Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin muutaman narkkarin junassa ja mietin onneksi mä oon mieluiten heikkolahjainen ku joku narkkari ja käyn töissä, mullahan pyyhkii hyvin.
Sinulla pyyhkii hyvin monessa asiassa. Eiköhän parisuhdeasioissakin tule parannusta ennenpitkää. Kun vaan maltat mielesi. Ja arvostat itseäsi.
Joo mutta ihmiset haukkuu mua alemman tason mieheksi.
Kai tässä sit pitäs muuttua että kelpaa naisille, ei se vaan hitto auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin muutaman narkkarin junassa ja mietin onneksi mä oon mieluiten heikkolahjainen ku joku narkkari ja käyn töissä, mullahan pyyhkii hyvin.
Sinulla pyyhkii hyvin monessa asiassa. Eiköhän parisuhdeasioissakin tule parannusta ennenpitkää. Kun vaan maltat mielesi. Ja arvostat itseäsi.
Kuulostaa todella kurjalta. En oikeasti tiennyt että on tällaisia "tasojuttuja", ennen kuin tulin tänne keskustelupalstalle. Joten en tiedä mitä sanoisin.
Ehkä sanon uudelleen että sinun pitää itse arvostaa itseäsi. Kehut itseäsi aina kun teet jotain hyvin. Ja jos et tee niin hyvin niin mitä tuosta. Minä voisin olla mokailun maailmanmestari, mutta näin on ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella kurjalta. En oikeasti tiennyt että on tällaisia "tasojuttuja", ennen kuin tulin tänne keskustelupalstalle. Joten en tiedä mitä sanoisin.
Ehkä sanon uudelleen että sinun pitää itse arvostaa itseäsi. Kehut itseäsi aina kun teet jotain hyvin. Ja jos et tee niin hyvin niin mitä tuosta. Minä voisin olla mokailun maailmanmestari, mutta näin on ihan hyvä.
Niin tai jos lähdet hiiteen tältä palstalta niin eikö se helpottaisi. Minä ajattelin tehdä niin. Ehkä vierailen täällä joskus.
Vierailija kirjoitti:
No sillehän en voi mitään. Miksi naiset sitten kehuu olen komea pitkä mies?
Kuin ymmärtämätön (oppimiskyvytön) pikkulapsi, jolla jäänyt päälle loputon miksimiksimiksi -tenttaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen baarissa meni ainaski hyvin ku en juonut liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillehän en voi mitään. Miksi naiset sitten kehuu olen komea pitkä mies?
Kuin ymmärtämätön (oppimiskyvytön) pikkulapsi, jolla jäänyt päälle loputon miksimiksimiksi -tenttaaminen.
Siis mitä ihmettä, mä en ole sori mikään lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmiset vaan senku jatkaa ja jatkaa sanomalla että olen alemman tason juoppo, en missää nimessä ole alemman tason juoppo.. mulla menee ihan hyvin.
Miten niin juoppo? Kirnupiimäähän sinä tässä yks päivä taas ostit. Stalkkasin sinua kaupassa. Tosin ostit hyvin ison ja sokeroidun munkkirinkilän samalla kertaa.
Ja punainen huppari puki sinua oikein hyvin. Olit kuin joulutonttu pulleine vatsoinesi.
Ja hei! Flirttailit kassaneidin kanssa. Hän jäi katsomaan kaivaten jälkeesi.Liikun jonkinverran samoissa paikoissa kuin tää Allu. Onneksi hän enimmäkseen kulkee autollaan. Näitten juttujen jälkeen mitä hän täällä paljastaa itsestään vaihdan kyllä.tien toiseen reunaan kun/jos hän tulee vastaan.
Aika törkeetä. Onneksi et tunnista mua miltä näytän
Olet julkaissut kuvasi, (+luvatta kuolaamiesi tavispullukoiden) ja ulissut niin kauan, että tapasi tunnetaan. Raivoallun allukohtausten ennaltaehkäisy sekä välttäminen on fiksua ja kaikilla on oikeus valita seuransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vielä sen oikeen naisen löydän, se on varmaa.
Aika heikot on todennäköisyydet, mutta toisaalta aina paskoilla ihmisillä näyttää olevan kumppani. Että siinä mielessä näen sussa potentiaalia löytää vieläkin joku uusi hölmö joka sinut huolii. Kun jopa näissä keskusteluissa jotkut ovat sinusta olleet kiinnostuneita. Et vaan itse ole ottanut koppia.
Kuka muka ollut kiinnostunut?
Äijä on lukenut koko pitkän keskustelun silleen että: laalaa laalaala lalallaa, la laaba, ai tossaja laaba lallu vittuilua mulle ja laalaalaa, ai toi sanoi noin laalaalaa..
Tämän osoittaa todeksi yhä uudelleen ja uudelleen jälkeenjääneen jankkaamisella, mutta ei tajua, ei myönnä.
AI no selvä mä olen sitten epätoivoinen itsesäälissä oleva jankkaaja asia on selvä. JOka ei kelpaa kellekkää naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmiset vaan senku jatkaa ja jatkaa sanomalla että olen alemman tason juoppo, en missää nimessä ole alemman tason juoppo.. mulla menee ihan hyvin.
Miten niin juoppo? Kirnupiimäähän sinä tässä yks päivä taas ostit. Stalkkasin sinua kaupassa. Tosin ostit hyvin ison ja sokeroidun munkkirinkilän samalla kertaa.
Ja punainen huppari puki sinua oikein hyvin. Olit kuin joulutonttu pulleine vatsoinesi.
Ja hei! Flirttailit kassaneidin kanssa. Hän jäi katsomaan kaivaten jälkeesi.Liikun jonkinverran samoissa paikoissa kuin tää Allu. Onneksi hän enimmäkseen kulkee autollaan. Näitten juttujen jälkeen mitä hän täällä paljastaa itsestään vaihdan kyllä.tien toiseen reunaan kun/jos hän tulee vastaan.
Olet julkaissut kuvasi, (+luvatta kuolaamiesi tavispullukoiden) ja ulissut niin kauan, että tapasi tunnetaan. Raivoallun allukohtausten ennaltaehkäisy sekä välttäminen on fiksua ja kaikilla on oikeus valita seuransa.
Ja paskat, mä en kuolaa mitään. mä katson normaalisti, mitä ihmettä sä sekoilet, ei mua kiinnosta, hauku vähä lisää, oon ihan hyvä tyyppi.
Täälä on ihan sekopäistä porukkaa ei täälä jaksa ees olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat, mä en kuolaa mitään. mä katson normaalisti, mitä ihmettä sä sekoilet, ei mua kiinnosta, hauku vähä lisää, oon ihan hyvä tyyppi.
Mitään ei voi lapsoselle yleisesti ja neutraalisti sanoa kun kaikki on haukkumista. Lääkäri, opettaja ja poliisi ovat siis esimerkillisiä haukkumisammatteja, joissa peräti työkseen haukutaan diagnoosit, tuomiot ja opit.
Kyllä ne mt- ihmisetki on pariutunu ihan hyvin vaikka olis mt-ongelmia miksi se on este?
Kyllä mä hitto nyt vaihdan asennetta ja vielä kelpaan naisille tälläsenä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä hitto nyt vaihdan asennetta ja vielä kelpaan naisille tälläsenä.
Kuten on jo sanottu moneen kertaan: ongelmasi ei ole pelkästään asenteessa ja naiset monikossa eivät suostu haaremiisi ja sitä yhtäkään et saa pidettyä, koska haikailet katteettomasti kokonaista haaremia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nyt luulis kelpaavan tavalliselle pyöreelle naiselle.
Kai niillä pyöreilläkin naisilla on kriteerejä kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nyt luulis kelpaavan tavalliselle pyöreelle naiselle.
Kai niillä pyöreilläkin naisilla on kriteerejä kumppanille.
Niin, ne haikailee pitkiä ja komeita Tinder-chadeja, vaikka ap on enemmän niiden tasoa. Tavispullukoiden pitää laskea rimaa.
Vierailija kirjoitti:
Täälä hitto ei saa ees toivoa parisuhdetta koska seki on jo iso turn off.
Saa toivoa, mutta yksipuolisella toivomisella ja/tai pakottamisella parisuhdetta ei synny. Kestettävä on vain.
Huomaan ettei 37 v mies ole oikein naisille enää haluttua kamaa, yksin saa olla baarissa ja naisia ei kinnosta kun omat kaverit, no pahalta se tuntuu