Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21587)
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdotin Muita yksinäisiä -ketjussa, että pitää perustaa uusi ketju, jonka nimi on
Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia ja puuduttavia mielipiteitä.
Nyt joku on perustanut tuon minun ehdottamani ketjun. Onko Doris? Vai joku muu? Hän ei tiennyt, että äikänope, eli minä, olen sitä ehdottanut.
Siellä on jo paljon tylsiä juttuja, menkää katsomaan. Siellä ei sitten riekuta ja retostella, vaan ollaan tylsiä ja tavallisia.
🥱
No Dorishan sen mun idean ja otsikon sanat on varastanut. En olisi uskonut varkaaksi, valehtelua kyllä on ollut, mutta varkaus on uutta. Otteli vastaan kiitoksia hyvästä otsikosta, vaikka minä olen sen Muita yksinäisiä -ketjussa sivulla 81 ja 82 kirjoittanut ja ideaa laajentanut. Lähde pitää aina mainita ja lupa kysyä. Ja luulin, että Doris vihaa minua, kun olen liian räväkkä, ei olisi uskonut, että ideani ovat hänelle varastamisen arvoisia. Moraalitonta touhua, mutta tuttua.
Tv äikänope, se oikea, ei Doriksen feikkiope
Olipa ikävä herätys yöllä klo 3. Joku kävi paukuttamassa ulko-oveamme voimallisesti. Fillarin jäljet näkyi huurteisessa
nurmikossa, henkilö ehti paeta ennen kuin ennätimme katsomaan. Kyllä kesti ennen kuin sai uudestaan nukuttua.
Rauhallinen ok-taloalue ollut ainakin tähän asti.
Pakkasyö, sumuista.
Hyvää viikonloppua itsekullekin.
No hei äikänope. Ei kyllä ole Doriksen aloittama tuo Tylsä ketju, sen verran tunnen tekstianalyysiä minäkin. Eikä muuten ole minunkaan aloittamani. Oli nyt sen aloittaja kuka oli, eipä sen pitäisi maailmaa kaataa.
Olen se, joka kirjoitti tänä aamuna sinulle tsempit, jotta tähän ei nyt tarvisi juuttua.
Mukavaa lauantaipäivää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
No hei äikänope. Ei kyllä ole Doriksen aloittama tuo Tylsä ketju, sen verran tunnen tekstianalyysiä minäkin. Eikä muuten ole minunkaan aloittamani. Oli nyt sen aloittaja kuka oli, eipä sen pitäisi maailmaa kaataa.
Olen se, joka kirjoitti tänä aamuna sinulle tsempit, jotta tähän ei nyt tarvisi juuttua.
Mukavaa lauantaipäivää kaikille!
Joo, näinhän se on. Pitää valita taistelunsa ja tämä on turha. Mukavaa lauantaita sullekin ja kiitos avarakatseisuudestasi ja viisaudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Hei Sinä, joka kerroit, että et ole oikein kunnossa nyt (viesti 20806/17.10. klo 22.05).
Hengästyneenä olen seurannut elämääsi; miten paljon liikut, teet opiskelujuttuja, murehdit äitisi terveysasioita, teet puutarhahommia, leivot iltamyöhällä ym.
Hyvä, että olet huomannut, että jonkin täytyy elämässäsi muuttua, että vältyt aikaisemmin kokemaltasi unettomuudelta.
Joskus vähemmän on enemmän, ettei mene ylikierroksille.
Itse opin sen vasta kantapään kautta, meni monen monta vuotta toipuessa tähän nykyiseen tilanteeseeni. Nyt osaan arvostaa rauhallista, levon sallivaa elämäntyyliäni.
Kiitos viestistäsi. Ymmärrän mitä tarkoitat ja nyt tänään on ollut parempi päivä. Taisin vaan olla tosi väsynyt eilen. Väsymys purkaantuu itsellä monesti heikkoon oloon ja voimattomuuteen. Silti monesti mietin, ettei kukaan tavallaan tee puolestani mitään.
Nytkin mielelläni antaisin jonkun muun kaivaa kuopan omenapuulle ja saisin vaan istuttaa sen valmiiseen kuoppaan. Silti, kun ei ole ketään kaivamaan niin itse se täytyy tehdä, vaikka voimia siihen ei nyt juuri olisi. Isäni voisi auttaa, mutta hän käy kaukaa tosi harvoin ja äitini ei enää voi tuollaisia tehdä. Hieman jeesata, mutta ei merkittävästi.
Tai opinnot pitää vaan tehdä. Ei niissäkään kukaan tavallaan mieti miten joku jaksaa. Opettajat mukavia olleet ei sen puoleen silti. Samalla kämppä on nyt kaaoksessa ja kyllä tämäkin täytyy vaan järjestellä ja saada vaatteet lajiteltua ja siivottua koko kämpän jos tänne meinaa nuohoojan tilata.
Ruokaa taas täytyy tehdä ja harkiten, kun rahaa ei kovin ole siihen laittaa. Teen myös äidilleni ruokaa ja leivon, koska tavallaan hän tekee niin vähän itselleen mitään ja sitten hyvänä ajatuksena mietin, että hänen pitää syödä kuitenkin melko hyvin jos mietitään hänen terveyttään ja sitä kun syö lääkkeitä kuitenkin.
Oikeastaan jos mietin elämääni niin olen yottunut siihen, että itse pitää tehdä paljon. Ei ole avuksi pyytää oikein ketään ja kaikki pyörii omissa käsissä. Joko jaksat tai sitten et. En minäkään toisaalta haluaisi muita vaivata, mutta ehkä joskus olisi kiva, että olisi joku jolta pyytää apua. Kysyä kaivaisitko sinä kuopan puulle ja toinen ehkä suostuisi. Kaikki nämäkin asiat ovat tavallaan niitä juttuja mistä en halua tinkiä. Liikun myös paljon, mutta sitten jos en liiku niin sekin näköä olossa nopeasti. Ehkä joskus vaan on jo liikaa tekemistä kaiken suhteen.
Olipa keli aamulla, vieläkin on auton ikkunat jäässä mutta auto onkin varjossa ja 50 auton kolarointi Lahden tiellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Sinä, joka kerroit, että et ole oikein kunnossa nyt (viesti 20806/17.10. klo 22.05).
Hengästyneenä olen seurannut elämääsi; miten paljon liikut, teet opiskelujuttuja, murehdit äitisi terveysasioita, teet puutarhahommia, leivot iltamyöhällä ym.
Hyvä, että olet huomannut, että jonkin täytyy elämässäsi muuttua, että vältyt aikaisemmin kokemaltasi unettomuudelta.
Itse opin sen vasta kantapään kautta, meni monen monta vuotta toipuessa tähän nykyiseen tilanteeseeni. Nyt osaan arvostaa rauhallista, levon sallivaa elämäntyyliäni.
Kiitos viestistäsi. Ymmärrän mitä tarkoitat ja nyt tänään on ollut parempi päivä. Taisin vaan olla tosi väsynyt eilen. Väsymys purkaantuu itsellä monesti heikkoon oloon ja voimattomuuteen. Silti monesti mietin, ettei kukaan tavallaan tee puoles
Mua heikottaa ja on väsynyt olo, jos mun varastorauta laskee liian alas. Kasvisruuasta saa vähemmän rautaa. Oisko se syynä sullakin? En halua neuvoa, kerroin vain itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viestistäsi. Ymmärrän mitä tarkoitat ja nyt tänään on ollut parempi päivä. Taisin vaan olla tosi väsynyt eilen. Väsymys purkaantuu itsellä monesti heikkoon oloon ja voimattomuuteen. Sil
Vielä muistin lisää. Mun lääkäri sanoi, että ferritiinin pitäisi olla yli 70, että kilpirauhashormoni toimisi. Kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa väsymystä, voimattomuutta, palelua jne. Tämä oli totta, kun sain rautalääkkeillä ja ruokavaliolla ferritiinin nousemaan yli 70:ään, jaksoin taas vaikka mitä. Heikotus ja väsymys ja laiskottelun tarve poissa kokonaan. Huom. pelkkä hb ei kerro ferritiinistä, mulla hb oli aina hyvä, mutta varastorauta melkein nollassa. En taaskaan neuvo, kerron vain.
Aivan valtavan upee päivä täällä tänään. Ei tarvinnut liukastella, kun kävin kävelyllä tuossa äsken ja aurinko oli jo sulattanut teitä.
Kerronpa myös omasta kokemuksestani, että elämän ei tarvi olla liian aikataulutettua. Jaksaa paremmin, kun on välillä aikaa ja tilaa vain olla. Sellaista huokoisuutta, niinkuin työelämässäkin pitäisi olla työterveyden asiantuntijoiden mukaan. Ja hömppäjuttujakin aina välillä. Ainakin mulla. Ja oman Jumalasuhteen tutkimista. Tämän vain nyt kerron enkä neuvo ketään.
Aivan upea syksyinen ilma. Aamulla oli nollan pinnassa, yöllä varmaan ollutkin pakkasta, mutta aurinko on paistanut ja kun on pukeutunut sään mukaisesti, niin ulkona oikein mukavaa. Pävälenkki oli koiran kanssa pitkästä aikaa vähän pidempi. Oli mukava istua laiturilla ja katsella luonnon väriloistoa. Kahvit termospullossa olisi ollut aika hyvä, mutta eipä tullut lähteissä sellainen mieleen.
Tuli noista ferritiinitasoista ja väsymjsestä mieleen, niin myös D-vitamiinitasot voisi olla hyvä tarkistaa. Jos siis ferritiinit on ihan kunnossa.
Mahtava ilma täälläkin. Olimme reippaita ja kävimme pitkällä pyöräilyllä.
Nyt astianpesukone hurisee ja loppupäivä laiskotellen kirjan parissa.
Huvittaa tuo yksi uusi ketju jonne jo löysi se vainoharhainen jankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava ilma täälläkin. Olimme reippaita ja kävimme pitkällä pyöräilyllä.
Nyt astianpesukone hurisee ja loppupäivä laiskotellen kirjan parissa.Huvittaa tuo yksi uusi ketju jonne jo löysi se vainoharhainen jankkaaja.
Minuakin nauratti, siellä jo useampi tunnisti tyypin. Voi sitä alapeukkujen määrää...
Lopettakaa tuo härnääminen heti alkuunsa. Yrittäkää edes omalta osaltanne olla sovussa. Inhottavaa ilkeilyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdotin Muita yksinäisiä -ketjussa, että pitää perustaa uusi ketju, jonka nimi on
Nyt joku on perustanut tuon minun ehdottamani ketjun. Onko Doris? Vai joku muu? Hän ei tiennyt, että äikänope, eli minä, olen sitä ehdottanut.
Siellä on jo paljon tylsiä juttuja, menkää katsomaan. Siellä ei sitten riekuta ja retostella, vaan ollaan tylsiä ja tavallisia.
🥱
Mitä väliä, kuka perusti. Olisit itse aloittanut jos se sun persiitä hiertää. Anteeks nyt vaan, sulle ei mikään kelpaa. Olet tylsääkin tylsempi. Jopa siihen ketjuun. Lopeta. Sinä sinä sinä. Omakehu haisee.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tuo härnääminen heti alkuunsa. Yrittäkää edes omalta osaltanne olla sovussa. Inhottavaa ilkeilyä.
Ohhohhoijaa. Ilkeilyä? Tuo yks osaa sen. Meillä muilla joskus keittää yli. Capiche?
Kyllä olet nyt kierroksilla, sinä, joka äikänopea härkit tässä ja toisessakin ketjussa. Lopeta jo. Käytöksesi on todella ilkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
No Dorishan sen mun idean ja otsikon sanat on varastanut. En olisi uskonut varkaaksi, valehtelua kyllä on ollut, mutta varkaus on uutta. Otteli vastaan kiitoksia hyvästä otsikosta, vaikka minä olen sen Muita yksinäisiä -ketjussa sivulla 81 ja 82 kirjoittanut ja ideaa laajentanut. Lähde pitää aina mainita ja lupa kysyä. Ja luulin, että Doris vihaa mi
Oi valehtelija äikänopetrolli. Sun surkeus on säälittävää. Se trollailu uudessa ketjussa, voi Luoja, miten moni sinut tunnisti. Ja se alapeukkujen määrä! Ennen sinua oli 0, sun jälkees, tyhmä valehtelija, lisääntyi 130%. Häivy sieltä. Ja täältä. Sua ei kaivata. Ymmärrätkö?
Ja piiri pieni pyörii taas. Mutta oikeesti...jos minä kehotan henkilöä A tekemään asian X, niin pillastunko minä siitä, että henkilö A teki asian X? No en tietenkään, koska mähän olin nimenomaan kehottanut häntä tekemään niin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet nyt kierroksilla, sinä, joka äikänopea härkit tässä ja toisessakin ketjussa. Lopeta jo. Käytöksesi on todella ilkeää.
Olen ilkeä, käyn kierroksilla. Olen sietänyt tuota häirikköä vuosia, eri ketjuissa. Joskus tulee raja vastaan. Minullakin. Silloin kun ilkutaan viattomia kirjoittajia. Silloin kun ilmiannetaan mukavia viestejä. Silloin, kun haistatellaan, kiroillaan, kirjoitetaan roisia. Silloin, pikkuhiljaa alkaa mitta täyttyä. Pirjon ja Sepon roisit tarinat, jankkaaminen.
Silloin minustakin tulee ilkeä. Totisesti.