ja emännöit tässä nyt! Lopeta tämä, ei muutkaan anna pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikea Doris
Niin äskeinenkin.
Hyvää yötä
Terveisin Doris
Lopeta jo.
"Minä ehdin lukea niitä aiempia korjausviestejä. Joku piankin katsoi tarpeelliseksi ne poistaa. Oli niin lapsellista. Läpinäkyvää.
Kukkakimpunkin merkillä hölmöiltiin ja yhden viaton reissu herjattiin joksikin seksimatkaksi.
Olin pitkään sieltä pois, katsotaan miten nyt ketju eteneen
Hyvää yötä"
Eli jatkat vaan valehtelua ja riidan haastamista. Asia selvä. Sitä saa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikea Doris
Niin äskeinenkin.
Hyvää yötä
Terveisin Doris
Eli jatkat valehtelua ja riidan haastamista. Asia selvä. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on olemassa kaksi ketjua, selkeästi eriytymässä.
Tavalliset kuulumiset = tämä
Vauhdikkaammat = on se uudempi.
Kirjoititpa kumpaan ketjuun vaan, olis hirmu kiva, ettei jankattais ja riideltäis.
Onnistuisko mitenkään?
Minä en jaksa yhtään tyhmää, kyllästyttävää ketjua enää.
Miten niin eriytymässä?
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Houhouhou! Joulupukki on siis sittenkin olemassa <3 Kiva juttu, että tämä ketju aukesi uudestaan. Mielelläni palaan tänne ja jätän sen rähinäketjun taakseni.
Tervetuloa
Terveisin Doris
Jepjep
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Doris: En ihan oikeasti ymmärrä, miksi et enää kirjoita rekkautuneena. Kuka tahansa voi nyt esiintyä sinuna ja sen takia kukaan ei usko enää yhtään mitään. Doris sitä ja Doris tätä eikä kukaan tiedä, kuka on oikea Doris ja kuka taas vakuuttelee olevansa Doris. Jos unohdit salasanasi, niin tiedät varmaan itsekin, mitä pitää tehdä. Paljon eripuraa häviäisi, jos sinäkin alkaisit kirjoittaa ihan sillä rekisteröidyllä nimimerkilläsi.
En halua rekkautua, en halua enää kirjoittaa tänne ollenkaan.
Kirjoitin tuon korjauksen valheisiin. En usko että mikään enää onnistuisi kuitenkaan, sama jankkaus vanhoista jatkuisi kuitenkin.
Heipat kaikille, Hyvää Joulua.
D.
Päämäärätietoisena päivään ja päivän päätteeksi olen kiitollinen päivästä.
Riitaa haluatte? Olettä ärsyttäviä.
Kuoleeko uusi ketju nyt?