Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (23442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris tässä: kirjoitetaan täällä tavallisia kuulumisia, ei ohi otsikon.
Ne voitte kirjoittaa "uuteen avattuun saman nimiseen"
Vanha tyyli tallella 😂
Teillä on tuo uusi ketju jo valmiina niin eikö sen pitäisi riittää? Sivusta.
Kellä teillä? Olen seurannut tätä ketjua jo pikään ennen lukitusta.
Vierailija kirjoitti:
Poistu vaan.
Voit itse poistua. Sivusta.
Mietin sitä, että miksi pitää täällä sitten väkisin olla jos ketju ei miellytä. Sitten valitetaan, mutta pakko vaan silti olla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikea Doris (anteeksi epäilyni) niin toivon sinulle kaikkea hyvää ja ettet piittaa mistään ikävistä jutuista. Muuten en palaa enää tähän aiheeseen. Terveisin P
Olen oikea. Vaikea varmaan uskoa.
Ikäväksi meni. Luin välillä, harvemmin.
Nyt huomasin tämän olevan auki.
Katsotaan kauanko pärjätään ilman häirintää.
D.
Nyt mulla on sulle yksi kysymys: aiotko jatkaa valehtelua? "Luin välillä, harvemmin." Siinä tuli jo yksi valhe. Eli jatkatko? Tämä ratkaisee ketjun jatkon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha tyyli tallella 😂
Teillä on tuo uusi ketju jo valmiina niin eikö sen pitäisi riittää? Sivusta.
Kellä teillä? Olen seurannut tätä ketjua jo pikään ennen lukitusta.
Teillä joilla selvästi on vaikeaa olla tässäkin ketjussa mikä purkautuu valituksena milloin mistäkin. Näin luulisi tuon toisen ketjun sopivan paremmin teille.
Miksi se uusi ketju ei kelpaa teille, joita kyllästyttää joulu ja punasipulit.
Miksi voihkitte tylsiä kuulumisia?
Täällä niitä on. Siellä voitte muokata aiheen mieleiseksenne. Kinatkaa keskenänne.
Annetaan tämän olla se tavallinen.
Win - Win
Vierailija kirjoitti:
Mietin sitä, että miksi pitää täällä sitten väkisin olla jos ketju ei miellytä. Sitten valitetaan, mutta pakko vaan silti olla täällä.
Ok. Eli sinä ainakin haluat jatkaa riitaa täällä. Selvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomme Laulu joutsenesta -ohjelmaa ja samalla neulon sukkaa. Saunassa kävimme aiemmin illalla.
Mukavaa lauantai-iltaa!
Saman just huomasin
D.
Enää pitää päättää jatkanko 'emännöintiä'? Vai rivijäsenenä :)
Kirjoittajat saa päättää, toivotaan ketjujen pysyvän erillään. Täällä mennään tavallisissa aiheissa.
Älä emännöi enää yhtään!!!! Se oli niin teennäistä ja ärsyttävää. Se suututti monet. Painu matalaksi äläkä kehu itseäsi. Ole hiljaa. Eikä joka päivä tarvitse kirjoittaa. Odota että sulla on edes jotain asiaa eikä väkisin väännettyjä tiedonantoja postiauton seuraamisesta.
Tässähän se nähdään - sopu ei kelpaa.
Riitaa hamutaan. En taida uskoa tämän ketjun jatkoon. Pahoittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikea Doris (anteeksi epäilyni) niin toivon sinulle kaikkea hyvää ja ettet piittaa mistään ikävistä jutuista. Muuten en palaa enää tähän aiheeseen. Terveisin P
Olen oikea. Vaikea varmaan uskoa.
Ikäväksi meni. Luin välillä, harvemmin.
Nyt huomasin tämän olevan auki.
Katsotaan kauanko pärjätään ilman häirintää.
D.
Nyt mulla on sulle yksi kysymys: aiotko jatkaa valehtelua? "Luin välillä, harvemmin." Siinä tuli jo yksi valhe. Eli jatkatko? Tämä ratkaisee ketjun jatkon.
Miksi leikit tuomaria ja miksi jonkun pitäisi olla tilivelvollinen sinulle tekemisistään. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomme Laulu joutsenesta -ohjelmaa ja samalla neulon sukkaa. Saunassa kävimme aiemmin illalla.
Mukavaa lauantai-iltaa!
Saman just huomasin
D.
Kirjoittajat saa päättää, toivotaan ketjujen pysyvän erillään. Täällä mennään tavallisissa aiheissa.
Älä emännöi enää yhtään!!!! Se oli niin teennäistä ja ärsyttävää. Se suututti monet. Painu matalaksi äläkä kehu itseäsi. Ole hiljaa. Eikä joka päivä tarvitse kirjoittaa. Odota että sulla on edes jotain asiaa eikä väkisin väännettyjä tiedonantoja postiauton seuraamisesta.
Olet itse ilkeä ja ärsyttävä haastaessasi riitaa. Lopeta!
Kuka nyt määrää? Sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit itse poistua. Sivusta.
Ajatko ihmisiä pois? Ei ole sallittua täällä. Avoin ketju kaikille. Vai haastatko vaan riitaa?
Emännöinti oli perseestä. Lopeta se. Lopeta myös kirjoittaminen. Lopeta valehtelu. Nämä keinot käyttöön, niin ketjua ei enää lukita.
Pian lukitaan! Heti alkoi syrjintä ja poisajo.
Mukava kun tämä ketju aukesi mutta pahasti näyttää siltä että kiusanhenget löysi tänne heti!
Olisitte pysyneet tuolla toisessa ketjussa😡
Rauhallista lauantai- iltaa vietämme. Kohta Lynleyn viimeinen jakso ja myöhemmin Roy Gracen. Ovat olleet hyviä seurattavia.
Minä tahtoisin, että oltais sovussa täällä. Tavalliset kuulumiset.
Te, ketkä halveeraatte niitä, pysykää pois. On monta ketjua, missä varmasti viihdytte paremmin.
Miksi haluatte lukea punasipulista ja sitten haukutte punasipulia?
Mikä tässä on niin vaikeaa?
"Miksi leikit tuomaria ja miksi jonkun pitäisi olla tilivelvollinen sinulle tekemisistään. Sivusta. "
Hyväksytkö siis valehtelun? Minä en. Mieti arvojasi.
Olen pahoillani, mutta en minä tahdo ainoaan viettää aikaani sellaisten ihmisten kanssa täällä joita elämäni on ollut täynnä muutenkin. Surullistahan se on, mutta minusta joku kirjoittaa täällä ihan hirveää tekstiä nyt ja mikään ei oikeuta siihen. Ja teille ei riitä mikään. Yksi asia päässä ja se on joku kosto ja viha minkä puratte muihin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä jankutetaan. Sivusta.
Pahus, flunssa tulossa. Joulu on onneksi laitettuna, vain ruoanlaitto jäljellä. Kotona muutenkin tarkoitus olla koko joulu joten samapa tuo jos sairastaa. Lääkettäkin on jemmassa.