Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21508)

Näytä aiemmat lainaukset

Äikänope: "Joo ymmärrän bisneselämän ja koulun eron. Me yritämme opettaa oppilaille rehellisyyttä ja työn arvostusta.  Siksi tämä tällainen nappaa niin syvälle mun oikeustajuun. "

Mä tajuan kyllä tuon. Mutta mä katson kuitenkin asioita reaalimaailman lasein enkä ihannemaailman lasein. Olen mä omille lapsillenikin aikoinaan opettanut reellisyyttä ja työn arvostamista, mutta myös reaalimaailman asioita, jolloin ei nyt vaan aina voi toimia ihanteidensa mukaisesti. Tai toki voi, mutta sitten voi jäädä myös muiden jalkoihin, On sellainen sanonta kuin "tyhmyydestä sakotetaan" ja se pätee myös siten, että ei kannata kertoa hyviä idoitaan muille, jos haluaa niistä idoista kunniat itselleen. Kärjistetysti sama kuin antaisit verkkopankkitunnuksesi naapurillesi ja sitten valittaisit, kun se kävikin tyhjentämässä sun tilisi. 

Vierailija
20962/21508 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuu. Poistuu taas viestit. Opeco asialla? Sopivasti.

Kerroin, et tuolla toisessa ketjussa häirikköjankkaaja tunnistettiin oitis.

Kukaan ketjun avaaja ei selittele otsikoinnin perusteita. Ei kukaan. Naurettava ehdotus.

Olisit avannut itse ketjun, mitä nyt kadehdit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20963/21508 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas kirjoittaa asiaa - taas.

Tuo toinen? Luoja varjelkoon.

Vierailija
20964/21508 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Äikänope: "Joo ymmärrän bisneselämän ja koulun eron. Me yritämme opettaa oppilaille rehellisyyttä ja työn arvostusta.  Siksi tämä tällainen nappaa niin syvälle mun oikeustajuun. "

Mä tajuan kyllä tuon. Mutta mä katson kuitenkin asioita reaalimaailman lasein enkä ihannemaailman lasein. Olen mä omille lapsillenikin aikoinaan opettanut reellisyyttä ja työn arvostamista, mutta myös reaalimaailman asioita, jolloin ei nyt vaan aina voi toimia ihanteidensa mukaisesti. Tai toki voi, mutta sitten voi jäädä myös muiden jalkoihin, On sellainen sanonta kuin "tyhmyydestä sakotetaan" ja se pätee myös siten, että ei kannata kertoa hyviä idoitaan muille, jos haluaa niistä idoista kunniat itselleen. Kärjistetysti sama kuin antaisit verkkopankkitunnuksesi naapurillesi ja sitten valittaisit, kun se kävikin tyhjentämässä sun tilisi. 

Olen huomannut, että tämä ketju ja sen kirjoittajan toiminta ei tee hyvää mun lapsellisen hyväuskoiselle oikeustajulle ja rehellisyydelle. En silti lakkaa uskomasta niihin ja niiden lopulliseen voittoon. Niin hölmö olen. Mutta tämä tästä. Oli avartavaa vaihtaa mielipiteitä sun kanssa. Ehkä säkin olisit hieman toisenlainen  jos susta olisi tullut se äikänope. Työ muuttaa ihmistä.

Vierailija
20965/21508 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Olen huoman

Olet ihan sekaisin, minkä varmaan jo tiedätkin. Onko hoitosuhde, lääkitys kunnossa? Hoida itsesi kuntoon. Sitten voit palata. Nykyisellään sepustuksiasi ei kukaan voi ymmärtää.

Hyvää yötä ja loppu elämää :)

Vierailija
20966/21508 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuu. Poistuu.

Läpinäkyvää, mitkä kommentit poistuu.

L a p s e l l i s t a  touhua

Vierailija
20967/21508 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ketjussa kukaan ei koskaan perustele otsikkoansa.

Valeäikänope on varmaan omistavinaan kaikki suomen kielen sanat. Eiku?

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 20846. "Olen huomannut, että tämä ketju ja sen kirjoittajan toiminta ei tee hyvää mun lapsellisen hyväuskoiselle oikeustajulle ja rehellisyydelle. En silti lakkaa uskomasta niihin ja niiden lopulliseen voittoon. Niin hölmö olen. Mutta tämä tästä. Oli avartavaa vaihtaa mielipiteitä sun kanssa. Ehkä säkin olisit hieman toisenlainen  jos susta olisi tullut se äikänope. Työ muuttaa ihmistä."

Mä kyllä ihan oikeasti tunnen myötätuntoa sun tuntemuksiasi kohtaan. En kuitenkaan puhuisi lapsellisesta hyväuskoisuudesta vaan lapsenomaisesta hyväuskoisuudesta, Äikänmaikkana tiedät näiden eron. Ja itsekin olin aikoinaan parikymmentä vuotta julkisella sektorilla töissä eikä sieltä kattokerroksista ropissut yhtäkään kiitosta niille, jotka hommat tekivät. Korkeintaan se lähiesimies sanoi muutaman mukavan sanan, kun itse  oli saanut ainakin hieman isommat kiitokset taas omilta esimiehiltään. 

Mutta olen kyllä sitä mieltä, että jos tämä ketju ei tee sulle hyvää, niin kannattaa  mennä muihin ketjuihin. Ihan kuetn muuallakin elämässä välttää sellaisia asioita, jotka eivät ole itselle hyväksi. Palstalle tulee jatkuvalla syötöllä uusia ketjuja ja sieltä vaan poimimaan niitä, jotka kiinnostaa ja joista ei tule huono olo. Tässä ketjussa on mainittu parikin muuta ketjua...joku yksinäisten kuulumisketju....en ole yksinäinen, joten en ole siellä käynyt...ja sitten se joku tylsien kulumisten ketju....noh, en ole vielä kokenut tarpeelliseksi, että mun pitäisi siirtyä kirjoittamaan omia tylsiä kuulumisiani siihen ketjuun. 

Tässä ketjussa jo aikoja sitten kehotin ihmisiä käyttämään nk pikalukutaitoa eli nopeaati vilkaisemaan, onko kommentti sellainen, jonka haluaa lukea vai ei. Ja jos ei ole, niin hyppää seuraavaan. Netissä on valtavat määrät asioita, joiden seuraaminen ei todellakaan tekisi hyvää mulle, Mutta senpä takia en sellaisia sivustoja tms seuraakaan. Sinä itse päätät, mitä täsyä ketjusta, tältä palstalta tai ylipäätään Interrnetistä katsot ja luet. Ei kannata katsoa ja lukea sellaista, joka eri tee hyvää sulle. 

Vierailija
20969/21508 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Toistan taas poistuneen viestin: Lammas kirjoittaa taas asiaa, tuo toinen ei niinkään.

Hyvää Yötä, Lammas

Kaikesta huolimatta

Doris

Muille kans kauniita unia

Äikänopteeraaja/mode

Älä poista, ennenkuin joku edes ehtii toivotukset lukea.

Vierailija
20970/21508 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska VPN piilottaa käyttäjän oikean IP-osoitteen, palvelua on mahdollista käyttää myös väärin. Äärimmäisenä esimerkkinä voi olla verkkoliikenteen häirintä tai muu rikollinen toiminta.

Silloin seurauksena voi olla se, että VPN-palveluntarjoajan maine heikkenee ja sitten kaikkiin palveluihin ei enää pääsekään kyseisen VPN-yhteyden kautta.

Monet VPN-palveluntarjoajat kieltävät käyttöehdoissaan palvelunsa käyttämisen häirintään tai rikollisiin tarkoituksiin.

Vierailija
20971/21508 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohta olen menossa yöpuulle. Aattelin vielä lukea psalmeja, ne rauhoittavat näin illan tullen. Minulla on tapana nukkumaan mennessä kuunnella netistä hyvää Raamatun opetusta. On ihan sellaisia tutuksi tulleita henkilöitä, joiden opetuksessa Sana ravitsee. Joskus nukahdan ennen kuin ohjelma päättyy. Onneksi voi kuunnella myöhemmin uudestaan.

Hyvää yötä.

Vierailija
20972/21508 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Toistan taas poistuneen viestin: Lammas kirjoittaa taas asiaa, tuo toinen ei niinkään.

Hyvää Yötä, Lammas

Kaikesta huolimatta

Doris

Äikänopteeraaja/mode

Vierailija
20973/21508 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Yötä, Lammas

Kaikesta huolimatta

Doris

Äikänopteeraaja/mode

Vierailija
20974/21508 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvän yön toivotukseni poistettiin, toivottavasti teilöä oli rauhaisa yö ja mukavat unet.

Lepopäivän terveisin

Doris

Kiittelin myös Lampaan fiksuja kirjoituksia

Vierailija
20975/21508 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris

Sinulla oli ala-arvoista käytöstä eilen.  Mikään ei ole peruste tuollaiselle. 

Sivusta

Vierailija
20976/21508 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doris

Sivusta

Eikä ollut. Jollain muulla oli.

Eri

Vierailija
20977/21508 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doris

Sivusta

Yhtään Doriksen kirjoittamaa viestiä ei näköjään ole. Sitävastoin D-jankkaajan monia ala-arvoisia :(

Onko tuo nyt sitten valeope/pirjo/seppo/ilkeilijä/mode joka jankuttaa samaa typerää litaniaa aamusta iltaan, päivästä toiseen. Ja ilmiantaa.

Ihmettelen Lampaan pitkää pinnaa

Eri

Vierailija
20978/21508 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äikänvaleope = mode. Kaiket päivät kirjoittaa ikäviä, milloin ei poista toisten mukavia.

Eihä Oikea Ope ehtis vauvalle päivisin?

Vierailija
20979/21508 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta kaikille. Nyt saa aloittaa uuden päivän. Jospa jaksaisin tänään laittaa ruokaa. Ajattelen rakkaitani.

Hyvää lepopäivää 🍃🍂

Vierailija
20980/21508 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta kaikille. Nyt saa aloittaa uuden päivän. Jospa jaksaisin tänään laittaa ruokaa. Ajattelen rakkaitani.

Hyvää lepopäivää 🍃🍂

Ihanat noi lehdet:)

Tee jotain helppoa: lohkoperunoita, perkkanoita uunipellille, makkaraa tms mukaan.

Salaattia oheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi