Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (23442)

Vierailija
23261/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Doris: En ihan oikeasti ymmärrä, miksi et enää kirjoita rekkautuneena. Kuka tahansa voi nyt  esiintyä sinuna ja sen takia kukaan ei usko enää yhtään mitään. Doris sitä ja Doris tätä eikä kukaan tiedä, kuka on oikea Doris ja kuka taas vakuuttelee olevansa Doris.  Jos unohdit salasanasi, niin tiedät varmaan itsekin, mitä pitää tehdä. Paljon eripuraa häviäisi, jos sinäkin alkaisit kirjoittaa ihan sillä rekisteröidyllä nimimerkilläsi. 

En halua rekkautua, en halua enää kirjoittaa tänne ollenkaan.

Kirjoitin tuon korjauksen valheisiin. En usko että mikään enää onnistuisi kuitenkaan, sama jankkaus vanhoista jatkuisi kuitenkin.

Heipat kaikille, Hyvää joulua.

D.

PYSY POIS. OIKEASTI.  ÄLÄ VALEHTELE  TÄSTÄ ENÄÄ.

(Korjasin sun kirjoitusvirheen joulu-sanassa.)

Vierailija
23262/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITE  SÖRKIT  TOTUUTTA!   VALEHTELET  JATKUVASTI. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23263/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun piti sitten poistattaa sekin viesti missä Dorikselle terveisiä itse laitoin. Mitä se sinulle kuuluu mitä minä hänelle kirjoitan. Terveisin P. 

Vierailija
23264/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistan.

Lukekaa harkiten. Älkää uskoko valheita!

Psykoosit tulilla. 

Vierailija
23265/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun piti sitten poistattaa sekin viesti missä Dorikselle terveisiä itse laitoin. Mitä se sinulle kuuluu mitä minä hänelle kirjoitan. Terveisin P. 

Ei Doris ole enää täällä. Hän lähti pois jo.

Vierailija
23266/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian suljetaan taas riitelyn vuoksi.

Vierailija
23267/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mietin itseäni, että haluanko tukea kiusaamista nyt omien kokemusteni jälkeen. Haluanko tukea ikävää tekstiä muita kohtaan ja haluanko lukea sitä. Olenko näin oppinut elämästäni mitään jos hyväksyn sen. Elämääni ajatellen mietin silti, ettei se ole ok. Minun ei tarvitse hyväksyä kiusaamista ja toisten pilkkaamista. 

Näin, vaikka roikun täällä yksinäisen elämäni takia niin minun pitää myös valita puoleni ja se puoli ei ole se, että yhdelle ihmiselle kirjoitetaan rumasti täällä. Se ei ole se puoli. Eikä se ole sitä ikinä. Sillä jos minä miettisin elämäni ikäviä asioita joka päivä ja ihmisiä niin minua ei enää olisi. Näin kun pystyn edes välillä unohtamaan kaiken niin saan elämääni eteenpäin. 

Tämä siitäkin huolimatta, vaikka monesti joku muistuttaa miksi kirjoitan tästä kaikesta. Mutta joku muu kai saa hukkua vihaansa ja vihata niin paljon. Kai se on se ainoa keino hänelle. Silti en hyväksy ikäviä sanoja ja niille ei ole oikeutusta kuitenkaan. Jos D pyysi ajatuksia muilta niin nekin voi kirjoittaa hyvin eri tavoin. Samoin, kun ketju alkaa muistuttaa niiden ihmisten käytöstä mitä en enää ikinä halua nähdä ja joiden sanoista kärsin itsekin vieläkin niin ei kai tämä järjellä ajateltuna enää voi olla minunkaan paikkani. 

Ja minua saa nauraa. Minä siitä välitä, mutta elämä on mitä on ja vain se syy on pitänyt minut täällä tähän asti. Jos elämäni olisi toisenlaista niin pääsisin täältä eroon. Nyt säälittävästi en. Ja saa siis nauraa ja on naurettu. En minä siitä välitä yhtään. Oikeassa elämässä on sattunut sen verran paljon kaikkea jo. 

Vierailija
23268/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli täällä silloin, kun viestin kirjoitin ja näki onneksi sen ennen kuin se poistettiin. Onneksi ehdin terveiset laittaa sentään. 

Vierailija
23269/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

D.

Enää pitää päättää jatkanko 'emännöintiä'? Vai rivijäsenenä :)

Kirjoittajat saa päättää, toivotaan ketjujen pysyvän erillään. Täällä mennään tavallisissa aiheissa.

Älä emännöi enää yhtään!!!! Se oli niin teennäistä ja ärsyttävää. Se suututti monet. Painu matalaksi äläkä kehu itseäsi. Ole hiljaa. Eikä joka päivä tarvitse kirjoittaa. Odota että sulla on edes jotain asiaa eikä väkisin väännettyjä tiedonantoja postiauton seuraamisesta.

Tämä oli rasittavaa. Väkisin keksittyjä kuulumisia ja raportointia milloin mistäkin. Typerin oli se  " lähden nyt hakemaan postia" 

Niin väännettyä täytettä ja paskanjauhantaa.  

Vierailija
23270/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tähän nyt ei usko kukaan enää. Täällähän se huutaa ja riehuu edelleen eli ihan perus meininki.

Vierailija
23271/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sarkasmia varmaankin? 

Vierailija
23272/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt sata kertaa varmaan jo, että miten yksi vanhempi nainen ketjuineen voi olla niin kova paikka, ettei siitä voi päästä yli näköjään millään. En ole vastausta saanut koskaan. 

Vierailija
23273/23442 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sarkasmia varmaankin? 

Tietysti oli sarkasmia. Hän väitti lähtevänsä ja minä olin uskovinani sen! 😘

Vierailija
23274/23442 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Doris: En ihan oikeasti ymmärrä, miksi et enää kirjoita rekkautuneena. Kuka tahansa voi nyt  esiintyä sinuna ja sen takia kukaan ei usko enää yhtään mitään. Doris sitä ja Doris tätä eikä kukaan tiedä, kuka on oikea Doris ja kuka taas vakuuttelee olevansa Doris.  Jos unohdit salasanasi, niin tiedät varmaan itsekin, mitä pitää tehdä. Paljon eripuraa häviäisi, jos sinäkin alkaisit kirjoittaa ihan sillä rekisteröidyllä nimimerkilläsi. 

En halua rekkautua, en halua enää kirjoittaa tänne ollenkaan.

Kirjoitin tuon korjauksen valheisiin. En usko että mikään enää onnistuisi kuitenkaan, sama jankkaus vanhoista jatkuisi kuitenkin.

Heipat kaikille, Hyvää Joulua.

D.

Valheitasi ei kukaan unohda. Sen kanssa joudut elämään aina. Niin makaa kuin petaa. Valheella on lyhyet jäljet. Jne. Vanha kansakin sen tiesi. 

Vierailija
23275/23442 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista huomenta!

Nythän mä vasta hokasin, että melkein unohdin lähettää sambialaiselle 11 -vuotiaalle kummitytölleni synttäritervehdyksen.  No, nyt se on tehty.

Mietin tässä, että teenkö tänään tähtitorttuja vai en.  Ei ole katastrofi, vaikka jäävät tekemättä.

Mukavaa päivää!  

Vierailija
23276/23442 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt sata kertaa varmaan jo, että miten yksi vanhempi nainen ketjuineen voi olla niin kova paikka, ettei siitä voi päästä yli näköjään millään. En ole vastausta saanut koskaan. 

Sinulle on vastattu myös sata kertaa.  Emme voi mitään, jos sinulla ei äly tai muisti riitä. Älä jankkaa enää.  Teet itsestäsi naurettavan pellen silläkin.

Vierailija
23277/23442 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. D on täällä taas. "Hokasin"ja "mietin tässä"  paljastavat taas. Et sä pysty meitä feikkaamaan enää mitenkään. Pysy pois. Eilen lupasit lähteä. Ja tuo emännöinti eli typerät toivottelut  äänestettiin yksimielisesti pois. Miksi et usko? 

Vierailija
23278/23442 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. D on täällä taas. "Hokasin"ja "mietin tässä"  paljastavat taas. Et sä pysty meitä feikkaamaan enää mitenkään. Pysy pois. Eilen lupasit lähteä. Ja tuo emännöinti eli typerät toivottelut  äänestettiin yksimielisesti pois. Miksi et usko? 

Kaikki mahdollinen Doriksen piikkiin. Senhän sinä osaat! Ei pidä paikkaansa. Tämäkään valhe.

Yritä parempaa.

Vierailija
23279/23442 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä taas poistuu "eräälle" epämieluisia vuestejä. Etkö yhtään ymmärrä, miten paljastat valheesi poistamalla niitä?

Moni ehtii lukea kuitenkin.

Miksi edes olet täällä, kun ei kuulumiset kiinnosta?

Naapuri tulee joulukylään. Kahvitellaan.

Vierailija
23280/23442 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Summa summarum:

Häirikön käyttäytymismalli menee näin

Aamulla heti seiskalta alkaa kirjoitus, kuulumisia ei koskaan. Toistetaan samaa kommenttia pienin muutoksin, kompataan omia kirjoituksia. Jatkuu, jatkuu. Voi surkeus, jos joku sattuu joulukortit mainitsemaan, haukutaan muumioksi, dinosaurukseksi yms. Miksi? Ne on kuulumisia.

Jankataan samaa. Kerätään monen kirjoittajan juttuja Ap:n alle, monesta ketjustakin. Yhtään ei auta, vaikka useampikin valheita korjaa. Siksipä moni ei vaivaudu. Jos epämieluisaa tekstiä -> poistoon vaan, häirikön luuta lakaisee kivatkin jutut siinä samalla. Voivoi.

Kun kaikki on toistettu kyllin usein, alkaa roisit jutut.

Sama kaava monena päivänä. 23.00 asti.

Ja aamuseiskalta alkaa sama. Päivästä toiseen. Viikosta toiseen. Ja omien sanojensa mukaan: vuodesta toiseen, kunnes on yksin keskustelemassa. Ja Lammas. Hän taitaa olla ainoa, jolta ymmärrystä riittää.

Näinhän se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi