Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes ole kovin tyhmä mitä ihmiset väittää mua on vaa pienenä kiusattu ja ollut vaikea elämä. silti ihmiset olettaa mun olevan hyvin tyhmä jankuttaja. Olkaa sitte kaikki yksin kun kelpaa vain täydellinen chad ja en tajua.
Voi helv etti nyt sun kanssasi. Minä olen kokenut perheväkivaltaa vanhempieni taholta pitkälle aikuisuuteen asti, sen lisäksi olen ollut koulukiusattu 12 vuoden ajan neljässä eri koulussa (sisältäen henkistä, fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa niin etten traumoiltani ikinä anna itseeni enää koskettavan), TÄMÄN LISÄKSI olen ollut vaikeasti masentunut yli 30 vuotta ja minulla ei ole yhtä ainutta ystävää, koska sosiaaliset taitoni ovat niin autistisia että yksikään ihmissuhde ei kestä vaikka miten yrittäisin - en vain hanskaa ihmissuhteita. Siitä vi tun huolimatta MÄ OLEN ITSE VASTUUSSA ELÄMÄSTÄNI JA SIITÄ MITEN SEN RAKENNAN, KUKAAN EI OLE MINULLE MITÄÄN VELKAA. Sama koskee sinua, koita nyt prkl tajuta se jo. Voi olla että et tule enää ikinä panemaan tai seurustelemaan, siitä huolimatta sulla on kaikki mahdollisuudet mielekkääseen elämään, se on vain sinusta itsestäsi kiinni. Juuri nyt sä vaan makaat tulessa.
Se olisi sairasta jos en pääse enää koskaan pussailemaan tai harrastamaan seksiä tai muuta vastaavaa.
Tottakai olisi, kun sähän olet jumalan lahja naisille. 🙄 Minä itsekään en koskaan saa kokea noita, eikä siinä ole mitään sairasta. Tasan ei mene nallekarkit. Ehkä meidän erona on se, että mä en ole niin omahyväinen m ulkku kuin sinä.
Sähän olet siis ap:n tasoa.
Hyvinkin mahdollista. Sillä tosin on yhtä vähän elämääni vaikutusta kuin sillä että olen huono shakissa. Ei kuulu minun elämääni, joten huonous näillä osa-alueilla ei horjuta minun balanssiani yhtään. Yritäpä irvailla jollain sellaisella, joka osuisi. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava nainen anto äsken pakit että en tajua.
No jos ulosanti oli samaa kuin täällä niin en ihmettele: "Kyllä voin tavis pullukan kelpuuttaa" "En halua fiksua ja hyvin koulutettua naista" "Oot aika lihava" "En mitään missiä haluukkaan" yms..
Haluaa siis amisnaisen, joka ei ole missin näköinen ja saa olla vähän ylipainoinenkin. Ei kuulosta ollenkaan kovilta kriteereiltä.
Nyt kyllä meni pointti sulla ohi.
Ei mennyt, sinulta sen sijaan meni jotain muuta ohi. :D
Noh noh. Ei tarvi tunteisiin vetäistä kun et ymmärtänyt pointtia.
Kuten sanoin, ei mennyt, mutta sinä et edelleenkään ymmärrä, mitä tein minun kommentilla. Ja mitä olen tehnyt tässä ketjussa monella muullakin kommentilla. Mitähän se voisi olla? ;)
Kyllä kaikki on nähnyt ja tietää mitä teet täällä. Et ole niin nokkela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri otin itsestäni uuden kuvan ja naispuolinen kaveri sanoi olen komea mies. Ja meillä oli joskus sutinaa. No ruma en ole, mutta kehitän itseäni ja haluan muuttua.
Ketään ei kiinnosta kuvasi, fasadisi, "komeus", pituus, muuttumisleikkihalut tai yhtään mikään sinuun liittyvä.
Näyttää kiinnostavan, kun on niin vilkasta keskustelua. Jotkut palstamammat salaa vähän ihastuneita ap:hen? <3
Väärin. Allun keissi ja keskustelu siitä kiinnostaa, mutta vain täällä palstalla. Allu on ja pysyy yksin, koska hän ei romanttisessa mielessä kiinnosta ketään. Totuus on näin simppeli, ei auta vääristelyt tai hyysäyslässytykset.
Kohtaanto-ongelma, kyllä täälläkin on mammoja, jotka ovat ap:n tasoa.
No ei kyllä ole mammoja täällä tuolla tasolla vaikka täällä olisikin koko ihmiskunnan sakka.
Aika harvoin mitään täysin sekopäitä sattuu, Tolloja kyllä, mutta Allu on kyllä omaa luokkaansa...
Nyt vähän yliarvioit lihavien palstamammojen tason. Ja tasolla tarkoitan siis seksuaalista markkina-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ulosanti oli samaa kuin täällä niin en ihmettele: "Kyllä voin tavis pullukan kelpuuttaa" "En halua fiksua ja hyvin koulutettua naista" "Oot aika lihava" "En mitään missiä haluukkaan" yms..
Haluaa siis amisnaisen, joka ei ole missin näköinen ja saa olla vähän ylipainoinenkin. Ei kuulosta ollenkaan kovilta kriteereiltä.
Kuten sanoin, ei mennyt, mutta sinä et edelleenkään ymmärrä, mitä tein minun kommentilla. Ja mitä olen tehnyt tässä ketjussa monella muullakin kommentilla. Mitähän se voisi olla? ;)
No arvaatko sitten, mitä ketjuja olen täällä avannut? Heitä vaikka yksi esimerkki jostain pitkästä ketjusta, jonka epäilet olevan minun käsialaa. Voin vaikka linkata tähän yhden sellaisen, jos et keksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri otin itsestäni uuden kuvan ja naispuolinen kaveri sanoi olen komea mies. Ja meillä oli joskus sutinaa. No ruma en ole, mutta kehitän itseäni ja haluan muuttua.
Ketään ei kiinnosta kuvasi, fasadisi, "komeus", pituus, muuttumisleikkihalut tai yhtään mikään sinuun liittyvä.
Näyttää kiinnostavan, kun on niin vilkasta keskustelua. Jotkut palstamammat salaa vähän ihastuneita ap:hen? <3
Väärin. Allun keissi ja keskustelu siitä kiinnostaa, mutta vain täällä palstalla. Allu on ja pysyy yksin, koska hän ei romanttisessa mielessä kiinnosta ketään. Totuus on näin simppeli, ei auta vääristelyt tai hyysäyslässytykset.
No ei kyllä ole mammoja täällä tuolla tasolla vaikka täällä olisikin koko ihmiskunnan sakka.
Aika harvoin mitään täysin sekopäitä sattuu, Tolloja kyllä, mutta Allu on kyllä omaa luokkaansa...
Nyt vähän yliarvioit lihavien palstamammojen tason. Ja tasolla tarkoitan siis seksuaalista markkina-arvoa.
Nyt sekaannut epäasiallisesti muiden yksityisasioihin. Ei ole kenenkään asia ali- tai yliarvioida/lokeroida toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No arvaatko sitten, mitä ketjuja olen täällä avannut? Heitä vaikka yksi esimerkki jostain pitkästä ketjusta, jonka epäilet olevan minun käsialaa. Voin vaikka linkata tähän yhden sellaisen, jos et keksi. ;)
Suoraan sanottuna ei kiinnosta. Ei ole ajan väärti. Jatka vaan leikkejäsi yksin. *haukotus*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastat täten vain oman säälittävyytesi halveksimalla olettamaasi homogeenista segmenttiä ja yrität nostaa itseäsi ja hyysättiäsi ylös painamalla muita alas. Lopputulospa on kuitenkin juuri päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Lähde tekemään vapaaehtoistyötä ja saat sitä kautta kavereita?
Minäminäminävainmuistaviis -Allut eivät tee mitään vapaaehtoista elleivät itse hyödy siitä jotenkin.
Sitä naapurin mummoakaan ei voi arkiaskareissa hetkeäkään auttaa, koska kääkkä ei ole "pantava."
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihmetellyt kun Allu yleensä ohittaa kaikki pitemmät vastaukset kommentoimatta niitä mitenkään. Vasta tänään tajusin ettei Allu ymmärrä niiden tekstiä. Eli ilmeisesti hän oikeasti ei tajua mitä muut yrittävät näissä ketjuissa selittää hänelle. Hän ei siis ymmärrä mitä tarkoitetaan sosiaalisten taitojen parantamisella hankkimalla kavereita ja tuttuja jne. Ei hän ilkeyttään jankkaa pahimmillaan satoja viestejä tänne palstalle vaan hän ei vaan tajua miten oudolta normaaleista ihmisistä nuo jankkaamiset päivästä toiseen vaikuttaa
Naisille ei kelpaa komea mies kun vähän kaljamahaa
Miksi naisille ei kelpaa kuin chadit ovat niin nirsoja
Joo oon heikkolahjainen mutta pitkä ja töissä niin kyllä mun pitäisi saada nainen
Ihan turhaan minä täällä kirjoitan kun ootte ilkeitä
No ihan sama jos en saa naista muuten niin meen maksullisiin
Ei kyllä minä nyt meen tekemään muutaJa sitten taas samat fraasit uudestaan ja uudestaan samoihin ja uusiin ketjuihin.
Minusta tämä samanlaisten viestien jankkaaminen ja kyvyttömyys muuttaa käytöstään kertoo siitä kuinka heikkolahjainen hän on.
Ymmärrän että Allulla on iso halu löytää itselleen nainen mutta täytyy sanoa että todennäköisyys ei ole hyvä jos ei kykene kehittymään tai ymmärrä että pitäisi etsiä toista heikkolahjaista. Ei kukaan normaali älykäs vain jaksa tällaista jankkausta ja sitä että kaikki pitää sanoa suoraan ja selkeästi kuin pikkulapselle. Yhtään ei ole kykyä ymmärtää sarkasmia, kielikuvia ym.
En ole mikää ruikuttaja ja jankuttaja live elämässä osaan myös keskustella kaikkea. Haluan löytää kyllä naisen mutta vaikeeta on. No mistä mä löydän toisen heikkolahjaisen, en tarvi älykästä naista en tarvitse missiä kumma ettei se mene jakeluun ei mene niin ei mene
Olin eilen baarissa ja join vaan muutaman osasin käyttäytyä kehuin naisia ja olin kiva, menin vielä juttelemaan mutta ei naisia sillain kiinnostanut, tuntu vaan pahalta, no tällästä se on monella miehellä ei vain mulla mikää onnistu tai on huonoa tuuria
Että joo mä en ole mikää heikkolahjainen tai sekopää oon ihan erilainen ja osaan jutella muitaki ku ruikuttamista livenä. mutta ihme että ei porukka sitä usko, täälä voin ruikuttaa mutta livenä oon erilainen ja täytyy vain hommata apua ja muuttua Yritin katsella tavis pullukoita mutta en mä heitä kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin sinun marginaalikuplassa, ihmiset reaalielämässä eivät suhtaudu toisiin kuin kaupattavaan karjaan.
Nyt joku laitto mä oon itsesäälissä ja mä oon epätoivonen. selvä
Että joo haukkukaan vähän lisää en välitä en siis yhtään, mulla menee ihan hyvin en oo mikää narkkari sekopää että sori vaan, mulla on vaa omat rajoitteeni ja ongelmia mutta niihin saan nyt terapiaa, ei tarvi haukkua mua, kyllä kaipaan naista.
Vierailija kirjoitti:
Että joo mä en ole mikää heikkolahjainen tai sekopää oon ihan erilainen ja osaan jutella muitaki ku ruikuttamista livenä. mutta ihme että ei porukka sitä usko, täälä voin ruikuttaa mutta livenä oon erilainen ja täytyy vain hommata apua ja muuttua Yritin katsella tavis pullukoita mutta en mä heitä kiinnosta
Mäkään en oo mikään avmamma, livenä olen oikeasti karismaattinen Barack Obama. Opettelin suomenkin vastikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en oo mikään avmamma, livenä olen oikeasti karismaattinen Barack Obama. Opettelin suomenkin vastikään.
Niin muttakun ihmiset olettaa että olen sekopää jankuttaja vaikka en itseasias ole livenä, ihme juttuja.
Eilen näin muutaman narkkarin junassa ja mietin onneksi mä oon mieluiten heikkolahjainen ku joku narkkari ja käyn töissä, mullahan pyyhkii hyvin.
Ihmiset vaan haukkuu ja olettaa tommosia typeriä juttuja, en vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin muutaman narkkarin junassa ja mietin onneksi mä oon mieluiten heikkolahjainen ku joku narkkari ja käyn töissä, mullahan pyyhkii hyvin.
Sinulla pyyhkii hyvin monessa asiassa. Eiköhän parisuhdeasioissakin tule parannusta ennenpitkää. Kun vaan maltat mielesi. Ja arvostat itseäsi.
Yksikään aave(e)mamma ei ole väittänyt olevan SAIRASTA ettei pääse pakolla ja väkisin kähmimään UHREJA.