Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21867)

Vierailija
21861/21867 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tämä sadekausi alkaisi jo päättyä. Jatkuva kosteus ei tee hyvää rakennuksille eikä teillekään, jotka menevät vaan entistä huonompaan kuntoon. Savikin tulee nurmikoista läpi ja pelloilla tulvia. Ensi viikolla saisi tulla vähän talvisempaa ja sitä harvinaista auringonvaloakin. Tykkään tuuletella kodin tekstiilejä, ehkä se silloin onnistuisi.

Minulla on tallessa Mikkonen-Pylkkäsen kodinhoidon kirja 70-luvulta, ja joskus vieläkin katselen sen vanhentuneitakin ohjeita, jossa joka tunnille, päivälle ja kuukaudelle oli omansa. Harva niitä enää noudattaisi. Myös sen elegantit piirrokset ovat hienoja. En ole raaskinut heittää sitä kirjaa pois. 

Vierailija
21862/21867 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeä päivä ja vettä satoi lotisemalla.

Aamulla jo Cittariin autolla. Olipa joulusuklaita, -kortteja, - koristeita esillä.

Kahden ikkunafirman edustaja kävi mittailemassa. Ikkunat on tulleet tiensä päähän, vanhat ja hankalat avata. Loppuviikosta tehdään päätös kumpi saa homman hoitaakseen.

Hyvää loppuviikkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21863/21867 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettava ja itkuinen päivä. Nukahdin vasta aamuyöllä ja loppuyön näin karmeaa painajaista! Muutama viestikin on tullut tänään, mutta en ole jaksanut katsoa niitä, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa kenellekään. 

Vierailija
21864/21867 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yläpeukuta, jos viestissä on kirosanoja, olkoon sitten muuten sisältö miten ok tahansa. Saatan alapeukuttaa, jos on kirosanoja tai vain ohitan viestin. Tää on mun linjaus, toisilla on toisenlaiset.

Kävin kaupassa. Alkaa joulumeininkiä olla. Väkeä oli ihmeen paljon liikkeellä. Tänään on täysikuu. Saattaa näkyä, jos pilvipeite repeilee.

Mä alapeukutan aina kiroilut ja haistattelut, rumat kirjoitukset. Aina.

Tuottaako se sinulle iloa? Jäin miettimään.

Vierailija
21865/21867 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alapeukutan, jos en itse tee sitä.  Jos en leivo, alapeukku, jos minäkin leivon, yläpeukku. Eli teen samaa. Silloin peukutan. Tai ajattelen samoin. Simple.

Vierailija
21866/21867 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tänään yllättävän aikaisin, eli klo 11. Alkupäivä meni nihkeästi kahvia juoden ja  sivusilmällä televisiota seuraten, samalla kun makasin sängyssä. Olisi tehnyt mieli jatkaa unia, mutta tuntui että unta ei enää riitä viimeaikaisen liiallisen nukkumisen vuoksi. Päätäkin kivisteli, kuten niin usein - kenties syynä siihen on yksipuolinen ruoka, murheiden vatvominen tai/ja runsas ruudun tuijotus. Neljän maissa vähän aktivoiduin ja söin tölkillisen kikherneitä, sitten siivosin asunnon - viime kerrasta olikin jo aikaa. Illalla ehkä leivon keksejä, vaikka toisaalta kaapissa on kuivunutta leipää ja margariinia ja jalopenoviipaleita, joilla pärjäisin huomisen. Kovin monipuoliseen ruokaan ei nyt ole varaa, sillä olen käyttänyt varani mitä ihmeellisimpiin askartelujuttuihin. On siis vielä odoteltava jokunen päivä, kunnes tilille pölähtää taas rahaa. 

-sairaslomalainen

Vierailija
21867/21867 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alapeukutan, jos en itse tee sitä.  Jos en leivo, alapeukku, jos minäkin leivon, yläpeukku. Eli teen samaa. Silloin peukutan. Tai ajattelen samoin. Simple.

Mä laitan joskus tsemppiyläpeukun ihan vaan sillä ajatuksella, että kuulolla ollaan. Kun toinen on jotain kertonut itsestään, tässä ketjussa etenkin. Aika tylsää, jos ei tule viestiin minkäänlaista reaktiota, mutta tätähän tapahtuu paljon tällä palstalla muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi