Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1781/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikenmaailman sekopäätki pariutuu, miksen mä kelpaa.

Niinpä, jopa sinä silloin nuorena. Minä sensijaan en ole seurustellut koskaan.

Ei sillä, kyllähän minäkin olen rypenyt itsesäälissä ja "miksi minä en kelpaa kun toikin kammotus on saanu", mutta sitten aloin käymään terapiassa ja otin vastuun elämästäni. Ja huomannut, että ei se parisuhde ole minun juttuni - riippumatta siitä miten sitä kaipasin. Ja nyt olen asian kanssa sinut. Ei kaikki vaan seurustele koskaan, sellaista se elämä on. Sitten pitää löytää joku muu ajankulu elämässä.

Mieluite teen itselleni sit jotain en mä jaksa olla yksin, mä haluan seurustella ja kaipaan läheisyyttä..

Hyvä! Tee! Mutta toisin kuin tarkoitit jotain itsetuhoista, tee sensijaan itseäsi kehittävää! Olisi jo korkea aikakin. Ota vastuu omasta elämästä äläkä vain vaadi muita passaamaan.

Vierailija
1782/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mä kiusaan itteäni tällä sonnan lukemisella, oon ihan hyvä tyyppi ja tarvin apua vaan.

Sua yritetään auttaa täällä, terapiassa ja perheesikin on yrittänyt auttaa. Niin kauan kun et ota apua vastaan se menee hukkaan kuin juuttisäkissa kannettu vesi. SINÄ ITSE voit auttaa itseäsi, kukaan muu ei voi sinun elämääsi elää ja vaikka hopeatarjottimella kannettaisi nainen eteesi, sinun itsesi on laitettava tikku ristiin että se nainen pysyisi sun elämässäsi. Mutta et sinä tee niin, odotat vain palveluyhteiskunnan tarjoilevan sinulle kaikkea mitä keksit haluta. Aikuinen ihminen, kasva aikuiseksi!!

Niin yritetään ja käyn todellaki terapiassa ja rupeen käymään enempi baareissa, ei ne naiset kotia kävele jos ei missään käy.Olen ihan aikuinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikenmaailman sekopäätki pariutuu, miksen mä kelpaa.

Niinpä, jopa sinä silloin nuorena. Minä sensijaan en ole seurustellut koskaan.

Ei sillä, kyllähän minäkin olen rypenyt itsesäälissä ja "miksi minä en kelpaa kun toikin kammotus on saanu", mutta sitten aloin käymään terapiassa ja otin vastuun elämästäni. Ja huomannut, että ei se parisuhde ole minun juttuni - riippumatta siitä miten sitä kaipasin. Ja nyt olen asian kanssa sinut. Ei kaikki vaan seurustele koskaan, sellaista se elämä on. Sitten pitää löytää joku muu ajankulu elämässä.

Mieluite teen itselleni sit jotain en mä jaksa olla yksin, mä haluan seurustella ja kaipaan läheisyyttä..

Hyvä! Tee! Mutta toisin kuin tarkoitit jotain itsetuhoista, tee sensijaan itseäsi kehittävää! Olisi jo korkea aikakin. Ota vastuu omasta elämästä äläkä vain vaadi muita passaamaan.

En jaksa enää olla vain yksin, ei tätä vain jaksa, kaipaan naisen kosketusta.

Vierailija
1784/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ole kovin tyhmä mitä ihmiset väittää mua on vaa pienenä kiusattu ja ollut vaikea elämä. silti ihmiset olettaa mun olevan hyvin tyhmä jankuttaja. Olkaa sitte kaikki yksin kun kelpaa vain täydellinen chad ja en tajua.

Vierailija
1785/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaa tuu hyväksymään en halua elää näin en halua olla yksin, kaipaan parisuhdetta haluan muuttaa yhteen, olet todella törkeä jätä mut rauhaan.

En ollut törkeä tai ilkeä, päin vastoin; annoin sinulle ystävällisen neuvon jota noudattamalla elämäsi todennäköisesti paranisi.

Se, että et neuvon sisällöstä pitänyt ei tee siitä ilkeää.

Vierailija
1786/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaa sit luovuttaa ku ei kelpaa.

Vierailija
1787/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaa tuu hyväksymään en halua elää näin en halua olla yksin, kaipaan parisuhdetta haluan muuttaa yhteen, olet todella törkeä jätä mut rauhaan.

En ollut törkeä tai ilkeä, päin vastoin; annoin sinulle ystävällisen neuvon jota noudattamalla elämäsi todennäköisesti paranisi.

Joo mutta miksi oletetaan niin että olen kovin incel ja tyhmä vaikka oikeesti en edes ole, tulkaa vaikka kattomaan livenä ja juttelemaan.

Vierailija
1788/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstoilla kaikkea ei kannata ottaa liian henkilökohtaisesti. Itse pystyy halutessaan vaikuttamaan parhaiten omiin asioihin. Osa viesteistä voi vaikuttaa ilkeiltä, mutta tarkemmin kun ajattelee siinä voi olla totuutta ja niistä voi yllättäen oppiakkin jotain. Totuus voi kirpaista, mutta kirpaisu taas potkii eteenpäin.

Vierailija
1789/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta miksi oletetaan niin että olen kovin incel ja tyhmä vaikka oikeesti en edes ole, tulkaa vaikka kattomaan livenä ja juttelemaan.

Itse olet sanonut että sinulla on oppimishäiriö.

Lisäksi ulosantisi täällä todistaa vahvasti tyhmyyden puolesta. Incelin puolesta puhuu taas naisten syyttely.

Vierailija
1790/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi ulosantisi täällä todistaa vahvasti tyhmyyden puolesta. Incelin puolesta puhuu taas naisten syyttely.

Niin oppimishäiriö on adhd piirteitä ei se tee musta mitää kehitysvammaista tai kovin tyhmää.. tyhmätki pariutuu, miksen siis voi löytää ketään.

Vierailija
1791/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oppimishäiriö on adhd piirteitä ei se tee musta mitää kehitysvammaista tai kovin tyhmää.. tyhmätki pariutuu, miksen siis voi löytää ketään.

Oppimisvaikeus tarkoittaa sitä, että on vaikeuksia oppia ja hahmottaa asioita. Kansankielellä siis tyhmää. Kehitysvamma se välttämättä ei ole, mutta voi olla.

Vierailija
1792/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ole kovin tyhmä mitä ihmiset väittää mua on vaa pienenä kiusattu ja ollut vaikea elämä. silti ihmiset olettaa mun olevan hyvin tyhmä jankuttaja. Olkaa sitte kaikki yksin kun kelpaa vain täydellinen chad ja en tajua.

Voi helv etti nyt sun kanssasi. Minä olen kokenut perheväkivaltaa vanhempieni taholta pitkälle aikuisuuteen asti, sen lisäksi olen ollut koulukiusattu 12 vuoden ajan neljässä eri koulussa (sisältäen henkistä, fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa niin etten traumoiltani ikinä anna itseeni enää koskettavan), TÄMÄN LISÄKSI olen ollut vaikeasti masentunut yli 30 vuotta ja minulla ei ole yhtä ainutta ystävää, koska sosiaaliset taitoni ovat niin autistisia että yksikään ihmissuhde ei kestä vaikka miten yrittäisin - en vain hanskaa ihmissuhteita. Siitä vi tun huolimatta MÄ OLEN ITSE VASTUUSSA ELÄMÄSTÄNI JA SIITÄ MITEN SEN RAKENNAN, KUKAAN EI OLE MINULLE MITÄÄN VELKAA. Sama koskee sinua, koita nyt prkl tajuta se jo. Voi olla että et tule enää ikinä panemaan tai seurustelemaan, siitä huolimatta sulla on kaikki mahdollisuudet mielekkääseen elämään, se on vain sinusta itsestäsi kiinni. Juuri nyt sä vaan makaat tulessa.

Vierailija
1793/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden baariin katteleen naisia tänää mut olen oppinut etten juo enää paljon ja nyt juon vähän niin saattaa paremmin onnistua nais seura.

Vierailija
1794/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppimisvaikeus tarkoittaa sitä, että on vaikeuksia oppia ja hahmottaa asioita. Kansankielellä siis tyhmää. Kehitysvamma se välttämättä ei ole, mutta voi olla.

Sillehän en voi mitään, silti mulla menee hyvin, ennenki sain naisia ja vielä saan, koska ennen olin työtön ja sain naisia, nyt käyn töissä tienaan hyvin olen hoitanu raha sotkut velkaa maksan mutta en juo enää rahojani ja menee paremmin

Vierailija
1795/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helv etti nyt sun kanssasi. Minä olen kokenut perheväkivaltaa vanhempieni taholta pitkälle aikuisuuteen asti, sen lisäksi olen ollut koulukiusattu 12 vuoden ajan neljässä eri koulussa (sisältäen henkistä, fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa niin etten traumoiltani ikinä anna itseeni enää koskettavan), TÄMÄN LISÄKSI olen ollut vaikeasti masentunut yli 30 vuotta ja minulla ei ole yhtä ainutta ystävää, koska sosiaaliset taitoni ovat niin autistisia että yksikään ihmissuhde ei kestä vaikka miten yrittäisin - en vain hanskaa ihmissuhteita. Siitä vi tun huolimatta MÄ OLEN ITSE VASTUUSSA ELÄMÄSTÄNI JA SIITÄ MITEN SEN RAKENNAN, KUKAAN EI OLE MINULLE MITÄÄN VELKAA. Sama koskee sinua, koita nyt prkl tajuta se jo. Voi olla että et tule enää ikinä panemaan tai seurustelemaan, siitä huolimatta sulla on kaikki mahdollisuudet mielekkääseen elämään, se on vain sinusta itsestäsi kiinni. Juuri nyt sä vaan makaat tulessa.

Se olisi sairasta jos en pääse enää koskaan pussailemaan tai harrastamaan seksiä tai muuta vastaavaa.

Vierailija
1796/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olen mennyt eteenpäin elämässä, päässyt terapiaan hoitanu työni, en saa potkuja, maksan velkaani, velka on hoidossa ei vaikuta naisten saantiin, pukeudun ihan hyvin oon pitkä ja yritän muuttua, mitä sitte jos olen yksinkertainen mulle kelpais myös masentunut nainen jolla on mahaa tai jotain, mulla ei ole hienoa autoa ja rahaa mutta halun kelvata omana itsenäni.

Vierailija
1797/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmiset vaan senku jatkaa ja jatkaa sanomalla että olen alemman tason juoppo, en missää nimessä ole alemman tason juoppo.. mulla menee ihan hyvin.

Vierailija
1798/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ymmärrä en mä.

Vierailija
1799/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava nainen anto äsken pakit että en tajua.

No jos ulosanti oli samaa kuin täällä niin en ihmettele: "Kyllä voin tavis pullukan kelpuuttaa" "En halua fiksua ja hyvin koulutettua naista" "Oot aika lihava" "En mitään missiä haluukkaan" yms..

Haluaa siis amisnaisen, joka ei ole missin näköinen ja saa olla vähän ylipainoinenkin. Ei kuulosta ollenkaan kovilta kriteereiltä.

Nyt kyllä meni pointti sulla ohi.

Ei mennyt, sinulta sen sijaan meni jotain muuta ohi. :D

Noh noh. Ei tarvi tunteisiin vetäistä kun et ymmärtänyt pointtia.

Vierailija
1800/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihmiset vaan senku jatkaa ja jatkaa sanomalla että olen alemman tason juoppo, en missää nimessä ole alemman tason juoppo.. mulla menee ihan hyvin.

Miten niin juoppo? Kirnupiimäähän sinä tässä yks päivä taas ostit. Stalkkasin sinua kaupassa. Tosin ostit hyvin ison ja sokeroidun munkkirinkilän samalla kertaa.

Ja punainen huppari puki sinua oikein hyvin. Olit kuin joulutonttu pulleine vatsoinesi.

Ja hei! Flirttailit kassaneidin kanssa. Hän jäi katsomaan kaivaten jälkeesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi