Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo en jaksa tälläsiä sekopäitä ihmisiä jotka loukkaa minua, en ole mikää toivoton tapaus ja mulla pyyhkii ihan hyvin elämässä. heido
Halveeraat surutta itse aina juopot, työttömät, tavispullukat, vammaiset, jne... eli yrität alentamalla muita ylentää itsesi.
Sanoin vain mielipiteeni sori siitä
Mielipiteen turvin muiden alentaminen ja itsensä ylentäminen on silti luotaantyöntävää myrkyllisintä myrkkyä.
Mulla on kuule ollut paljokin naisia elämässä ja oon seurustellut!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo en jaksa tälläsiä sekopäitä ihmisiä jotka loukkaa minua, en ole mikää toivoton tapaus ja mulla pyyhkii ihan hyvin elämässä. heido
Halveeraat surutta itse aina juopot, työttömät, tavispullukat, vammaiset, jne... eli yrität alentamalla muita ylentää itsesi.
Mielipiteen turvin muiden alentaminen ja itsensä ylentäminen on silti luotaantyöntävää myrkyllisintä myrkkyä.
Jaha ja taas mussa on vika asia selvä.. että ihminen ja mies on vikoja täynnä kumma juttu että sitten käy töissä ja on menny eteenpäin ja hoitaa paremmin asiat ja pääsi terapiaan ja vähensi juomista kumma juttu
En jaksa tällästä, ihmiset on todella ilkeitä huhuh.
Olen näyttänyt terapeutille viestejä ja hän sanoi että mun ei kannata välittää tommosista aivan paska puhetta.
Kuule Allu. Nuorena saa kuka tahansa enemmän naisia, mutta kun tulee ikää, ylipainoa ja kaikkea muuta mitä vanhentuminen tuo tullessaan, ei se ole enää niin helppoa. Parhaat naiset on varattu, ja ne jotka ovat sinkkuja, eivät varmasti tyydy mieheen joka roikkuu tuntikausia jossakin helvetin mammapalstalla, ruikuttaa ja valittaa.
Muutos on SINUSTA kiinni, vain ja ainoastaan sinusta.
Pudota painoa, käy terapiassa, hanki harrastuksia, matkusta- ihan vaan kotimaassa. Etsi uusia kokemuksia.
Ennenkuin ihminen on onnellinen OMAN ITSENSÄ SEURASSA, ei voi kukaan muu elämääsi tuoda sitä, mitä onneksi kuvailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha ja taas mussa on vika asia selvä.. että ihminen ja mies on vikoja täynnä kumma juttu että sitten käy töissä ja on menny eteenpäin ja hoitaa paremmin asiat ja pääsi terapiaan ja vähensi juomista kumma juttu
Työntekoon ei vaadita puolisoa tai seurustelusuhdetta. Simppeli suorittava työ käy tusinatampiollekin.
Ihme paskaa kyllä ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntekoon ei vaadita puolisoa tai seurustelusuhdetta. Simppeli suorittava työ käy tusinatampiollekin.
Mä en tee mitää paskatöitä sori vain, ootko sä ihan sairas?
Sori mutta en jaksa tällästä mussa on vikoja ja tiedän sen en ole täydellinen ja oon masentunut ja syön lääkkeitä hakenut apua ja yritän vain jaksaa käyn töissä en ole mikää työtön sossupummi ja sit kuuntelen tällästä paskaa.
Jestas mitä paskaa,, totaalista paskaa, ihmiset on niin ilkeitä
Vierailija kirjoitti:
Kuule Allu. Nuorena saa kuka tahansa enemmän naisia, mutta kun tulee ikää, ylipainoa ja kaikkea muuta mitä vanhentuminen tuo tullessaan, ei se ole enää niin helppoa. Parhaat naiset on varattu, ja ne jotka ovat sinkkuja, eivät varmasti tyydy mieheen joka roikkuu tuntikausia jossakin helvetin mammapalstalla, ruikuttaa ja valittaa.
Pudota painoa, käy terapiassa, hanki harrastuksia, matkusta- ihan vaan kotimaassa. Etsi uusia kokemuksia.
Ennenkuin ihminen on onnellinen OMAN ITSENSÄ SEURASSA, ei voi kukaan muu elämääsi tuoda sitä, mitä onneksi kuvailet.
No kyllä mä kuule sen tiedän!!!!!!! Mutta nyt olen jo valmis parisuhteeseen ikääki on jo en halua olla yksin ja tässä samassa pisteessä kokoajan. No mulla menee kuitenki kohtuu hyvin, ei ole harrastuksia, ei ole rahaa matkustaa on isot velat mitä maksella.. miks pitäs pudottaa painoa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulen käymään terapiassa hyvin kauan!
Tällä hetkellä Suomessa on lukuisia naisia harkitsemassa eroa Allun kaltaisesta miehestä. KUN tällaisesta miehestä päästään vihdoinkin eroon eipä sitä enää tee mieli pariutua Allu 2.0 kanssa.
Mulla ei ole kavereita joku juoppokaveri löytyy muttakun en saa mistää kavereita lähinnä oon jotenki erilainen kun muut ja pahalta tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä Suomessa on lukuisia naisia harkitsemassa eroa Allun kaltaisesta miehestä. KUN tällaisesta miehestä päästään vihdoinkin eroon eipä sitä enää tee mieli pariutua Allu 2.0 kanssa.
Aivan täyttä paskaa, kannattaa varmaa suosiolla kaikkien naisten olla ikisinkkuja kun miehistä on vain harmia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenkuin ihminen on onnellinen OMAN ITSENSÄ SEURASSA, ei voi kukaan muu elämääsi tuoda sitä, mitä onneksi kuvailet.No kyllä mä kuule sen tiedän!!!!!!! Mutta nyt olen jo valmis parisuhteeseen ikääki on jo en halua olla yksin ja tässä samassa pisteessä kokoajan. No mulla menee kuitenki kohtuu hyvin, ei ole harrastuksia, ei ole rahaa matkustaa on isot velat mitä maksella.. miks pitäs pudottaa painoa?
Kaalimadosta saa naisen luksusnukke puolelta.
Joo tilaa vain nukke sairas ihminen, sulla ei taida kyllä järkee olla päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenkuin ihminen on onnellinen OMAN ITSENSÄ SEURASSA, ei voi kukaan muu elämääsi tuoda sitä, mitä onneksi kuvailet.No kyllä mä kuule sen tiedän!!!!!!! Mutta nyt olen jo valmis parisuhteeseen ikääki on jo en halua olla yksin ja tässä samassa pisteessä kokoajan. No mulla menee kuitenki kohtuu hyvin, ei ole harrastuksia, ei ole rahaa matkustaa on isot velat mitä maksella.. miks pitäs pudottaa painoa?
Siis provohan tän on pakko olla jo tässä vaiheessa.
Mitä mä välitän mulla menee kohtuu hyvin elämässä hoidan asiani paremmin ja kohta on taas terapiaan aika ja työstän itseeni mitä mä välitän ja oon hyväksyny sen että oppimisvaikeudelle ei voi mitää. se ei tee musta roskaa herrantähden.