Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
No mutta ehkä onnistuu baarista löytää nainen joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikenmaailman sekopäätki pariutuu, miksen mä kelpaa.
Sekopäiltä puuttuu suodatin eli ne puhuu niin paljon pas.....kaa, että Putinin pöntöstäkään ei löydy yhtä paljoa, että nämä sekopäät todistavat, että ovat "sosiaalisia". Naiset tykkäävät kun niiden kans kommunikoi ja sekopäänaisia kiinnostaa sekopäämiesten horinat.
"Kilteillä kunnollisilla" miehilllä tuo suodatin on taas liian kiree, joten he eivät uskalla lähestyä ja jutella naisten kanssa, koska pelkäävät, että joutuvat naurunalaiseksi tai muuten mokaavat.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmiset vaan senku jatkaa ja jatkaa sanomalla että olen alemman tason juoppo, en missää nimessä ole alemman tason juoppo.. mulla menee ihan hyvin.
Huolimatta todellisuudesta/"todellisuudesta" ja omasta mielipiteestäsi tai pikemminkin omista harhoistasi naisilla ja ihmisillä yleensä saa olla eriävä käsitys sekä "kuva" sinusta. Et voi muuttaa/pakottaa mielipiteitä.
Tämä on "maailman laki", jonka normijärkiset ja tasapainoiset tajuavat ja hyväksyvät, koskee silti tyhmiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmiset vaan senku jatkaa ja jatkaa sanomalla että olen alemman tason juoppo, en missää nimessä ole alemman tason juoppo.. mulla menee ihan hyvin.
Miten niin juoppo? Kirnupiimäähän sinä tässä yks päivä taas ostit. Stalkkasin sinua kaupassa. Tosin ostit hyvin ison ja sokeroidun munkkirinkilän samalla kertaa.
Ja punainen huppari puki sinua oikein hyvin. Olit kuin joulutonttu pulleine vatsoinesi.
Ja hei! Flirttailit kassaneidin kanssa. Hän jäi katsomaan kaivaten jälkeesi.
Liikun jonkinverran samoissa paikoissa kuin tää Allu. Onneksi hän enimmäkseen kulkee autollaan. Näitten juttujen jälkeen mitä hän täällä paljastaa itsestään vaihdan kyllä.tien toiseen reunaan kun/jos hän tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes ole kovin tyhmä mitä ihmiset väittää mua on vaa pienenä kiusattu ja ollut vaikea elämä. silti ihmiset olettaa mun olevan hyvin tyhmä jankuttaja. Olkaa sitte kaikki yksin kun kelpaa vain täydellinen chad ja en tajua.
Voi helv etti nyt sun kanssasi. Minä olen kokenut perheväkivaltaa vanhempieni taholta pitkälle aikuisuuteen asti, sen lisäksi olen ollut koulukiusattu 12 vuoden ajan neljässä eri koulussa (sisältäen henkistä, fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa niin etten traumoiltani ikinä anna itseeni enää koskettavan), TÄMÄN LISÄKSI olen ollut vaikeasti masentunut yli 30 vuotta ja minulla ei ole yhtä ainutta ystävää, koska sosiaaliset taitoni ovat niin autistisia että yksikään ihmissuhde ei kestä vaikka miten yrittäisin - en vain hanskaa ihmissuhteita. Siitä vi tun huolimatta MÄ OLEN ITSE VASTUUSSA ELÄMÄSTÄNI JA SIITÄ MITEN SEN RAKENNAN, KUKAAN EI OLE MINULLE MITÄÄN VELKAA. Sama koskee sinua, koita nyt prkl tajuta se jo. Voi olla että et tule enää ikinä panemaan tai seurustelemaan, siitä huolimatta sulla on kaikki mahdollisuudet mielekkääseen elämään, se on vain sinusta itsestäsi kiinni. Juuri nyt sä vaan makaat tulessa.
Se olisi sairasta jos en pääse enää koskaan pussailemaan tai harrastamaan seksiä tai muuta vastaavaa.
Päinvastoin olisi moraalitonta, sairasta ja sopimatonta jos pääsisit väkisin (uhrin tahtomatta) kähmimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes ole kovin tyhmä mitä ihmiset väittää mua on vaa pienenä kiusattu ja ollut vaikea elämä. silti ihmiset olettaa mun olevan hyvin tyhmä jankuttaja. Olkaa sitte kaikki yksin kun kelpaa vain täydellinen chad ja en tajua.
Voi helv etti nyt sun kanssasi. Minä olen kokenut perheväkivaltaa vanhempieni taholta pitkälle aikuisuuteen asti, sen lisäksi olen ollut koulukiusattu 12 vuoden ajan neljässä eri koulussa (sisältäen henkistä, fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa niin etten traumoiltani ikinä anna itseeni enää koskettavan), TÄMÄN LISÄKSI olen ollut vaikeasti masentunut yli 30 vuotta ja minulla ei ole yhtä ainutta ystävää, koska sosiaaliset taitoni ovat niin autistisia että yksikään ihmissuhde ei kestä vaikka miten yrittäisin - en vain hanskaa ihmissuhteita. Siitä vi tun huolimatta MÄ OLEN ITSE VASTUUSSA ELÄMÄSTÄNI JA SIITÄ MITEN SEN RAKENNAN, KUKAAN EI OLE MINULLE MITÄÄN VELKAA. Sama koskee sinua, koita nyt prkl tajuta se jo. Voi olla että et tule enää ikinä panemaan tai seurustelemaan, siitä huolimatta sulla on kaikki mahdollisuudet mielekkääseen elämään, se on vain sinusta itsestäsi kiinni. Juuri nyt sä vaan makaat tulessa.
Se olisi sairasta jos en pääse enää koskaan pussailemaan tai harrastamaan seksiä tai muuta vastaavaa.
Tottakai olisi, kun sähän olet jumalan lahja naisille. 🙄 Minä itsekään en koskaan saa kokea noita, eikä siinä ole mitään sairasta. Tasan ei mene nallekarkit. Ehkä meidän erona on se, että mä en ole niin omahyväinen m ulkku kuin sinä.
Iikka Kivi kirjoitti fb-sivullaan:
"Meille muutti eilen kissanpentu.
Se huusi koko yön. Jos sille vastasi, otus vaikeni ja hävisi näkyviltä. Ja aloitti sitten huudon pian uudestaan uudessa paikassa.
Toisin sanoen meille on muuttanut perussuomalainen nettikeskustelija.
PS. Ei, en suostu nimeämään sitä "Matias Turkkiseksi"."
Pitäisikö ehdottaa nimeä Allu? 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olisi, kun sähän olet jumalan lahja naisille. 🙄 Minä itsekään en koskaan saa kokea noita, eikä siinä ole mitään sairasta. Tasan ei mene nallekarkit. Ehkä meidän erona on se, että mä en ole niin omahyväinen m ulkku kuin sinä.
Alluille hyvä esimerkki kun on kyse huonosta tuurista, jne. ja että kaikki edellytykset silti kunnossa. Onnea!
Juuri otin itsestäni uuden kuvan ja naispuolinen kaveri sanoi olen komea mies. Ja meillä oli joskus sutinaa. No ruma en ole, mutta kehitän itseäni ja haluan muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin juoppo? Kirnupiimäähän sinä tässä yks päivä taas ostit. Stalkkasin sinua kaupassa. Tosin ostit hyvin ison ja sokeroidun munkkirinkilän samalla kertaa.
Ja punainen huppari puki sinua oikein hyvin. Olit kuin joulutonttu pulleine vatsoinesi.
Ja hei! Flirttailit kassaneidin kanssa. Hän jäi katsomaan kaivaten jälkeesi.Liikun jonkinverran samoissa paikoissa kuin tää Allu. Onneksi hän enimmäkseen kulkee autollaan. Näitten juttujen jälkeen mitä hän täällä paljastaa itsestään vaihdan kyllä.tien toiseen reunaan kun/jos hän tulee vastaan.
Aika törkeetä. Onneksi et tunnista mua miltä näytän
Haukkukaa vähä lisää taas en välitä. Kai mä tiedän et mul pyyhkii hyvin. Oon pitkä ja komea. Vakityö ja halun mennä eteenpäin.
Joo ei mua kiinnosta että mua haukutaan alimman tason sekopääksi koska kaikki on valetta. Ei kiinnosta.
Kyllä mä vielä sen naisen saan kun muutun ja vaihdan asennetta että vielä kelpaan naisille.
Ei mua kiinnosta vaikka mua haukutaan. Tiedän että mussa on vikaa ja haluan muuttua.
Pakko se on sit elää yksin jos ei löydy sopivaa naista.
En ole ainut joka ei saa naista.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4864766/miten-voi-koyha-mies-loytaa-nai…
Eikö sinun pitänyt keskittyä muihin juttuihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava nainen anto äsken pakit että en tajua.
No jos ulosanti oli samaa kuin täällä niin en ihmettele: "Kyllä voin tavis pullukan kelpuuttaa" "En halua fiksua ja hyvin koulutettua naista" "Oot aika lihava" "En mitään missiä haluukkaan" yms..
Haluaa siis amisnaisen, joka ei ole missin näköinen ja saa olla vähän ylipainoinenkin. Ei kuulosta ollenkaan kovilta kriteereiltä.
Nyt kyllä meni pointti sulla ohi.
Ei mennyt, sinulta sen sijaan meni jotain muuta ohi. :D
Noh noh. Ei tarvi tunteisiin vetäistä kun et ymmärtänyt pointtia.
Kuten sanoin, ei mennyt, mutta sinä et edelleenkään ymmärrä, mitä tein minun kommentilla. Ja mitä olen tehnyt tässä ketjussa monella muullakin kommentilla. Mitähän se voisi olla? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän olet siis ap:n tasoa.
Flamingonaistakaan et suostunut tapaamaan kun pelkäsit, että hän hakkaa sinut. Emme siksikään tule enää ketkään muut. Yrität taas millään tavoin maksamatta passiivisena odotella hupipalvelua hopeatarjottimella.