Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri otin itsestäni uuden kuvan ja naispuolinen kaveri sanoi olen komea mies. Ja meillä oli joskus sutinaa. No ruma en ole, mutta kehitän itseäni ja haluan muuttua.
Ketään ei kiinnosta kuvasi, fasadisi, "komeus", pituus, muuttumisleikkihalut tai yhtään mikään sinuun liittyvä.
Näyttää kiinnostavan, kun on niin vilkasta keskustelua. Jotkut palstamammat salaa vähän ihastuneita ap:hen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri otin itsestäni uuden kuvan ja naispuolinen kaveri sanoi olen komea mies. Ja meillä oli joskus sutinaa. No ruma en ole, mutta kehitän itseäni ja haluan muuttua.
Ketään ei kiinnosta kuvasi, fasadisi, "komeus", pituus, muuttumisleikkihalut tai yhtään mikään sinuun liittyvä.
Näyttää kiinnostavan, kun on niin vilkasta keskustelua. Jotkut palstamammat salaa vähän ihastuneita ap:hen? <3
Väärin. Allun keissi ja keskustelu siitä kiinnostaa, mutta vain täällä palstalla. Allu on ja pysyy yksin, koska hän ei romanttisessa mielessä kiinnosta ketään. Totuus on näin simppeli, ei auta vääristelyt tai hyysäyslässytykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitää järkee. On jotenki pohjalla vain naisten silmissä.
Oletko ap ajatellut että keskustelisit psykologin tai psykiatrin kanssa. Sinulla on joku muu tuolla taustalla mikä vaikuttaa asiaan ja sinun pitäisi hoitaa se alta pois. Naiset huomaavat että olet jotenkin epätoivoinen eikä se auta asiaa. Sinun pitää keskustella ammattiauttajan kanssa muut asiat kuntoon ja kun olosi parantuu naisten kanssakin onnistuu paremmin.
Älä ala empaattiseksi. Vantaan Allulla oli lääkkeet ja terapeutti, hän jätti TAAS lääkkeet syömättä ja sai terapiastaan potkut.
Vaikea persoonallisuushäiriö ei parane kun häneltä puuttuu sairaudentunto. Eikä terapia toimi umpityhmälle.
Totta. Itsekin menin kerran lankaan ja vastailin tällä palstalla tälle tyypille ja dialogista ei tullut kerrassa mitään, hänelle ei mennyt perille mikään.
Onneksi joku hänet tunteva puuttui keskusteluun ja kertoi että tämä "Allu" on tunnettu palstahäirikkö.
Ja todella nyt huomaan, että aina sama nitinä hänellä on. Järjen puhuminen ei auta yhtään, kai hän on vähän...noh, miten sen nyt sanoisi...tiedättehän.
No sillehän en voi mitään. Miksi naiset sitten kehuu olen komea pitkä mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ajatellut että keskustelisit psykologin tai psykiatrin kanssa. Sinulla on joku muu tuolla taustalla mikä vaikuttaa asiaan ja sinun pitäisi hoitaa se alta pois. Naiset huomaavat että olet jotenkin epätoivoinen eikä se auta asiaa. Sinun pitää keskustella ammattiauttajan kanssa muut asiat kuntoon ja kun olosi parantuu naisten kanssakin onnistuu paremmin.
Älä ala empaattiseksi. Vantaan Allulla oli lääkkeet ja terapeutti, hän jätti TAAS lääkkeet syömättä ja sai terapiastaan potkut.
Vaikea persoonallisuushäiriö ei parane kun häneltä puuttuu sairaudentunto. Eikä terapia toimi umpityhmälle.
Totta. Itsekin menin kerran lankaan ja vastailin tällä palstalla tälle tyypille ja dialogista ei tullut kerrassa mitään, hänelle ei mennyt perille mikään.
Onneksi joku hänet tunteva puuttui keskusteluun ja kertoi että tämä "Allu" on tunnettu palstahäirikkö.
Ja todella nyt huomaan, että aina sama nitinä hänellä on. Järjen puhuminen ei auta yhtään, kai hän on vähän...noh, miten sen nyt sanoisi...tiedättehän.
Sano sitte häh? Ainaskaan en ole huumeiden käyttäjä. Mulla on työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välitä mitään sun jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kiinnostavan, kun on niin vilkasta keskustelua. Jotkut palstamammat salaa vähän ihastuneita ap:hen? <3
Väärin. Allun keissi ja keskustelu siitä kiinnostaa, mutta vain täällä palstalla. Allu on ja pysyy yksin, koska hän ei romanttisessa mielessä kiinnosta ketään. Totuus on näin simppeli, ei auta vääristelyt tai hyysäyslässytykset.
Sitten olen yksin. Aina voi mennä maksullisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei taas kiinnosta ilkeät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä ruksi montako osuu:
Kaljamaha
Huono ryhti
Alkoholista näivettynyt look
Verkkarit
Katse hakeutuu tisseihin eikä silmiin
Rikkinäiset housut/paita
Karvanopat autossa
...Kaljamaha on ei kovin suuri.. välillä urheilen.. ei ole alkoholi ongelmia.. katse kyllä hakeutuu silmiin.. ei ole rikkinäisiä. ei ole karvanoppia
Ei hän varmasti tarvitse karvanoppia. Taitaa olla niitä ihmisiä, joita arvioidaan ns. ajokortti-indeksillä, eli ei ole kykenevä saamaan ajokorttia eikä ajamaan muuta moottorivehjettä kuin ruohonleikkuria siellä palvelutalon nurmikolla.
Aina voi hakee maksulliselta läheisyyttä.
Minä olen ihmetellyt kun Allu yleensä ohittaa kaikki pitemmät vastaukset kommentoimatta niitä mitenkään. Vasta tänään tajusin ettei Allu ymmärrä niiden tekstiä. Eli ilmeisesti hän oikeasti ei tajua mitä muut yrittävät näissä ketjuissa selittää hänelle. Hän ei siis ymmärrä mitä tarkoitetaan sosiaalisten taitojen parantamisella hankkimalla kavereita ja tuttuja jne. Ei hän ilkeyttään jankkaa pahimmillaan satoja viestejä tänne palstalle vaan hän ei vaan tajua miten oudolta normaaleista ihmisistä nuo jankkaamiset päivästä toiseen vaikuttaa
Naisille ei kelpaa komea mies kun vähän kaljamahaa
Miksi naisille ei kelpaa kuin chadit ovat niin nirsoja
Joo oon heikkolahjainen mutta pitkä ja töissä niin kyllä mun pitäisi saada nainen
Ihan turhaan minä täällä kirjoitan kun ootte ilkeitä
No ihan sama jos en saa naista muuten niin meen maksullisiin
Ei kyllä minä nyt meen tekemään muuta
Ja sitten taas samat fraasit uudestaan ja uudestaan samoihin ja uusiin ketjuihin.
Minusta tämä samanlaisten viestien jankkaaminen ja kyvyttömyys muuttaa käytöstään kertoo siitä kuinka heikkolahjainen hän on.
Ymmärrän että Allulla on iso halu löytää itselleen nainen mutta täytyy sanoa että todennäköisyys ei ole hyvä jos ei kykene kehittymään tai ymmärrä että pitäisi etsiä toista heikkolahjaista. Ei kukaan normaali älykäs vain jaksa tällaista jankkausta ja sitä että kaikki pitää sanoa suoraan ja selkeästi kuin pikkulapselle. Yhtään ei ole kykyä ymmärtää sarkasmia, kielikuvia ym.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi hakee maksulliselta läheisyyttä.
Maksulliselta saa maksullista seksiä hinnaston mukaisella taksalla. Läheisyyttä ei saa maksamallakaan ja ns. tyttöystäväkokemus maksaa pirusti ja kaikki maksulliset eivät sitä edes tarjoa tai huoli ketä vaan asiakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihmetellyt kun Allu yleensä ohittaa kaikki pitemmät vastaukset kommentoimatta niitä mitenkään. Vasta tänään tajusin ettei Allu ymmärrä niiden tekstiä. Eli ilmeisesti hän oikeasti ei tajua mitä muut yrittävät näissä ketjuissa selittää hänelle. Hän ei siis ymmärrä mitä tarkoitetaan sosiaalisten taitojen parantamisella hankkimalla kavereita ja tuttuja jne. Ei hän ilkeyttään jankkaa pahimmillaan satoja viestejä tänne palstalle vaan hän ei vaan tajua miten oudolta normaaleista ihmisistä nuo jankkaamiset päivästä toiseen vaikuttaa
Naisille ei kelpaa komea mies kun vähän kaljamahaa
Miksi naisille ei kelpaa kuin chadit ovat niin nirsoja
Joo oon heikkolahjainen mutta pitkä ja töissä niin kyllä mun pitäisi saada nainen
Ihan turhaan minä täällä kirjoitan kun ootte ilkeitä
No ihan sama jos en saa naista muuten niin meen maksullisiin
Ei kyllä minä nyt meen tekemään muutaJa sitten taas samat fraasit uudestaan ja uudestaan samoihin ja uusiin ketjuihin.
Minusta tämä samanlaisten viestien jankkaaminen ja kyvyttömyys muuttaa käytöstään kertoo siitä kuinka heikkolahjainen hän on.
Ymmärrän että Allulla on iso halu löytää itselleen nainen mutta täytyy sanoa että todennäköisyys ei ole hyvä jos ei kykene kehittymään tai ymmärrä että pitäisi etsiä toista heikkolahjaista. Ei kukaan normaali älykäs vain jaksa tällaista jankkausta ja sitä että kaikki pitää sanoa suoraan ja selkeästi kuin pikkulapselle. Yhtään ei ole kykyä ymmärtää sarkasmia, kielikuvia ym.
Näin sen on oltava ja lisäksi Allu ei vaan millään tajua tyhmyytensä ulottuvuuksia. Ei voi siksi kehittyäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtaanto-ongelma, kyllä täälläkin on mammoja, jotka ovat ap:n tasoa.
"Vasta tänään tajusin ettei Allu ymmärrä niiden tekstiä.
Eli ilmeisesti hän oikeasti ei tajua mitä muut yrittävät näissä ketjuissa selittää hänelle.
Hän ei siis ymmärrä mitä tarkoitetaan sosiaalisten taitojen parantamisella hankkimalla kavereita ja tuttuja jne. "
Näin juuri. Hänellä ei riitä keskittyminen näiden lukemiseen. Ja sitten suuttuu kun ei sisäistä.
Allulle pitää lause kerrallaan kertoa
Allu saattaapi olla jopa ihan mukavaa juttuseuraa.
Kunhan juttelee hänelle yhden lauseen kerralla.
Mutta kukaan normaali ihminen ei tätä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä tämä pähkinänkuoressa.
Se on aivan sama kuinka komeana itseään pitää.
Jos ei ymmärrä mitä muut puhuu niin silloin on vaikeaa löytää edes kavereita.
Kaikkea hyvää Allulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole mammoja täällä tuolla tasolla vaikka täällä olisikin koko ihmiskunnan sakka.
Aika harvoin mitään täysin sekopäitä sattuu, Tolloja kyllä, mutta Allu on kyllä omaa luokkaansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä tai kukaan muukaan voi sanella ja määrätä keidenkään tasoja ja väkisin parittaa vieraita ihmisiä.
Ruotsin prinsessat V ja M voivat mielestäsi olla allun tai sinua tasoa, mutta mikään ei muutu jos ja kun se on sinun yksipuolinen mielipide asiasta. Sinkkuinakaan prinsessat eivät olisi velvollisia uliallujen leluiksi.