Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21587)

Vierailija
20941/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka täällä nyt riehut, teet ketjun todella epämiellyttäväksi. Haluatko karkottaa täältä muut kirjoittajat? Huutelet "häivy", "häpeä". Mikä sinä olet täällä pomottelemaan ja puhumaan muiden kuin itsesi puolesta? Käyttäydyt itse ilkeästi.

Vierailija
20942/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä, joka täällä nyt riehut, teet ketjun todella epämiellyttäväksi. Haluatko karkottaa täältä muut kirjoittajat? Huutelet "häivy", "häpeä". Mikä sinä olet täällä pomottelemaan ja puhumaan muiden kuin itsesi puolesta? Käyttäydyt itse ilkeästi.

Mitta täyttyi monen vuoden häitiköinnistä! Rauhoitun kyllä. Kiitos. Ja anteeksi. Rajansa kaikella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20943/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

D on kännissä. Rehuui siksi.

Vierailija
20944/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitta täyttyi monen vuoden häitiköinnistä! Rauhoitun kyllä. Kiitos. Ja anteeksi. Rajansa kaikella.

Mukavaa iltaa sulle, voi hyvin 🌸 

Vierailija
20945/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D on kännissä. Rehuui siksi.

Iso D. Rehuui

Vierailija
20946/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se kännimuijan miehen kirjoitus D:n mies? Joka ennusti eroa?

Vierailija
20947/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se kännimuijan miehen kirjoitus D:n mies? Joka ennusti eroa?

Ei ollut. Eikä nimitellä ketään. Älä nyt sinäkään aloita ilkeilyä. Hyvää lauantai-iltaa.

Vierailija
20948/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai aloita ilkeilyä? Tuo on jatkanut kuukausikaupalla, ellei vuosia...

Vierailija
20949/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto-ohjelmaa katsellaan ykköseltä. Rauhallinen, mukava lauantai.

Mukavaa lauantai-iltaa Teillekin

Doris

Vierailija
20950/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Ja piiri pieni pyörii taas. Mutta oikeesti...jos minä kehotan henkilöä A tekemään asian X, niin pillastunko minä siitä, että henkilö A teki asian X? No en tietenkään, koska mähän olin nimenomaan kehottanut häntä tekemään niin. 

En kehottanut, annoin esimerkin millainen ketju voisi olla.  Ja asia olisi ok,  jos D olisi kertonut että perustaa ketjun toisen ihmisen idean ja otsikon mukaan. Mutta D ei kertonut, vaan näytteli keksineensä kaiken itse.  Se on plagiointia ja idean varastamista. Siksi halusin oikaista asia.

No siitähän D suuttui valtavasti ja nyt vyöryttää minun niskaani häiriköinnit ja ilkeilyt. Olen neuvonut häntä kielioppiasiassa ja hän on siitä edelleen vihainen. Ja olen halunnut tänne iloisempaa meininkiä. Muuta pahaa en ole tehnyt.

Olen jättänyt tämän ketjun kesällä. Nyt kävin tänään kun tiesin täällä olevan teitä  vanhoja kirjoittajia.

Olen pahoillani että saatte lukea riehumista ja trollausta, joka johtuu D:n vihasta minua kohtaan. Yhtä asiaa en ymmärrä, mitä D tarkoittaa morfiinin lisäämisellä? 

Oli miten oli. Minä kestän puheet ja haukut. Kaikkea hyvää teille ja anteeksi että joudutte kestämään tällaista. 

Äikänope

Näytä aiemmat lainaukset

Äikänope: Okei. En nyt tiedä, kuka ehdotti ja  mitä ja kenelle ja kuka tarkalleen ottaen oli se, joka sen ehdotuksen toteutti. Mutta jos minä ehdotan ystävälleni, että hänen kannattaisi vatsavaivojensa vuoksi hakeutua lääkäriin , en todellakaan oleta, että hän sinne lääkäriin mennessään esimmäisenä sanoisi, että tulin tänne LAMPAAN ehdotuksesta. En rehellisesti sanottuna ymmärrä sua eli miksi sen ketjun aloittajan - oliko Doris vai kuka  lieneekään - olisi pitänyt uuden ketjun perustettuaan kertoa, että ihan tässä ÄIKÄNOPEN ehdotuksesta aloitin uuden ketjun. Jos sä keksit kotona jonkun hyvän idean sun miehesi duunijuttuihin, niin edellytätkö sä sun mieheltäsikin , että kun se menee pomon puheille asian kanssa, niin varmasti muistaa sanoa, että MUN VAIMO ehdotti tällaista? Joo sori, en vaan tajua sun ajatuksenjuoksuasi. 

Vierailija
20952/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja piiri pieni pyörii taas. Mutta oikeesti...jos minä kehotan henkilöä A tekemään asian X, niin pillastunko minä siitä, että henkilö A teki asian X? No en tietenkään, koska mähän olin nimenomaan kehottanut häntä tekemään niin. 

En kehottanut, annoin esimerkin millainen ketju voisi olla.  Ja asia olisi ok,  jos D olisi kertonut että perustaa ketjun toisen ihmisen idean ja otsikon mukaan. Mutta D ei kertonut, vaan näytteli keksineensä kaiken itse.  Se on plagiointia ja idean varastamista. Siksi halusin oikaista asia.

No siitähän D suuttui valtavasti ja nyt vyöryttää minun niskaani häiriköinnit ja ilkeilyt. Olen neuvonut häntä kielioppiasiassa ja hän on siitä edelleen vihainen. Ja olen halunnut tänne iloisempaa meininkiä. Muuta pahaa en ole tehnyt.

Olen jättänyt tämän ketjun kesällä. Nyt kävin tänään kun tiesi

Anna olla valheinesi. Sinut on tunnistettu monista ketjuista häiriköksi. Siihen ei yksi kirjoittaja pysty, on monia, jotka halveksii jatkuvaa jankutustasi. Selitä mitä selität. Tietäjät tietää. Valehtelija, alapeukuttaja, pirjo ja seppo...

Kateellinen on hän, kun uusi ketju menestyi. Ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
20953/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äikänope: Okei. En nyt tiedä, kuka ehdotti ja  mitä ja kenelle ja kuka tarkalleen ottaen oli se, joka sen ehdotuksen toteutti. Mutta jos minä ehdotan ystävälleni, että hänen kannattaisi vatsavaivojensa vuoksi hakeutua lääkäriin , en todellakaan oleta, että hän sinne lääkäriin mennessään esimmäisenä sanoisi, että tulin tänne LAMPAAN ehdotuksesta. En rehellisesti sanottuna ymmärrä sua eli miksi sen ketjun aloittajan - oliko Doris vai kuka  lieneekään - olisi pitänyt uuden ketjun perustettuaan kertoa, että ihan tässä ÄIKÄNOPEN ehdotuksesta aloitin uuden ketjun. Jos sä keksit kotona jonkun hyvän idean sun miehesi duunijuttuihin, niin edellytätkö sä sun mieheltäsikin , että kun se menee pomon puheille asian kanssa, niin varmasti muistaa sanoa, että MUN VAIMO ehdotti tällaista? Joo sori, en vaan tajua sun ajatuksenjuoksuasi. 

Just näin. Asian ytimeen osuit. Taas kerran.

Vierailija
20954/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt tämän ketjun kesällä. Nyt kävin tänään kun tiesi

Jank jank jank

Sinuna lopettaisin jo.

Tietäjät tietää. Ja tunnistaa tyylisi. Sinuna lopettaisin jo. Ai. Tautofoniaa. Osaan kieliopin. Osaan soveltaa: Hyvää Yötä.

Vierailija
20955/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt tuossa ketjussa?  Siellä eräs kehui, että onpas hieno idea ja varsinkin otsikko. D kiitteli! Ei kertonut ettei ole hänen keksintönsä, päinvastoin paistatteli huomiossa. Siinä vaiheessa pomolle olisi sanottu, että vaimon idea tämä on.  Lääkärille sanoisin, että läheiseni on huolissaan ja siksi tulin.  Oppilaat tekee paljon filunkia kirjallisissa töissä ja siihen puututaan heti. Mun tutka on herkempi kuin muiden. Lähde pitää kertoa aina kun idea ei oma. 

Vierailija
20956/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käyny

Ai joka ketjun otsikko pitää perustella, älä naurata. Aihe vapaa - kuka vaan avaa mitä vaan otsikoita. Oletko kade, kun et itse avannut.

Olet naurettava. Tuolla ketjussa sinut hetkessä tunnistettiin häirikköjankkaajaksi.

Näytä aiemmat lainaukset

Äikänope: "Oletko käynyt tuossa ketjussa?  Siellä eräs kehui, että onpas hieno idea ja varsinkin otsikko. D kiitteli! Ei kertonut ettei ole hänen keksintönsä, päinvastoin paistatteli huomiossa. Siinä vaiheessa pomolle olisi sanottu, että vaimon idea tämä on.  Lääkärille sanoisin, että läheiseni on huolissaan ja siksi tulin.  Oppilaat tekee paljon filunkia kirjallisissa töissä ja siihen puututaan heti. Mun tutka on herkempi kuin muiden. Lähde pitää kertoa aina kun idea ei oma. "

Ymmärrän kyllä pointtisi. Mä taas olen työskennellyt liike-elämässä, missä kilpailu on kovaa eikä todellakaan kerrota, että nappasinpa tän idean kilpailevan firman tyypiltä, joka juovuspäissään baaritiskillä asian möläytti.  Olen tässä jo vuoden päivät pyöritellyt pariakin ideaa ihan omassa päässäni. Toinen on sellainen, että jos sen joskus viitsin toteuttaa eikä kukaan muukaan sellaista ole ehtinyt kehittää, saatan hakea sille jopa patentin. Toinen ideani taas on sellainen, jota en pysty toteuttamaan ilman nuoremman kollegan - tai siis nyt jo ex-kollegan - osaamista. Olen tämän ideani hänelle kertonut ja jos kävisi niin, että hän sen mun tietämättäni toteuttaisi ja ottaisi kunnian (ja rahan ) siitä itselleen, en mä siitä hänelle kiukuttelisi. Itsehän mä olin niin lörppähuuli, että tarjosin häönelle oman ideani. Summa summarum: jos haluan jostain ideastani kunnian itselleni, en kerro siitä yhtään kenellekään vaan toteutan sen itse. Ja npin muuten kullä veikkaan, että jos sinä omassa työssäsi saat oppilaat oppimaan paremmin kuin muut äikänmaikat yleensä ja sitten kunnalta/kaupungilta/tms ylemmältä taholta otetaan yhteyttä rehtoriin, niin eiköhän se ole teilläkin just se reksi, joka paukuttelee henkseleitään ja unohtaa mainita, että ai niin muuten se olikin toi yksi äikänope, joka sai tämän aikaan. 

Vierailija
20958/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa joku kirjoitti:  "Kyllä ihmisen moraalinen tutka on rikki, jollei huomaa tehneensä väärin ",    kun aloittaja kysyi mitä väärää hän on tehnyt.

Moraalinen tutka ja omatunto. Miten ne toimivat sinulla? 

Vierailija
20959/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äikänope: "Oletko käynyt tuossa ketjussa?  Siellä eräs kehui, että onpas hieno idea ja varsinkin otsikko. D kiitteli! Ei kertonut ettei ole hänen keksintönsä, päinvastoin paistatteli huomiossa. Siinä vaiheessa pomolle olisi sanottu, että vaimon idea tämä on.  Lääkärille sanoisin, että läheiseni on huolissaan ja siksi tulin.  Oppilaat tekee paljon filunkia kirjallisissa töissä ja siihen puututaan heti. Mun tutka on herkempi kuin muiden. Lähde pitää kertoa aina kun idea ei oma. "

Ymmärrän kyllä pointtisi. Mä taas olen työskennellyt liike-elämässä, missä kilpailu on kovaa eikä todellakaan kerrota, että nappasinpa tän idean kilpailevan firman tyypiltä, joka juovuspäissään baaritiskillä asian möläytti.  Olen tässä jo vuoden päivät pyöritellyt pariakin ideaa ihan omassa päässäni. Toinen on sellainen, että jos sen joskus viitsin toteuttaa eikä kukaan muukaan sellaista ole ehtinyt kehittää, saatan hak

Joo ymmärrän bisneselämän ja koulun eron. Me yritämme opettaa oppilaille rehellisyyttä ja työn arvostusta.  Siksi tämä tällainen nappaa niin syvälle mun oikeustajuun. 

Vierailija
20960/21587 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa joku kirjoitti:  "Kyllä ihmisen moraalinen tutka on rikki, jollei huomaa tehneensä väärin ",    kun aloittaja kysyi mitä väärää hän on tehnyt.

Moraalinen tutka ja omatunto. Miten ne toimivat sinulla? 

Tsiisus, ettei kateudella, tyhmyydellä ole rajaa. Se ketju elää. Anna olla. Monta jo pilasit, sinut tunnistettiin kyllä.

Mitään ketjun otsikointia kukaan ei koskaan kukaan perustele. Miksi nyt olisi pitänyt? Et sentään omista kaikkia suomen kielen sanoja, hah??? Äikän ope? Salli mun nauraa.