Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1441/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla niin paljo velkaa etten saa parempaa autoa ja pääse ees rahalla hankkimaan läheisyyttä. Koko palkka menee elämiseen.

Eli sä ETSIT sitä pinnallista naista? Mun ihastuksella ei ole autoa lainkaan ja silti hän on maailman upein mies. Mulla on ryppyinen fordi, täynnä koirankarvoja ja en haekaan mitään sliipattua hienohelmamiestä. Koita nyt jumankauta saada itsesi balanssiin, haukut kaiken aikaa pinnallisia naisia ja samaan aikaan harmittelet että et voi saada sellaista. Miksi sä niitä haukut jos ne sun makuun iskee.

Koska mua kiinnostaa semmoiset, he ovat kauniita heillä on hyvä tyyli tykkään että nainen meikkaa pukeutuu seksikkäästi ja farkkuihin, en vaa ymmärrä, millasia mun pitäs katella. 140 kg naisia jotka on pieruverkkareissa?

Tulihan se sieltä. Kerrankin myönnät asian etkä valehtele. Etsit naista joka ei edes katsoisi suhun päin. Olet itse kuin joku multainen möykky peruna ja haluat ruusun. Olet kyllä hirveä valehtelija ja nyt lipsautit totuuden.

Eikös palstamammat sano aina, että parempi yksin kuin huonossa suhteessa, joten miksi miehen pitäisi haluta suhteeseen sairaalloisen lihavan naisen kanssa?

Voisitko vielä kertoa meille muillekin, miten nuo korreloivat keskenään?

Jos toinen ei oikeasti viehätä sinua, niin suhde on väistämättä onneton. Samalla tavalla palstamammat perustelee, miksi heille ei kelpaa alemman tason mies. Ei pidä tyytyä jne.

Okei, ei tietenkään pidä ryhtyä suhteeseen ihmisen kanssa joka ei viehätä. Mutta tekeekö se suhteesta huonon jos toinen tai molemmat ovat lihavia? Minä kysyn tätä nyt ihan ilman kalikan kolahdusta, koska tälleen ikisinkkuna olen luullut että se persoona ja luonne on tärkeämpää yhteiselon kannalta.

Ja mikä hiton alemman tason mies. Minulle ei kelpaa mies josta en ole kiinnostunut, olkoot se sitten yritysjohtaja tai postin rividuunari. Minulle ei myöskään KELPAA mies, johon olen ihan lääpälläni, minä HALUAN tuon miehen. Tällä hetkellä hän on opiskelija, itseäni huomattavasti pienituloisempi. Kas kun oikeassa maailmassa nykypäivänä nainen tekee itse rahansa täällä suomessa. Jenkeissä voi olla kotirouvakulttuuria vielä nykyään, mutta täällä se on hyvin harvinaista. Mieheltä haetaan ihan muita juttuja suhteessa kuin rahaa. Toki jos siipeilijän haluat, niin mm Kelly Kalonji ja Maisa Torppa ovat ihan rehellisesti sellaisia.

Vierailija
1442/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla niin paljo velkaa etten saa parempaa autoa ja pääse ees rahalla hankkimaan läheisyyttä. Koko palkka menee elämiseen.

Eli sä ETSIT sitä pinnallista naista? Mun ihastuksella ei ole autoa lainkaan ja silti hän on maailman upein mies. Mulla on ryppyinen fordi, täynnä koirankarvoja ja en haekaan mitään sliipattua hienohelmamiestä. Koita nyt jumankauta saada itsesi balanssiin, haukut kaiken aikaa pinnallisia naisia ja samaan aikaan harmittelet että et voi saada sellaista. Miksi sä niitä haukut jos ne sun makuun iskee.

Koska mua kiinnostaa semmoiset, he ovat kauniita heillä on hyvä tyyli tykkään että nainen meikkaa pukeutuu seksikkäästi ja farkkuihin, en vaa ymmärrä, millasia mun pitäs katella. 140 kg naisia jotka on pieruverkkareissa?

Tulihan se sieltä. Kerrankin myönnät asian etkä valehtele. Etsit naista joka ei edes katsoisi suhun päin. Olet itse kuin joku multainen möykky peruna ja haluat ruusun. Olet kyllä hirveä valehtelija ja nyt lipsautit totuuden.

Eikös palstamammat sano aina, että parempi yksin kuin huonossa suhteessa, joten miksi miehen pitäisi haluta suhteeseen sairaalloisen lihavan naisen kanssa?

Voisitko vielä kertoa meille muillekin, miten nuo korreloivat keskenään?

Jos toinen ei oikeasti viehätä sinua, niin suhde on väistämättä onneton. Samalla tavalla palstamammat perustelee, miksi heille ei kelpaa alemman tason mies. Ei pidä tyytyä jne.

Okei, ei tietenkään pidä ryhtyä suhteeseen ihmisen kanssa joka ei viehätä. Mutta tekeekö se suhteesta huonon jos toinen tai molemmat ovat lihavia? Minä kysyn tätä nyt ihan ilman kalikan kolahdusta, koska tälleen ikisinkkuna olen luullut että se persoona ja luonne on tärkeämpää yhteiselon kannalta.

Ja mikä hiton alemman tason mies. Minulle ei kelpaa mies josta en ole kiinnostunut, olkoot se sitten yritysjohtaja tai postin rividuunari. Minulle ei myöskään KELPAA mies, johon olen ihan lääpälläni, minä HALUAN tuon miehen. Tällä hetkellä hän on opiskelija, itseäni huomattavasti pienituloisempi. Kas kun oikeassa maailmassa nykypäivänä nainen tekee itse rahansa täällä suomessa. Jenkeissä voi olla kotirouvakulttuuria vielä nykyään, mutta täällä se on hyvin harvinaista. Mieheltä haetaan ihan muita juttuja suhteessa kuin rahaa. Toki jos siipeilijän haluat, niin mm Kelly Kalonji ja Maisa Torppa ovat ihan rehellisesti sellaisia.

Ei persoona auta, jos toinen ei viehätä seksuaalisesti, silloin suhde on korkeintaan platoninen ystävyys. En haluaisi asua saman katon alla edes hyvän ystävän kanssa, kyllä minun pitäisi olla ihan rakastunut, että siihen ryhtyisin.

Mutta jos kaksi sairaalloisen lihavaa on kimpassa, niin ehkä siinä voi kumpikin olla jokseenkin onnellisia, vaikka niin lihavat eivät ylipäätään voi olla täysin onnellisia. Sellainen lihavuus kun vaikeuttaa fyysisen terveyden lisäksi myös paljon psyykeen.

Eikä sairaalloisen lihavat miehetkään valitse samanlaista naista siksi, että se viehättäisi eniten, vaan se on usein ainoa, mitä ne voi saada. Ihan tasojen mukaan noissa mennään, siinä tyydytään toisiin.

Kuulostaako kyyniseltä? Elämässä on tosiasioita, joiden ääneen sanominen kuulostaa kylmältä tai vittumaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun taso riitä mitenkää noille treenatuille tinder koulutetuille hoikille naisille, ei mitenkään.

Eihän sun pitänyt sellaisia yrittääkään? Vaan niitä kouluttamattomia kaljamahaisia mt-naisia. Eikö niitä löydy Tinderistä? Kumma kun muut ulisijamiehet valittaa, että siellä on pelkästään sellaisia.

Ei ole kun hoikkia yliopistonaisia jolle minä en kelpaa.

Olen saanut osumia vain hyvin lihavilta naisilta.

Niin? Niidenhän piti olla niitä joilta haluatkin osumia. Ja nyt valitat siitäkin.

No en saa heitäkään.

Vierailija
1444/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyl mun juttu koko tinderi, ei vaan hitto tule mitää osumia.

Ei tule MITÄÄN osumia ja heti seuraavaksi kerrot, että osumia tulee, mutta vain läskeiltä. Eikös niiden pitänyt olla niitä joita sä suuressa armollisuudessasi kelpuutat?

En halua hoikkaa naista edelleen.

Vierailija
1445/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun taso riitä mitenkää noille treenatuille tinder koulutetuille hoikille naisille, ei mitenkään.

Olet jokaikisen naisen tason alapuolella/ulottumattomissa (näkyy käytännössä siinä että olet ja pysyt yksin) ja kaltaisiasi jämänaisia ei ehkä edes juurikaan ole ja vaikka olisi niin hekin ansaitsevat parempaa kuin ap:t. 

Joo joo oliko muuta? Mä en kuuntele tällästä paskaa.

No kannattaisko vähän kuunnella? Voisit oppia jotain. Ainiin mutta sulla on se oppimishäiriö. Kiva naisen alkaa seurustelemaan miehen kanssa joka ei opi, eikä kiinnostakaan oppia mitään naisista. Pillua vaan pitäisi saada.

Ootko sekasin vai, miten oletat että mä vain olen pillun perässä, no mulla on oppimisvaikeus mitä sitte, ei se estä parisuhdetta.

Vierailija
1446/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jokaikisen naisen tason alapuolella/ulottumattomissa (näkyy käytännössä siinä että olet ja pysyt yksin) ja kaltaisiasi jämänaisia ei ehkä edes juurikaan ole ja vaikka olisi niin hekin ansaitsevat parempaa kuin ap:t. 

No kannattaisko vähän kuunnella? Voisit oppia jotain. Ainiin mutta sulla on se oppimishäiriö. Kiva naisen alkaa seurustelemaan miehen kanssa joka ei opi, eikä kiinnostakaan oppia mitään naisista. Pillua vaan pitäisi saada.

Jos ap haluaisi VAIN pillua, niin eikö se menisi maksulliselle? Mutta päinvastoin ap kai suuttui, kun sille ehdotettiin maksulliselle menemistä?

Allu haluaa itseään tasokkaamman naisen jolla on itsellä asiat ja talous kunnossa ja joka olisi vielä vaki pano Allulle. Rivien välistä voinut asian lukea. Ehti jo lipsauttaa että oikeasti vaan katselee niitä halveksumiaan "nirppanokkia". Onnea vaan Allulle yksinäisyyteen.

Mitä sitten? Mä olen jo yksinäinen ei mulla ole kavereita, mutta kaikilla ei ole töitäkään. mullapas menee hyvin ja vakityö.

Vierailija
1447/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sekasin vai, miten oletat että mä vain olen pillun perässä, no mulla on oppimisvaikeus mitä sitte, ei se estä parisuhdetta.

No ihan selvästi estää.

Vierailija
1448/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnosta edelleen jos mua haukutaan,, haukkukaa,, että olen täysin luuseri jankkaaja sekopää oppimisvaikeuksien mua ei kiinnosta, musta nyt ei vain naiset kiinnostu, jankutetaan maailman tappiin asti sitte.

Vierailija
1449/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan selvästi estää.

Ei estäny ennenkään olen jo 3 kertaa elämässäni seurustellu, miten perustelet tämän asian?

Vierailija
1450/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap haluaisi VAIN pillua, niin eikö se menisi maksulliselle? Mutta päinvastoin ap kai suuttui, kun sille ehdotettiin maksulliselle menemistä?

Allu haluaa itseään tasokkaamman naisen jolla on itsellä asiat ja talous kunnossa ja joka olisi vielä vaki pano Allulle. Rivien välistä voinut asian lukea. Ehti jo lipsauttaa että oikeasti vaan katselee niitä halveksumiaan "nirppanokkia". Onnea vaan Allulle yksinäisyyteen.

Todella valetta en missää nimes halua vaan mulle kelpaa masentunut yksinäinen nainenkin.

Vierailija
1451/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ihmiset puhuu tommosta paskaa kun kaikki ei ole edes totta, haukutaan vaan että heikkolahjainen eli oppimisvaikeutta kärsivä mies ei kelpaa koskaa naisille, haha oonpas kelvannut.

Vierailija
1452/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun vähä älykkyys ei riitä joo edes keskustelemaan joo oon niin pahasti kehitysvammainen ruikuttaja. tuota mieltä ihmiset on joopa joo. :DD

Vierailija
1453/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ihmiset puhuu tommosta paskaa kun kaikki ei ole edes totta, haukutaan vaan että heikkolahjainen eli oppimisvaikeutta kärsivä mies ei kelpaa koskaa naisille, haha oonpas kelvannut.

No mitä sitten itket, kun kerran kelpaat naisille?

Vierailija
1454/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten itket, kun kerran kelpaat naisille?

No ennen kelpasin, en kelpaa enää kyse on nyt siitä. Enkä ole alimman tason mies eli juoppo ja työtön, en missää nimessä

Vierailija
1455/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää olla niin ilkeitä ja haukkua vaan.

Vierailija
1456/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mussaki hitto hyviä asioita, mutta en ymmärrä tommosia sekopäitä jotka haukkuu ja valehtelee.

Vierailija
1457/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan kaikki hiljeni.

Vierailija
1458/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mussaki hitto hyviä asioita, mutta en ymmärrä tommosia sekopäitä jotka haukkuu ja valehtelee.

Sekopäät jotka haukkuu ja valehtelee? Kuulostaa ihan sinulta itseltäsi. Sori.

Vierailija
1459/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse haluta, mutta sitten pitää olla yksin kun ei kerran itse kelpaa sellaisille, jotka itse kelpuuttaisi.

Tasoja ei ole, mutta miehen pitää tuntea tasonsa eikä kurotella sitä korkeammalle?

Rautalangasta: joko tyydyt siihen mitä saat tai olet ilman. Pätee ihan samalla lailla naisiinkin.

Jos et saa mitään niin silloin olet tasoton ja markkinat päättävät puolestasi = ei jakoa/valinnanvaraa.

Eli tasot on olemassa. Hyvä että ollaan päästy eteenpäin sen kieltämisestä, niin voidaan mennä asian ytimeen suoraan. ;)

Tasot ovat vain u l i urpojen m i e s selittelyä ja oikeutus sille, ettei heidän tarvitse tehdä mitään kun vika on aina muissa (nais)ihmisissä tai abstrakteissa ei-universaaleissa tasoissa (kukin määrittelee yksilöllisesti).

Vierailija
1460/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei monikaan ole kieltänyt etteikö sinussa voisi olla hyviäkin puolia, mutta epärehellisellä jankkausuhkailulla ne hukkuvat huonojen alle. Lisäksi näistä itse kuvittelemistasi ja liioittelemistasi hyvistä puolistasi huolimatta et tule koskaan pelkästään niillä saamaan haluamaasi "naisesinettä palkinnoksi" pistämättä itse tikkua ristiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme