Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21997)

Vierailija
21961/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alamme kaikki allekirjoittamaan kuulumisemme D:llä niin tuo ankeuttaja riidankylväjä ei tiedä miten päin olla?! Tukehtuu kiukkuunsa?

D

Vierailija
21962/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. K-peukku vastailee itselleen. Hyi sulle :(

Eikö tuo kakkapeukku olisi tuolle itselleen vastaajalle hyvä nimimerkki? Aletaan kutsumaan häntä Kakkapeukuksi.

Ymmärsin, että joku hovin jäsen peukutti D:tä, mutta tuli vahingossa ruskea käsi. No sattuuhan sitä. Kakkapeukkuhovi? Ei kuulosta kivalta.

Anustappihovi?   Anukset? Kuulostaako paremmalta. Ruskeakieliset?  D:n tapit?

Täällähän on jo liian hulvatonta menoa. Joku toivoi  aikaisemmin huumoria nyt sitä on, hyvä. Itselle nauraminen on fiksujen laji.

Fiksuile keskenäs

Huumorintaju onkin älykkyyden mittari. Toisilla on, toisilla ei.  Hyväitsetuntoinen osaa nauraa itselleenkin. Ei elämä ole niin vakavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21963/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on rumaa. Kuka keskustelee itsensä kanssa? Lopeta.

Tuliko tiukkapipo keskuuteemme? Etkö olekaan huumorin kannalla? Me muut kyllä tykkäämme. Me D:n tapit. Kannattaa mennä itse pois, jos ei viihdy.

Haista huilu! Perjantaipullos korkki lie auennut.

On yksi joka sekoilee ja haastaa riitaa, ketään muita ei naurata toi k-huumori. Itse komppaa itseään, johan tää taas olikin hetken kiva ketju :(

Vierailija
21964/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on rumaa. Kuka keskustelee itsensä kanssa? Lopeta.

Tuliko tiukkapipo keskuuteemme? Etkö olekaan huumorin kannalla? Me muut kyllä tykkäämme. Me D:n tapit. Kannattaa mennä itse pois, jos ei viihdy.

Haista huilu! Perjantaipullos korkki lie auennut.

On yksi joka sekoilee ja haastaa riitaa, ketään muita ei naurata toi k-huumori. Itse komppaa itseään, johan tää taas olikin hetken kiva ketju :(

Haistan tappeja mieluummin! Miten sinä? Kivaan ketjuun kuuluu kaikenlaista. 

Vierailija
21965/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hyvää! Tänään mennään kavereiden kanssa tanssimaan.

Vierailija
21966/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. K-peukku vastailee itselleen. Hyi sulle :(

Eikö tuo kakkapeukku olisi tuolle itselleen vastaajalle hyvä nimimerkki? Aletaan kutsumaan häntä Kakkapeukuksi.

Ymmärsin, että joku hovin jäsen peukutti D:tä, mutta tuli vahingossa ruskea käsi. No sattuuhan sitä. Kakkapeukkuhovi? Ei kuulosta kivalta.

Anustappihovi?   Anukset? Kuulostaako paremmalta. Ruskeakieliset?  D:n tapit?

Täällähän on jo liian hulvatonta menoa. Joku toivoi  aikaisemmin huumoria nyt sitä on, hyvä. Itselle nauraminen on fiksuje

Naurat omille kakkajutuillesi kuin joku retardi.

Vierailija
21967/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa rauhotuttais. Toi pottahuumori on alakoululaisille hauskaa, ei aikuiselle ihmiselle :)

Vierailija
21968/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, hyvää! Tänään mennään kavereiden kanssa tanssimaan.

Hauskaa iltaa Teille, olettehan eka valssin aikaan jo paikalla?

Vierailija
21969/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Valopilkku ja Kakkapeukku naurunaiheista. Nauru pidentää ikää.  Ps. En ole tuo kirjoittaja, mutta minua nauratti. Nauran kyllä helposti.

Vierailija
21970/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta kaikille

Naureskelin lukiessani tiikerikakkukommentteja, monella nousi varmaan tunteet pintaan tästä perinneherkusta. Omiin suosikkeihin kuivakakuista kuuluu myös tuo. Jännitys on aina siitä, millaiset raidat milloinkin tulee, vaikkei se toki makuun vaikuta mitenkään. Yksi äitini suosikki oli 'kermakakuntapanen'. Siihen käytettiin usein kerman sijaan maitoa, joskus piimää ja soodaa, variaatioita oli sen mukaan, mitä kaapista löytyi.

Onnea teille, ihmiset, jotka pääsette muuttamaan uuteen kotiin.

Toipumusta teille, jotka podette flunssaa tai muuta.

Levollisia unia unettomille, täyskuu tosin valvottaa minuakin.

Mukavaa perjantaita ihan jokapahiselle

Terveisin Doris

....jokapahiselle....? Ollaanko me nyt taas pahiksia.

Vierailija
21971/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva päivä ollut tänään!

Vierailija
21972/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta kaikille

Naureskelin lukiessani tiikerikakkukommentteja, monella nousi varmaan tunteet pintaan tästä perinneherkusta. Omiin suosikkeihin kuivakakuista kuuluu myös tuo. Jännitys on aina siitä, millaiset raidat milloinkin tulee, vaikkei se toki makuun vaikuta mitenkään. Yksi äitini suosikki oli 'kermakakuntapanen'. Siihen käytettiin usein kerman sijaan maitoa, joskus piimää ja soodaa, variaatioita oli sen mukaan, mitä kaapista löytyi.

Onnea teille, ihmiset, jotka pääsette muuttamaan uuteen kotiin.

Toipumusta teille, jotka podette flunssaa tai muuta.

Levollisia unia unettomille, täyskuu tosin valvottaa minuakin.

Mukavaa perjantaita ihan jokapahiselle

Terveisin Doris

....jokapahiselle....? Ollaanko me nyt taas pahiksia.

Tunnet huonosti suomenkieltä ja murresanoja. Eipä yllätä tosin... miksiköhän edes vaivaudun kommentoimaan. Yleensä en, annan höpinöiden valua kuin vesi hanhen niskasta. Tai miten joku aiemmin kirjoittikaan: jankuttaja on kuin hyttysen ininä, kiusallinen, muttei vaarallinen :)

Vierailija
21973/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on jo perjantaivilli 🥳

Enpä ole tuota sanaa jokapahinen ennen kuullut. Meillä päin samaa? tarkoittava murresana on jokahinen.

Mukavaa iltaa jokahiselle!

Vierailija
21974/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt usein ennenkin, mutta vastaaja ei tyhjentävää selitystä anna pakkomielteelleen aloittajasta. Solvausta solvauksen perään, ilkeilyä, haukkumista. Eikä mitään selvennystä tai todistetta ole hällä esittää höpötyksilleen. Mistä tuo kumpuaa, miksi ei osaa päästää irti? Tarttuu yksittäisiin sanoihin tai kommentteihin terrierrin lailla. Itsekin olen joutunut liitetyksi aloittajaan, syyttä. En vaan ymmärrä, miksi yhdistelee eri ihmisten tarinoita yhteen nippuun.

En kyllä usko, että kukaan noita tosissaan ottaa, sen verran absurdia tarinaa.

Joskus vaan mietin.

Hyvää illan jatkoa kuitenkin.

Vierailija
21975/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt usein ennenkin, mutta vastaaja ei tyhjentävää selitystä anna pakkomielteelleen aloittajasta. Solvausta solvauksen perään, ilkeilyä, haukkumista. Eikä mitään selvennystä tai todistetta ole hällä esittää höpötyksilleen. Mistä tuo kumpuaa, miksi ei osaa päästää irti? Tarttuu yksittäisiin sanoihin tai kommentteihin terrierrin lailla. Itsekin olen joutunut liitetyksi aloittajaan, syyttä. En vaan ymmärrä, miksi yhdistelee eri ihmisten tarinoita yhteen nippuun.

Joskus vaan mietin.

Älä mieti!  Elämää tää vain on. Elä. Naura.  Nauti.

Vierailija
21976/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vaan mietin.

Valopilkku häikäisee. Olis vaatimattomampi eikä kehuis itseään. Se jo auttaisi. Näin sivustakin tympii joskus tuo esittäminen ja itsekehu.

Eri

Vierailija
21977/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaivilli. Sitä tämä ketju kaipaakin. On kuivakka meno yleensä.

Vierailija
21978/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loppu. Heräsin töitä tekemään 5.30 ja kotoa lähtö 7.15. Oli hovioikeuspäivä. Aloitettiin 9 ja lopetettiin 17 jälkeen. 

Tänään käsitelty seksiä ja asentoja koko päivä hartaasti. Raiskaustapaus siis kyseessä. 

Nämä pitkät oikeuspäivät on todella väsyttäviä. Tai se väsy ei oikeastaan tule siinä istunnon aikana, kun keskittyminen äärimmillään ja adrenaliini virtaa. Mutta sitten, kun se ohi ja elimistö rauhoittuu, niin se väsy on totaalista. 

Nyt tässä muutama lasi viiniä, juustoja ja sohvalla pötköttelyä plus tvtä. 

Huomenna lauantaina taas töitä muutama tunti ja samoin sunnuntaina. Kaveri pyysi mukaan Ikeaan viikonlopun aikana. Jotain hyllyä oli vailla ja mulla auto. Kuulostaa ihan kivalta jo sen takia, että vähäksi aikaa irtautuu kotoa ja pääsee lätisemään turhaa eikä aina näitä työpapereita. 

asianajaja, N54

Vierailija
21979/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein makaronilaatikon ja kuivakakun, jossa luumua. Muuten ulkona olen ollut paljon. Pyöräilen vieläkin, kun kelit sallii. Talvella ei tule pyöräiltyä. Opiskeluissa taas pitäisi jatkaa uusia juttuja. Niissä kaikki ihan hyvin mennyt. Pimeys vaikuttaa kyllä jaksamiseen itselläni ja en varmaan ikinä totu pimeyteen talvisin kovin hyvin. 

Vierailija
21980/21997 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käden ulottuvilla suklaakonvehtirasia ja nythän siinä vieressä on sitten iso kasa käärepapereita. Eikä mennyt edes kauaa, kun tuli syötyä puolet rasian sisällöstä. Nyt riitti. Viini ei kuulu mun viikonlopun viettoon eikä muuhunkaan ajanviettoon. Just ja just voin puolikkaan siiderin juoda. Ei vaan maistu enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi