Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (23442)

Vierailija
23221/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää pitää päättää jatkanko 'emännöintiä'? Vai rivijäsenenä :)

Kirjoittajat saa päättää, toivotaan ketjujen pysyvän erillään. Täällä mennään tavallisissa aiheissa.

Älä emännöi enää yhtään!!!! Se oli niin teennäistä ja ärsyttävää. Se suututti monet. Painu matalaksi äläkä kehu itseäsi. Ole hiljaa. Eikä joka päivä tarvitse kirjoittaa. Odota että sulla on edes jotain asiaa eikä väkisin väännettyjä tiedonantoja postiauton seuraamisesta.

Miten kehtaat kirjoittaa toiselle noin. Mieti itseäsi ja aj

Doris kysyi kirjoittajilta. Olen ollut 4 vuotta mukana. Nämä syyt johtivat lukitsemiseen. Tämä auttaa pitämään ketjun auki. Siksi.

Vierailija
23222/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi leikit tuomaria ja miksi jonkun pitäisi olla tilivelvollinen sinulle tekemisistään. Sivusta. "

Hyväksytkö siis valehtelun? Minä en. Mieti arvojasi.

Minä en hyväksy sitä, että jollakin syyllä oikeutetaan ikäviä sanoja ja viestejä. Ei ole oikein kirjoittaa julmasti toiselle, vaikka kokisikin vääryyttä. Jos minulle sanotaan, että on parempi, että olisin kuollut niin minun ei tarvitse silti sanoa sille toiselle samaa takaisin. Ja tämä esimerkki tosi tapaus elämästäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23223/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teidän elämäämme vaikuttaa kirjoittaako ap täällä vai ei. Ja miksi toisen pitäisi olla tilivelvollinen teille? 

Vierailija
23224/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tehdään niinkin tylsää ruokaa kuin jauhelihakeittoa. En ole pitkiin aikoihin syönyt mitään keittoa.

Vierailija
23225/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jatkakaa sitten loputtomiin, kun noin pahan trauman saitte kai. 

Vierailija
23226/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa kirjoittaa täällä? Tavallisia kuulumisia, kohteliasta käytöstä

Kuka haluaa vauhdikkaampaa? Palaa uuteen ketjuun.

Valitse joukkueesi, käyttäydy sen mukaan.

Sopiiko?

Riitelyä ei kai haluta kumpaankaan ketjuun

Vierailija
23227/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se teidän elämäämme vaikuttaa kirjoittaako ap täällä vai ei. Ja miksi toisen pitäisi olla tilivelvollinen teille? 

HÄN kysyi. Lue itse. Hän mietti, lopettaisiko emännöinnin. Onko sullakin ymmärtämisvaikeuksia? Lue sieltä.

Vierailija
23228/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko?

Halutaanpa!  Minä ainakin tykkään vääntää ja perustella.  Tämä on virkistävää! 

Vierailija
23229/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää heti hyökätä tänne ja kirjoittaa ilkeästi toiselle. Teille ei riitä mikään. Ei toisen tarvi alentaa itseään kenenkään takia kuitenkaan. 

Vierailija
23230/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko?

Halutaanpa!  Minä ainakin tykkään vääntää ja perustella.  Tämä on virkistävää! 

Mä myös! Katotaan kumpi voittaa skaban!

Vierailija
23231/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittajat saa päättää, toivotaan ketjujen pysyvän erillään. Täällä mennään tavallisissa aiheissa.

Älä emännöi enää yhtään!!!! Se oli niin teennäistä ja ärsyttävää. Se suututti monet. Painu matalaksi äläkä kehu itseäsi. Ole hiljaa. Eikä joka päivä tarvitse kirjoittaa. Odota että sulla on edes jotain asiaa eikä väkisin väännettyjä tiedonantoja postiauton seuraamisesta.

Miten kehtaat kirjoittaa toiselle noin. Mieti itseäsi ja aj

Doris kysyi kirjoittajilta. Olen ollut 4 vuotta mukana. Nämä syyt johtivat lukitsemiseen. Tämä auttaa pitämään ketjun auki. Siksi.

Kyllä ketjun lukitsemiseen johtivat monet muut syyt. Doris ei edes käynyt täällä syksyllä paljonkaan, kun muut jo riehuivat viesteillään. 

Vierailija
23232/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää heti hyökätä tänne ja kirjoittaa ilkeästi toiselle. Teille ei riitä mikään. Ei toisen tarvi alentaa itseään kenenkään takia kuitenkaan. 

Hän alentaa muita ajamalla pois. Syrjimällä.

Vierailija
23233/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doris tässä: kirjoitetaan täällä tavallisia kuulumisia, ei ohi otsikon.

Ne voitte kirjoittaa "uuteen avattuun saman nimiseen"

Jos olet oikea Doris (anteeksi epäilyni) niin toivon sinulle kaikkea hyvää ja ettet piittaa mistään ikävistä jutuista. Muuten en palaa enää tähän aiheeseen. Terveisin P

Olen oikea. Vaikea varmaan uskoa.

Ikäväksi meni. Luin välillä, harvemmin.

Nyt huomasin tämän olevan auki.

Katsotaan kauanko pärjätään ilman häirintää.

D.

Nyt mulla on sulle yksi kysymys: aiotko jatkaa valehtelua? "Luin välillä, harvemmin." Siinä tuli jo yksi valhe. Eli jatkatko? Tämä ratkaisee ketjun jatkon.

Vastaatko Doris tähän? Haluan tietää koska minäkään en siedä valehtelijoita. Eri

Vierailija
23234/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet! Joka päivä kirjoitti täällä.

Vierailija
23235/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emännöinti oli perseestä. Lopeta se. Lopeta myös kirjoittaminen. Lopeta valehtelu. Nämä keinot käyttöön, niin ketjua ei enää lukita.

Vierailija
23236/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsomme Laulu joutsenesta -ohjelmaa ja samalla neulon sukkaa. Saunassa kävimme aiemmin illalla.

Mukavaa lauantai-iltaa!

Saman just huomasin

D.

Kysyt siis meiltä kirjoittajilta? Vastaukseni, älä missään nimessä emännöi! Ja älä ala teeskennellä taas että et ole täällä. Nuo jo aiheuttaa riitaa aivan varmasti. Jos haluat sopua, älä lietso riitaa!

Vierailija
23237/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkö nyt päälmepäsmäröit? Ihme diktaattoria leikit, jos sinua ei satu jonkun kommentit nappaamaan. Omasi on kai loisteliaita? Niin arvelinkin. Ole itse hiljaa.

Vierailija
23238/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsomme Laulu joutsenesta -ohjelmaa ja samalla neulon sukkaa. Saunassa kävimme aiemmin illalla.

Mukavaa lauantai-iltaa!

Saman just huomasin

D.

Kysyt siis meiltä kirjoittajilta? Vastaukseni, älä missään nimessä emännöi! Ja älä ala teeskennellä taas että et ole täällä. Nuo jo aiheuttaa riitaa aivan varmasti. Jos haluat sopua, älä lietso riitaa!

Alussa emännöistäni tykättiin, oii erilainen ketju.

Ole sinäkin sopuisa tässä ketjussa.

D.

Vierailija
23239/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkö nyt päälmepäsmäröit? Ihme diktaattoria leikit, jos sinua ei satu jonkun kommentit nappaamaan. Omasi on kai loisteliaita? Niin arvelinkin. Ole itse hiljaa.

Hän kysyi. Etkä ymmärrä? Ymmärrän,  ettet ymmärrä.

Vierailija
23240/23442 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä ketjun lukitsemiseen johtivat monet muut syyt. Doris ei edes käynyt täällä syksyllä paljonkaan, kun muut jo riehuivat viesteillään. "

Et vaan voi olla noin naivi! Näkeehän sen nyt sokeakin että sama henkilö kirjoittaa nuo viestit!