Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22001)
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Onnittelut uusiin koteihin muuttaville!
Heräsin aamulla joskus seitsemän jälkeen ja koska koirakin nukkui vielä ihan tyytyväisenä, ajattelin, että eipä mun tarvitse nousta ylös, koska ei ole aurinkokaan vielä noussut. Käänsin vaan kylkeäni ja nukuin reilun tunnin lisää. Tänään on sitten tullut siivoiltua. Nyt pieni tauko.Sä sait sit reilusti aikaa maaliskuulle, ennenku remppa alkaa. Oliks sulla joku pöytä koottavana?
Joo, tilasin USAsta yläkerran käytävälle sivupöydän ja just sain sen kasattua. Ei se vaikea homma ollut muuten kuin reumasormilla. Ja vähän piti miettiä, että kun on vain kaksi kättä, miten saa pidettyä osia oikeilla paikoillaan, kun alkaa kiertää ruuveja paikoilleen.
Mä oon niin tyytyväinen, että nyt on ainakin 3,5 kuukautta aikaa tehdä kotona kaikenlaista. Ensi viikolla pitää katsoa, vieläkö mulla on valkoista seinämaalia. Jos ei, pitää käydä ostamassa. Ja sen jälkeen miettiä, miten tällainen kanantaluttaja saa maalattua portaikon seinän. Mitään tikkaita kun siihen ei saa. On mulla sellainen pitkä maalaustelan varsi, mutta mitä mun ranteiden ja sormien nivelet tykkää, jos sillä yritän. Noh, ei auta kuin kokeilla. Joko onnistun tai päästelen ärräpäitä.
Mitä Googlen aloitussivulle on tapahtunut? Puhelimessa näyttää ihan eriltä kuin ennen. Ja hakutuloksetkin suppeamman oloisia kuin ennen.
Tänään ollut sadepäivä. Kohta sohvaperunoita ja sitten pakkaan tavaroita ja sen jälkeen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt usein ennenkin, mutta vastaaja ei tyhjentävää selitystä anna pakkomielteelleen aloittajasta. Solvausta solvauksen perään, ilkeilyä, haukkumista. Eikä mitään selvennystä tai todistetta ole hällä esittää höpötyksilleen. Mistä tuo kumpuaa, miksi ei osaa päästää irti? Tarttuu yksittäisiin sanoihin tai kommentteihin terrierrin lailla. Itsekin olen joutunut liitetyksi aloittajaan, syyttä. En vaan ymmärrä, miksi yhdistelee eri ihmisten tarinoita yhteen nippuun.
En kyllä usko, että kukaan noita tosissaan ottaa, sen verran absurdia tarinaa.
Joskus vaan mietin.
Hyvää illan jatkoa kuitenkin.
Valopilkku häikäisee. Olis vaatimattomampi eikä kehuis itseään. Se jo auttaisi. Näin sivustakin tympii joskus tuo esittäminen ja itsekehu.
Eri
Mi
Blogikirjoitus ja nyt eilen omakehuviesti, kuinka on jättänyt jäljen satoihin ihmisiin. Ym. Kuinka keksikään tämän ketjun loistavan idean. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoautolla hlvtiin soi radiossa. Ihanan tyyni ilma myrskyisen sateen ja tuulen jälkeen. Ihmettelen tässä maailman menoa, uutisia, tekoälyä, ilmastonmuutosta, syksyä, luonnonmullistuksia. Että semmoista, isojen asioiden äärellä ihminen tuntee itsensä pieneksi. Jaksan ihmetellä sitäkin, miten paljon tämä ketju ja aloittaja on vaikuttanut monen elämään. Ei mene montaakaan sivua, ettei häntä mainittaisi, vaikka harvoin enää kommentoi. Suuren jäljen jättänyt pienten satojen ihmisten elämään. Monet, minäkin, alusta asti mukana. Kiva, kun joku kysyy kuulumisia, harvoin kysytään. Erityisesti ilahdun, kun joku toivottaa hyvää yötä. Tulee lämmin olo, vähän kuin lapsena äitin peitellessä uneen. Tuosta tulikin mieleen letut ja vattuhillo, pullavanukas, tiikerikakku, ässät. Muisteluja, muisteluja.
Tässä näyte omakehusta. Ällöttävää. Narsisti.
Aloittaja kyllä kirjoittaa tosi harvoin ja sit vielä joku hänen nimissään satuilee. Tällä saadaan riitaa.
Muistaakseni blogi ei mitekään liittynyt Doriksen kirjoittamaksi, ankeuttaja jankkaaja yhdistelee mielestäni väärin asioita, olen kuitenkin koko lailla alusta seurannut tätä, vaikka harvoin kirjoitankin.
Kummastelen tuota ajojahtia, en ymmärrä.
Tavallisten kuulumisten kiva ketju, ei täällä kukaan ylpistele. Tsemppausta jaellaan ja onnitteluja. Kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoautolla hlvtiin soi radiossa. Ihanan tyyni ilma myrskyisen sateen ja tuulen jälkeen. Ihmettelen tässä maailman menoa, uutisia, tekoälyä, ilmastonmuutosta, syksyä, luonnonmullistuksia. Että semmoista, isojen asioiden äärellä ihminen tuntee itsensä pieneksi. Jaksan ihmetellä sitäkin, miten paljon tämä ketju ja aloittaja on vaikuttanut monen elämään. Ei mene montaakaan sivua, ettei häntä mainittaisi, vaikka harvoin enää kommentoi. Suuren jäljen jättänyt pienten satojen ihmisten elämään. Monet, minäkin, alusta asti mukana. Kiva, kun joku kysyy kuulumisia, harvoin kysytään. Erityisesti ilahdun, kun joku toivottaa hyvää yötä. Tulee lämmin olo, vähän kuin lapsena äitin peitellessä uneen. Tuosta tulikin mieleen letut ja vattuhillo, pullavanukas, tiikerikakku, ässät. Muisteluja, muisteluja.
Tässä näyte omakehusta. Ällöttävää. Narsisti.
Eipä taida olla aloittajan tekstiä tämä. Kauniisti kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu. Vajaa kuukausi ja päästään aloittamaan jouluvalmistelut uudessa kodissa 😊
Hyvä te! Meillä menee varmaan pikkuisen yli kuukausi kun päästään muuttamaan uuteen kotiin. Mutta toivottavasti jouluksi.
Toivottavasti pääsette. Onnea uuteen kotiin 😊
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kyllä kirjoittaa tosi harvoin ja sit vielä joku hänen nimissään satuilee. Tällä saadaan riitaa.
Muistaakseni blogi ei mitekään liittynyt Doriksen kirjoittamaksi, ankeuttaja jankkaaja yhdistelee mielestäni väärin asioita, olen kuitenkin koko lailla alusta seurannut tätä, vaikka harvoin kirjoitankin.
Kummastelen tuota ajojahtia, en ymmärrä.
Tavallisten kuulumisten kiva ketju, ei täällä kukaan ylpistele. Tsemppausta jaellaan ja onnitteluja. Kuulumisia.
Valetta!
Menepä ankeuttaja nukkumaan välillä, tätä ei jaksa kukaan
Anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä
On. Yrittää maalailla, tunnistaa kyllä. Kuka muu kirjoittaisi näin ällöttävästi toisesta naisesta? Itseensä rakastunut D.
No joo, mun mielestä Doris, ketjun aloittaja, on ok, ei mitään huonoa sanottavaa hänestä.
Vähän kuitenkin särähtelee, kun täällä säännöllisen epäsäännöllisesti tulee ykskaks viesteissä muistutuksia siitä, että niin Dorishan se keksi kysyä tämän otsikon kysymyksen ja onpa hienoa ja ainutlaatuista. Ajattelen vähän, että what? Tulee vähän provofiilikset tai voihan se olla, että joku kirjoittaja on oikeasti kiitollinen Dorikselle ketjun aloituksesta.
Itse suhtaudun asiaan neutraalisti, ei tarvitse hehkuttaa, mutta ei moittiakaan eikä varsinkaan solvata ketään. Onhan täällä muitakin vakikirjoittajia eikä ketään muitakaan nosteta jalustalle. Positiivinen juttu kuitenkin, tykkään tämän ketjun sisällöstä.
Oon tykänny alusta asti. Mun mielestä se 'pölyhiukkaseen' vertaus oli hyvä. Sori ap.
Joku aloitti, alkuun emännöi. Jätti senkin. Kirjoittaa harvoin, eikä alennu korjaamaan toistuvia valheita mitä täällä esitetään. Siinä tekee viisaasti. Se ei turhaan jankutukseen auttaisi kuitenkaan.
Pölyhiukkanen vain on. Ei sitä kukaan palvo eikä kannattele. Ei siitä myöskään pitäis tuommosta vainoharhaisuutta aiheutua.
Toiset tykkää, toiset ei. That's it. Yksinkertaista.
Tämä ketju kuitenkin vetää puoleensa Doriksesta johtuen tai riippumatta, kukin päättäköön kohdallaan.
Yritän katsoa Lapuaa, liikaa mainoksia. Yäk. Pätkii juonta.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut uusiin koteihin muuttaville!
Heräsin aamulla joskus seitsemän jälkeen ja koska koirakin nukkui vielä ihan tyytyväisenä, ajattelin, että eipä mun tarvitse nousta ylös, koska ei ole aurinkokaan vielä noussut. Käänsin vaan kylkeäni ja nukuin reilun tunnin lisää. Tänään on sitten tullut siivoiltua. Nyt pieni tauko.Sä sait sit reilusti aikaa maaliskuulle, ennenku remppa alkaa. Oliks sulla joku pöytä koottavana?
Joo, tilasin USAsta yläkerran käytävälle sivupöydän ja just sain sen kasattua. Ei se vaikea homma ollut muuten kuin reumasormilla. Ja vähän piti miettiä, että kun on vain kaksi kättä, miten saa pidettyä osia oikeilla paikoillaan, kun alkaa kiertää ruuveja paikoilleen.
Mä oon niin tyytyväinen, että
Koita pärjätä, ärrillä tai ilman :)
Vierailija kirjoitti:
Oon tykänny alusta asti. Mun mielestä se 'pölyhiukkaseen' vertaus oli hyvä. Sori ap.
Joku aloitti, alkuun emännöi. Jätti senkin. Kirjoittaa harvoin, eikä alennu korjaamaan toistuvia valheita mitä täällä esitetään. Siinä tekee viisaasti. Se ei turhaan jankutukseen auttaisi kuitenkaan.
Pölyhiukkanen vain on. Ei sitä kukaan palvo eikä kannattele. Ei siitä myöskään pitäis tuommosta vainoharhaisuutta aiheutua.
Tämä ketju kuitenkin vetää puoleensa Doriksesta johtuen tai riippumatta, kukin päättäköön kohdallaan.
Hyvin kyllä Linnea ja Konsta vetää. Liian pitkä.
Olisi kivaa tykätä omasta peilikuvastaan, mutta en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kyllä Linnea ja Konsta vetää. Liian pitkä.
Odotin, että olis ollu mustavalkoinen dokumentti hautajaisista, näin sen suorana 1976. Ehkä sitä ei nauhoitettu? Oli surullista 15v teinin katsoa.
Hyvää yötä -> kohti lauantaita
Vieläköhän on täysikuu?
Hyvää yötä. Huomennakin on hyvä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kivaa tykätä omasta peilikuvastaan, mutta en tykkää.
En minäkään tykkää enkä oikein koskaan ole tykännyt. Muiden "muistuttelut" asian suhteen eivät ainakaan auta ja oikeastaan monet asiat ulkonäössäni ovat olleet ikävässä mielessä esillä. Muuten ei vaikuta elämääni kuin siinä määrin etten tykkää meikata ikinä, koska mitä se auttaisi ja toisaalta en pidä edes meikkauksesta. Samoin vaatteiden suhteen en välitä ostaa mitään kovin erikoista ostaa, kun en minä halua kiinnittaa huomiota.
Mitä muka kehuu? Kertoo tavallisia kuulumisiaan. Mitä esittää?
Tätä en kyl ymmärrä.