Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21932)
Vierailija kirjoitti:
Johan täällä hetki olikin leppoisaa. Mistä tuo herhiläinen aina eksyykin ketjuun, ilman asiaa?
Tiikerikakkumuistelut kirjoitin jo.
Minuakin naurattaa tää 'tiikerikakkukommentointi', toi monelle muistoja mieleen. Minullakin on alumiinivuoka, toimii.
Kirjoitellaan vaan kuulumisia, ohitetaan tuo häirikkö, niinkuin itikan ininä. Kiusallinen, mutta vaaraton :(
Voi voi. Kaupassa ei ollut silakoita. Olin suunnitellut perunamuussia ja silakkapihvejä. Herkkua olisi ollut, nyt tyydyin pakastekalaan. Hyvää sekin.
Ilta pimeni, valoja sytyttelin sisälle ja ulos. Huomenna laitan ulkolyhtyihin kynttilät perjantain kunniaksi.
Upea kuu taivaalla! Ilmankos nukuin levottomasti kun on täydenkuun aika.
Taas pyörällä kaupassa- täytyy hyödyntää pyöräkelit kun vielä pääsee. Kauppareissu käy tosi nopeasti noin.
Repussa oli useita kylmäkalleja kun ostimme jätskipuikkoja pakastimeen. Hyvin säilyivät kotiin asti.
Kohta alkaa Rick Steinin ruokamatka, nyt Espanjassa. Mukavaa katsottavaa!
Itse olen laiska ruuanlaittaja ja leipoja. Kaikkea saa kaupasta valmiina ja helposti.
Vierailija kirjoitti:
Upea kuu taivaalla! Ilmankos nukuin levottomasti kun on täydenkuun aika.
Taas pyörällä kaupassa- täytyy hyödyntää pyöräkelit kun vielä pääsee. Kauppareissu käy tosi nopeasti noin.
Repussa oli useita kylmäkalleja kun ostimme jätskipuikkoja pakastimeen. Hyvin säilyivät kotiin asti.
Kohta alkaa Rick Steinin ruokamatka, nyt Espanjassa. Mukavaa katsottavaa!
Itse olen laiska ruuanlaittaja ja leipoja. Kaikkea saa kaupasta valmiina ja helposti.
No tulipa selitys unettomaan yöhön, heräilin ja ihmettelin, miten valoisaa on. Kuu varmaan möllötti pilvien raosta.
Vielä reilu tunti odottelua. Sitten tulee Budbeen toimituksella koiranruokasäkki.
Täysikuu..ilmankos. Minäkin nukuin vähän huonosti viime yönä. Ja siksi tänään(KIN) ollut laiskottelupäivä. True crime -sarjoja ja kissan silittelyä. Välillä tietysti pitää antaa huomiota koirallekin.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vielä reilu tunti odottelua. Sitten tulee Budbeen toimituksella koiranruokasäkki.
Täysikuu..ilmankos. Minäkin nukuin vähän huonosti viime yönä. Ja siksi tänään(KIN) ollut laiskottelupäivä. True crime -sarjoja ja kissan silittelyä. Välillä tietysti pitää antaa huomiota koirallekin.
Laiskottelu on parhautta :) kaikki ei osaa :(
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Täysikuu..ilmankos. Minäkin nukuin vähän huonosti viime yönä. Ja siksi tänään(KIN) ollut laiskottelupäivä. True crime -sarjoja ja kissan silittelyä. Välillä tietysti pitää antaa huomiota koirallekin.Laiskottelu on parhautta :) kaikki ei osaa :(
Niin on. Eilen selvisi oletettu aikataulu taloyhtiön ilmanvaihtokoneiden rempasta ja arvion mukaan ehditään tehdä 3 asuntoa viikossa. Tarkoittaa siis sitä, että tässä asunnossa remppa tulee vasta joskus maaliskuussa. Riittävästi aikaa vaikka tehdä työhuoneen remontti ensin valmiiksi. Ja senkin voi aloittaa vaikka vasta joulun jälkeen.
Hyvää kuuluu. Vajaa kuukausi ja päästään aloittamaan jouluvalmistelut uudessa kodissa 😊
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu. Vajaa kuukausi ja päästään aloittamaan jouluvalmistelut uudessa kodissa 😊
Ihana uutinen, hyvä te :)
Hyvää yötä, kauniita unia & oman kullan kuvia
Vierailija kirjoitti:
Hyvä te! Meillä menee varmaan pikkuisen yli kuukausi kun päästään muuttamaan uuteen kotiin. Mutta toivottavasti jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä te! Meillä menee varmaan pikkuisen yli kuukausi kun päästään muuttamaan uuteen kotiin. Mutta toivottavasti jouluksi.
Onnea Teillekin :)