Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21895)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopputulos. Peukutuksella ei ole mitään merkitystä, koska sitä käytetään eri merkityksessä. Jokainen tavallaan.
Pitäiskö toivoa ylläpidolta alapeukut pois, niin ei niistä tulis (virheellisesti ?) kellekään paha mieli?
Ei kai kukaan niistä välitä. Eihän ne mitään merkitse.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan huvitti tuo Lampaan kirjoitus bussipysäkillä, kun täällä vertaillaan kuka peukuttaa mitenkin.
Tuli liftaus mieleen.
Nuorena tuli kyllä paljon liftattuakin. Vanhana ei enää jaksa. Ja vaikka jaksaisikin, tuskin kukaan ottaisi kyytiin.
Aika usein joku kysyy jotain kommentissaan. Siihen vastaaminen on keskustelua.
En usko että kymmenittäin leivottiin kakkua eilen, vaikka yläpeukkuja sateli.
Paha mieli alapeukusta? Ei kai. Lapselle voisi tulla, mutta ei aikuiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopputulos. Peukutuksella ei ole mitään merkitystä, koska sitä käytetään eri merkityksessä. Jokainen tavallaan.
Pitäiskö toivoa ylläpidolta alapeukut pois, niin ei niistä tulis (virheellisesti ?) kellekään paha mieli?
No mutta miksi niitä sitten käytetään tällä palstalla? Vastaus: kommunikointiin. Voit peukuttaa ja/tai laittaa itsekin viestiä. Kyllä ne merkitsee. Peukku on viesti, sanaton sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta miksi niitä sitten käytetään tällä palstalla? Vastaus: kommunikointiin. Voit peukuttaa ja/tai laittaa itsekin viestiä. Kyllä ne merkitsee. Peukku on viesti, sanaton sellainen.
En minä käytä kuin todella harvoin. Vain jos viesti on minulle jotenkin tärkeä. Mitäänsanomattomat jaarittelut ja saman toistot ja toivotukset jätän reagoimatta mitenkään. Sekin on viesti ettei peukuta mitään.
Minä usein peukutan mukavia asiallisia kuulumisia. Ikävät jutut jätän väliin tai alapeukutan jos viitsin.
Nyt olen jo peiton alla lukemassa. Kirjastossa odottaa kolme varaamaani kirjaa, kotona kolme. Onneksi olen eläkkeellä niin on aikaa lukea. Lapsuuden haave on toteutunut.
Rauhallisia unia!
Menipäs tämä päivä nopeasti. Nyt illan rauhaa ja kohta hiljennyn kuuntelemaan ohjelman radiosta. Huomenna on hyvä päivä.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Menipäs tämä päivä nopeasti. Nyt illan rauhaa ja kohta hiljennyn kuuntelemaan ohjelman radiosta. Huomenna on hyvä päivä.
Hyvää yötä.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alapeukutan, jos en itse tee sitä. Jos en leivo, alapeukku, jos minäkin leivon, yläpeukku. Eli teen samaa. Silloin peukutan. Tai ajattelen samoin. Simple.
Mä laitan joskus tsemppiyläpeukun ihan vaan sillä ajatuksella, että kuulolla ollaan. Kun toinen on jotain kertonut itsestään, tässä ketjussa etenkin. Aika tylsää, jos ei tule viestiin minkäänlaista reaktiota, mutta tätähän tapahtuu paljon tällä palstalla muuten.
En kirjoita, jotta saisin jonkin reaktion. En. Vaan siksi että haluan kirjoittaa ajatukseni pois. Päästää se lentoon. Tämähän on pelkkää viihdettä ja mielikuvitusta, hupia ja illuusiota. Ei todellista elämää. Peukut ylös tai alas, ei mitään merkitystä, minulle ainakaan.
Itselleni tämä on kyllä todellista elämää siinä mielessä, että jos ei ole oikein ihmisiä joille kertoa kuulumisiaan ja joiden kuulumisia kuunnella niin tälläinenkin ketju tavallaan tuo mahdollisuuden siihen. Näin itselleni tämä ei ole mitään hupia tai kevyttä juttua siinä mielessä vaan paikka mihin jättää jäljen tyyliin, että minäkin olen olemassa. Todellista elämää tämä itselleni on siinä mielessä myös ja todellisia kuulumisia. Näin uskon, että ihmisellä on monia syitä kirjoittaa tänne. Sivusta.
"En minä käytä kuin todella harvoin. Vain jos viesti on minulle jotenkin tärkeä. Mitäänsanomattomat jaarittelut ja saman toistot ja toivotukset jätän reagoimatta mitenkään. Sekin on viesti ettei peukuta mitään."
Samalla viestisi voi silti tulkita arvosteluna ja toisten pitäisi kirjoittaa paremmin, että saisivat peukun juuri sinulta. Minä en käytä valtaani samoin..
Vierailija kirjoitti:
Nyt peukutan itseni nukkumaan. Lällällää.
😂
Hei kaikki tosikot ja huumoria ymmärtävät. Relataanko vähän? Pliis.
Jankkaaja(t) on aktiivisia taas. Mitä mä luin, kun joku erehtyi äikästä kysymään:
Täällä ei vängätä vanhoja. Hah!