Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
20701/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnittelu saanut alapeukkua, D sen sai. Hän ärsyttää ihmisiä ja häntä alapeukutetaan. 

Vierailija
20702/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnittelu saanut alapeukkua, D sen sai. Hän ärsyttää ihmisiä ja häntä alapeukutetaan. 

Siinä oli kirjoitusvirheitä. Ajatella, kaksi sanaa, siihenkin saanut mahtumaan kaksi virhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20703/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin taas kotia siivota.Kävin Puuilostsa homeenpoisto ainetta.Suihkutin kaakeleihin,annoin vaikuttaa ja hops kaakelit kirkastui.Ihme aine.Ei tarvinnut edes hangata

Vierailija
20704/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tää taas joku äikän koe??? Naurettavaa :)

Vierailija
20705/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mutta selitys alapeukkuun siinä oli. Ja ihmettelyä eli kuulumisia myös. Mitä sinulle kuuluu, naurava ystäväiseni?

Vierailija
20706/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mutta selitys alapeukkuun siinä oli. Ja ihmettelyä eli kuulumisia myös. Mitä sinulle kuuluu, naurava ystäväiseni?

Alapeukutatko kaikki äidinkielen virheet? Siinäpä sulle harrastus. Huh huh. Ja nämä päivän kuulumiset.

Auton huolto varattu. Tuttu naapuri kaupassa, puhelias.

Vierailija
20707/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä oli kirjoitusvirheitä. Ajatella, kaksi sanaa, siihenkin saanut mahtumaan kaksi virhettä.

Ajatella. Ja tässä päiväsi kuulumiset :(

Omani kerroin jo aiemmin.

Vierailija
20708/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutatko kaikki äidinkielen virheet? Siinäpä sulle harrastus. Huh huh. Ja nämä päivän kuulumiset.

Auton huolto varattu. Tuttu naapuri kaupassa, puhelias.

Sulla on kyllä paska auto, kun oot koko viikon huoltoa tilannut. Ja puhunut vain siitä, jankannut. Mulla on muitakin harrastuksia, mm. kirjeiden ja korttien kirjoitus, golfin peluu ja sahdin kaato. Tirsk.

Vierailija
20709/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jankkaaja itse huomannut? Hassusti yhdistelet eri ihmisten kuulumiset yhteen, milloin muuten niputat, milloin maalitat ap:lle muidenkin puuhat. Älä hälle ilkeile, meitä on monta. Ja kukaan tuskin Hlasta :)

Minä kirjoitin tänään auton huollosta eka kertaa. Monesti ennenkin olen ihmetellyt kirjoituksiasi. Jos sinua, jankkaaja, onkin vain yksi, meitä muita on monta. Mullakin oli pelargonioita kaksi, kaalilaatikkoa en syö. Luonnosta tykkään. Puolukoita en kerää. Koiria yms lemmikkiä en suosi.

No, jos sinun päiväsi rattoisasti kuluu satujesi punonnassa -> ok. Kai. Ethän itse niihin kuitenkaan usko?

Vierailija
20710/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pitkään tohdinko kirjoittaa tänne enää, mutten pysty pitämään asiaa sisällänikään! Palasin Mauritiukselta ja on aivan uskomatonta miten koko elämäni muuttui matkalla. Tapasin sielunkumppanini! Hänen kanssaan koen olevani täysin oma itseni, paras versio itsestäni. Ei minkäänlaista tuomitsemista tai painetta esittää mitään. En ole ketään kohtaan tuntenut ikinä samoin. En edes lasteni isää kohtaan tuntenut mitään tällaista! Nyt pitäisi vaan keksiä, miten saataisiin Donatien Suomeen. Jos se ei onnistu, muutan itse Mauritiukselle. 

Vierailija
20711/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin pitkään tohdinko kirjoittaa tänne enää, mutten pysty pitämään asiaa sisällänikään! Palasin Mauritiukselta ja on aivan uskomatonta miten koko elämäni muuttui matkalla. Tapasin sielunkumppanini! Hänen kanssaan koen olevani täysin oma itseni, paras versio itsestäni. Ei minkäänlaista tuomitsemista tai painetta esittää mitään. En ole ketään kohtaan tuntenut ikinä samoin. En edes lasteni isää kohtaan tuntenut mitään tällaista! Nyt pitäisi vaan keksiä, miten saataisiin Donatien Suomeen. Jos se ei onnistu, muutan itse Mauritiukselle. 

Sori. En usko. Jankkaaja varmaan kirjoittaa, on tehnyt jo samat Doriksen, kukkakimpun nimissä, lytännyt pitkiksen ja haukkunut lammasta pönttöpääksi. Mauritiuksen mstkaajankin sotkotti gambian seksimatkoihin. 

Sori ystävät, olen menettänyt uskoni hyvään ihmiseen

20712/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen innoissani. Löysin ihanalta vaikuttavan kotimaisen elokuvan Elonet-sivustolta. 

Olen etsinyt netistä ilmaiseksi löytyviä mielellään vanhoja elokuvia joiden tarinoissa vietetään joulua jossain kohtaa. Aion katsoa niitä sitten kun joulu on lähempänä, ehkä marraskuussa. Nyt löysin tosiaan lupaavalta vaikuttavan, Miriam (1957). Draama orvoksi jääneestä teinitytöstä joka muuttaa kansakoulunopettajan perheeseen kotiapulaiseksi. Katsoin jo pätkiä elokuvasta, ja siinä on ihania joulunviettokohtauksia.

Vierailija
20713/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kaipaan Mauritiuksen kuulumisia. Ja monen muun mukavan.

Niiden, jotka uskoo Dorikseen, eikä tähän valehtelevaan jankkaajaan. En asu lähelläkään Päijät-Hämettä, en valehtele, en ilkeile. En ruoki trollia, ohitan tyhmät viestit, ilmiannan asiattomat. Ne muutamat viestit, jotka kirjoitin nimelläni eilen, poistettiin. Tämän päiväiset tallessa, osa. 

En ymmärrä, miksi Dorishullu jatkaa ja jatkaa, pakkomielteisesti. Kateutta varmaan. Maalittaa keräten valheellisesti monen eri kirjoittajan viestit. Mitään selkeää, todistettavaa syytöstä ei Dorista kohtaan ole. Vain valheita.

Vuosia tämä ketju sai jatkuakin mukavana, kaikkien tavallisena kuulumisten ketjuna. Jotenkin uskoin, että useimmat tahtoivat jatkuvan niin. No. Trolli tahtoi toisin.

Olen ihan oikeasti ihan tavallinen, utelias, mukava ihminen. Muu on pötyä. Olen se sama N61, joka ketjun avasi kysyen kuulumisia niiltä, joilta kukaan ei koskaan kysy.

Lukekaa tämä, pian varmaan poistuu

Ystävällisesti, terveisin Doris

Vierailija
20714/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kaipaan Mauritiuksen kuulumisia. Ja monen muun mukavan.

Niiden, jotka uskoo Dorikseen, eikä tähän valehtelevaan jankkaajaan. En asu lähelläkään Päijät-Hämettä, en valehtele, en ilkeile. En ruoki trollia, ohitan tyhmät viestit, ilmiannan asiattomat. Ne muutamat viestit, jotka kirjoitin nimelläni eilen, poistettiin. Tämän päiväiset tallessa, osa. 

En ymmärrä, miksi Dorishullu jatkaa ja jatkaa, pakkomielteisesti. Kateutta varmaan. Maalittaa keräten valheellisesti monen eri kirjoittajan viestit. Mitään selkeää, todistettavaa syytöstä ei Dorista kohtaan ole. Vain valheita.

Vuosia tämä ketju sai jatkuakin mukavana, kaikkien tavallisena kuulumisten ketjuna. Jotenkin uskoin, että useimmat tahtoivat jatkuvan niin. No. Trolli tahtoi toisin.

Olen ihan oikeasti ihan tavallinen, utelias, mukava ihminen. Muu on pötyä. Olen se sama N61, joka ketjun avasi kysyen kuulumisia niiltä, joilta kukaan ei koskaan kysy.

Kuule, moni + moni uskoo sinuun ja kirjoituksiisi. Älä anna periksi jankkaajalle, monet meistä ihmettelee tuon jahkaajan, jaarikoijan, kumman tyypin kirjoituksia. Valitsit, viisaasti, ettet vastaile hänelle, siitähän ne trollit elää. Kuolevat pian, ellei kukaan ruoki, provosoidu strooreistaan.

Onneksi meillä muilla on elämä, ei ehdi muutaman minuutin välein kompata itseään. Läpinäkyvää toimintaa. Voi voi.

Vierailija
20715/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori. En usko. Jankkaaja varmaan kirjoittaa, on tehnyt jo samat Doriksen, kukkakimpun nimissä, lytännyt pitkiksen ja haukkunut lammasta pönttöpääksi. Mauritiuksen mstkaajankin sotkotti gambian seksimatkoihin. 

Unohdin jo hänet hetkeksi. Ihana odotella oikeita kuulumisiaan.

Vierailija
20716/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris hyvä, uskon että me kauan ketjua seuranneet emme todellakaan usko tuon yhden vouhkaajan mustamaalaamista sinua kohtaan!

Omituista on tuo vainoharhaisuus. Toiseenkin ketjuun jo kylvää myrkkyään.

Hyvää syksynjatkoa sinulle ja kaikille asiallisille kirjoittajille! 💐vielä kerran.

Vierailija
20717/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon sinua Doris, jos osaat selittää ne sivupersoonasi. Miksi näyttelit lukiolaista? Tai bloggaria, joka kehui sinua. Miksi näytteli yh-äitiä toisessa ketjussa? Äikänopea? Miksi ihmeessä? Miksi kerrot olevasi muualta kuin  Päijät-Hämeestä, vaikka sahtia tehdään siellä ja golfkenttäkin on siellä. On niin paljon ristiriitoja ja epäilyksiä. 

Vierailija
20718/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeneeko kirjoittaa, kun ketju mennyt sekoiluksi?

Vierailija
20719/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin jo hänet hetkeksi. Ihana odotella oikeita kuulumisiaan.

Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Ihan tasan sama ihminen olen joka kirjoitti muutama viikko sitten Mauritiuksen-matkastaan. Muunlaisia kuulumisia ei ole tulossa. 395

Vierailija
20720/24139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutarhuri oikein rehenteli kuinka paljon on poistattanut viestejä.  Tämä siitä seurasi. 

Enkä rehennellyt. Tunnustin poistaneeni jonkun asiattoman viestin, muutkin tunnusti näin, kun kyllästyivät jatkuvaan ap:n syyttelyyn siitä.

Ei olis kannattanut tunnustaa, näin rehellisyys palkitaan?

Puutarhuri

Minäkin poistin ilkeitä, törkeitä, jankkaavia. Moni myönsi poistavansa.

Kivittäkää minutkin!

Mummeli

On selkeästi eroa, poistattaako asiattomia vai tavallisia kuulumisia! Kummallista käytöstä tuo kivojen viestien poisto. Herkemmät kärsii, vahvemmat ei piittaa.

Se, onko viest asiaton, on aina lukij

Se on just näin! Mulle kivoimpia viestejä on olleet ne, missä ihmiset kertoo (kauniisti) seksikokemuksistaan. Mutta poistoon on mennyt, jok'ikinen.

pappa

Ketju on lukittu.