Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20681)
Hei omppupuukyselijä. Sun eka kyssäri ja mun eka vastaus siihen palasi vaaleanpunaisena mun ruutuun, miltäs sulla näyttää?
Puutarhuri
Hyvin oli mökillä pärjännyt syyskuulla istutettu hedelmäpuumme. Pelkäsin että yökylmyys napsassut mutta ei onneksi. Kaunis lämpöisempi päivä tänään, olispa tällaista joulukuulle asti.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että täällä syytellään melkein kaikkia trollaajiksi jos viesti ei miellytä.
Saman huomannut, uskaltaako edes kirjoittaa tänne. On kyllä mennyt sekaisin koko palsta.
-nuo päivät jotka tulivat ja menivät. En minä tiennyt että se oli elämä-
Vierailija kirjoitti:
Kiitos:)
Vierailija kirjoitti:
?
Minulta on poistunut kaikki pidemmät viestit mitä olen tänne kirjoittanut. Eilisen kivan päivän kuulumiset, viesti jossa kirjoitin vanhuksista, leipäasiaa koskeva viestini ja puutarhurille esittämäni kysymys myös vastauksen ehdin siihen onneksi lukea. Ja ikävästi myös unettomuutta koskeva viestini jonka kirjoitin, kun mielelläni en muistele sitä aikaa. Kun tässä nyt mietin niin miksi heitän sitten aikaa hukkaan, kun turhaan tänne kirjoitan. Ihmisellä ei ole moraalia jos poistattaa kivoja asiallisia viestejä. Oikeudentaju on jotenkin vääristynyt.
Joten hei, hei sitten vaan tällä menolla, kun itselläkin on tärkeämpääkin tekemistä toisaalta, mutta olen tykännyt kirjoittaa tänne. Toiset eivät vaan sitten enää ns pysy kuulumisissa mukana enää jos viestejä puuttuu välissä missä kerron jostain asiasta ja se harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulta on poistunut kaikki pidemmät viestit mitä olen tänne kirjoittanut. Eilisen kivan päivän kuulumiset, viesti jossa kirjoitin vanhuksista, leipäasiaa koskeva viestini ja puutarhurille esittämäni kysymys myös vastauksen ehdin siihen onneksi lukea. Ja ikävästi myös unettomuutta koskeva viestini jonka kirjoitin, kun mielelläni en muistele sitä aikaa. Kun tässä nyt mietin niin miksi heitän sitten aikaa hukkaan, kun turhaan tänne kirjoitan. Ihmisellä ei ole moraalia jos poistattaa kivoja asiallisia viestejä. Oikeudentaju on jotenkin vääristynyt.
Joten hei, hei sitten vaan tällä menolla, kun itselläkin on tärkeämpääkin tekemistä toisaalta, mutta olen tykännyt kirjoittaa tänne. Toiset eivät vaan sitten enää ns pysy kuulumisissa mukana enää jos viestejä puuttuu välissä missä kerron jostain asiasta ja se harmittaa.
Heip. Äsken just palautui ainakin osa poistuneista, ellei kaikki.
Selaahan taaksepäin, meidän viestit on nyt tuplana :)
Puutarhuri
Vierailija kirjoitti:
Hei omppupuukyselijä. Sun eka kyssäri ja mun eka vastaus siihen palasi vaaleanpunaisena mun ruutuun, miltäs sulla näyttää?
Puutarhuri
Minulla näkyy myös vaaleanpunaista tuossa kohtaa. Hassua.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Heh.. vähän sarkasmilla tämä päivän biisi
Hah. Naurattaa. Mä esitin jo toiveen palaamisesta ihan ketjun alkuajan rauhalliseen, tavallisten kuulumisten sikaan.
Saahan sitä toivoa. Ja unelmoida. Mutta ei täällä:
Poistoon mennyt paljon viestejä tänäänkin, vain känkkäränkät jää ja jotkut harvat muut.
Seuraa johtajaa :)
Mutta kuka on hyvä johtaja???
Sainpa tälle illalle makoisat naurut, kun telkasta sattui tulemaan Jopet show ja siinä Tarja Halonen (Jope) oli vieraana Conan O'Brienin showssa. Teatteriinkin hän oli menossa katsomaan Viulunsoittaja katkolla.
Nyt sitten Mestiksen jääkiekkoa. Taidan mennä tänään aikaisin nukkumaan, kun väsyttää. Pimeä tuli jo seitsemän aikaan.
Hyvää iltaa ja yötä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedät!
Vierailija kirjoitti:
Poistetut viestit palasivat - mutta jankkaaja jaksaa jankuttaa, valehdella, maalittaa, häiriköidä!
No, eihän voi kaikkea saada :)
You too...
Hyvää kuuluu, ihanaa kun saanut laiskotella koko päivän.... huomenna kanssa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutarhuri
Minulla näkyy myös vaaleanpunaista tuossa kohtaa. Hassua.
Ei omenapuu kuki syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi loma ja tulin mökille . Eli erinomaista kiitos.
Onko mökissä kylmä?
Ikävää että täällä syytellään melkein kaikkia trollaajiksi jos viesti ei miellytä.