Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1461/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mussaki hitto hyviä asioita, mutta en ymmärrä tommosia sekopäitä jotka haukkuu ja valehtelee.

Ei monikaan ole kieltänyt etteikö sinussa voisi olla hyviäkin puolia, mutta epärehellisellä jankkausuhkailulla ne hukkuvat huonojen alle. Lisäksi näistä itse kuvittelemistasi ja liioittelemistasi hyvistä puolistasi huolimatta et tule koskaan pelkästään niillä saamaan haluamaasi "naisesinettä palkinnoksi" pistämättä itse tikkua ristiin. 

Kyllä pistän ja olen jo sitäpaitsi muuttunut parempaa suuntaa vertaa millanen olin ennen, mutta eihän sitä palstatyypit tajua.

Vierailija
1462/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ihmiset puhuu tommosta paskaa kun kaikki ei ole edes totta, haukutaan vaan että heikkolahjainen eli oppimisvaikeutta kärsivä mies ei kelpaa koskaa naisille, haha oonpas kelvannut.

No mitä sitten itket, kun kerran kelpaat naisille?

No ennen kelpasin, en kelpaa enää kyse on nyt siitä. Enkä ole alimman tason mies eli juoppo ja työtön, en missää nimessä

Olet oikeasti vielä alempana. Ongelmansa tiedostava, myöntävä ja käsittelevä työtön ja/tai juoppo (tms) voi aina halutessaan/viitsiessään työstää itsensä kuntoon ja ratkaista ongelmansa (juominen seis ja töihin) ja kunhan ei ole häijyällöluonnetta niin voi hyvin saada edes kaltaisensa kun taas itse olet toivoton tapaus. Jankkaat vain alati epäolennaisia joutavuuksia hyväksymättä, myöntämättä ja ymmärtämättä tosielämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla niin paljo velkaa etten saa parempaa autoa ja pääse ees rahalla hankkimaan läheisyyttä. Koko palkka menee elämiseen.

Eli sä ETSIT sitä pinnallista naista? Mun ihastuksella ei ole autoa lainkaan ja silti hän on maailman upein mies. Mulla on ryppyinen fordi, täynnä koirankarvoja ja en haekaan mitään sliipattua hienohelmamiestä. Koita nyt jumankauta saada itsesi balanssiin, haukut kaiken aikaa pinnallisia naisia ja samaan aikaan harmittelet että et voi saada sellaista. Miksi sä niitä haukut jos ne sun makuun iskee.

Koska mua kiinnostaa semmoiset, he ovat kauniita heillä on hyvä tyyli tykkään että nainen meikkaa pukeutuu seksikkäästi ja farkkuihin, en vaa ymmärrä, millasia mun pitäs katella. 140 kg naisia jotka on pieruverkkareissa?

Tulihan se sieltä. Kerrankin myönnät asian etkä valehtele. Etsit naista joka ei edes katsoisi suhun päin. Olet itse kuin joku multainen möykky peruna ja haluat ruusun. Olet kyllä hirveä valehtelija ja nyt lipsautit totuuden.

Eikös palstamammat sano aina, että parempi yksin kuin huonossa suhteessa, joten miksi miehen pitäisi haluta suhteeseen sairaalloisen lihavan naisen kanssa?

Voisitko vielä kertoa meille muillekin, miten nuo korreloivat keskenään?

Jos toinen ei oikeasti viehätä sinua, niin suhde on väistämättä onneton. Samalla tavalla palstamammat perustelee, miksi heille ei kelpaa alemman tason mies. Ei pidä tyytyä jne.

Okei, ei tietenkään pidä ryhtyä suhteeseen ihmisen kanssa joka ei viehätä. Mutta tekeekö se suhteesta huonon jos toinen tai molemmat ovat lihavia? Minä kysyn tätä nyt ihan ilman kalikan kolahdusta, koska tälleen ikisinkkuna olen luullut että se persoona ja luonne on tärkeämpää yhteiselon kannalta.

Ja mikä hiton alemman tason mies. Minulle ei kelpaa mies josta en ole kiinnostunut, olkoot se sitten yritysjohtaja tai postin rividuunari. Minulle ei myöskään KELPAA mies, johon olen ihan lääpälläni, minä HALUAN tuon miehen. Tällä hetkellä hän on opiskelija, itseäni huomattavasti pienituloisempi. Kas kun oikeassa maailmassa nykypäivänä nainen tekee itse rahansa täällä suomessa. Jenkeissä voi olla kotirouvakulttuuria vielä nykyään, mutta täällä se on hyvin harvinaista. Mieheltä haetaan ihan muita juttuja suhteessa kuin rahaa. Toki jos siipeilijän haluat, niin mm Kelly Kalonji ja Maisa Torppa ovat ihan rehellisesti sellaisia.

Ok, milloinkohan sitä taas on lääpällään johonkuhun naiseen? Ymmärrän kyllä, että silloin ei takerruta pikkuseikkoihin niin hhvässä kuin pahassa

Vierailija
1464/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaa ole toivoton tapaus, sinä olet sairas ihminen kyllä kun tuommosta sanot.

Vierailija
1465/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo en jaksa tälläsiä sekopäitä ihmisiä jotka loukkaa minua, en ole mikää toivoton tapaus ja mulla pyyhkii ihan hyvin elämässä. heido

Vierailija
1466/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sori mä en ole todellakaan kehitysvammainen, nyt en jaksa kirjottaa tänne enää.

Vierailija
1467/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo en jaksa tälläsiä sekopäitä ihmisiä jotka loukkaa minua, en ole mikää toivoton tapaus ja mulla pyyhkii ihan hyvin elämässä. heido

Halveeraat surutta itse aina juopot, työttömät, tavispullukat, vammaiset, jne... eli yrität alentamalla muita ylentää itsesi.

Vierailija
1468/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun taso riitä mitenkää noille treenatuille tinder koulutetuille hoikille naisille, ei mitenkään.

Olet jokaikisen naisen tason alapuolella/ulottumattomissa (näkyy käytännössä siinä että olet ja pysyt yksin) ja kaltaisiasi jämänaisia ei ehkä edes juurikaan ole ja vaikka olisi niin hekin ansaitsevat parempaa kuin ap:t. 

Joo joo oliko muuta? Mä en kuuntele tällästä paskaa.

No kannattaisko vähän kuunnella? Voisit oppia jotain. Ainiin mutta sulla on se oppimishäiriö. Kiva naisen alkaa seurustelemaan miehen kanssa joka ei opi, eikä kiinnostakaan oppia mitään naisista. Pillua vaan pitäisi saada.

Jos ap haluaisi VAIN pillua, niin eikö se menisi maksulliselle? Mutta päinvastoin ap kai suuttui, kun sille ehdotettiin maksulliselle menemistä?

Allu haluaa itseään tasokkaamman naisen jolla on itsellä asiat ja talous kunnossa ja joka olisi vielä vaki pano Allulle. Rivien välistä voinut asian lukea. Ehti jo lipsauttaa että oikeasti vaan katselee niitä halveksumiaan "nirppanokkia". Onnea vaan Allulle yksinäisyyteen.

Todella valetta en missää nimes halua vaan mulle kelpaa masentunut yksinäinen nainenkin.

Mä olen masentunut ja yksinäinen nainen, et ole vieläkään vastannut mun kysymyksiin:

A) mitä olet oppinut tästä ketjusta?

B) mitä mielekästä teet päiväsi aikana?

Vierailija
1469/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla niin paljo velkaa etten saa parempaa autoa ja pääse ees rahalla hankkimaan läheisyyttä. Koko palkka menee elämiseen.

Eli sä ETSIT sitä pinnallista naista? Mun ihastuksella ei ole autoa lainkaan ja silti hän on maailman upein mies. Mulla on ryppyinen fordi, täynnä koirankarvoja ja en haekaan mitään sliipattua hienohelmamiestä. Koita nyt jumankauta saada itsesi balanssiin, haukut kaiken aikaa pinnallisia naisia ja samaan aikaan harmittelet että et voi saada sellaista. Miksi sä niitä haukut jos ne sun makuun iskee.

Koska mua kiinnostaa semmoiset, he ovat kauniita heillä on hyvä tyyli tykkään että nainen meikkaa pukeutuu seksikkäästi ja farkkuihin, en vaa ymmärrä, millasia mun pitäs katella. 140 kg naisia jotka on pieruverkkareissa?

Tulihan se sieltä. Kerrankin myönnät asian etkä valehtele. Etsit naista joka ei edes katsoisi suhun päin. Olet itse kuin joku multainen möykky peruna ja haluat ruusun. Olet kyllä hirveä valehtelija ja nyt lipsautit totuuden.

Eikös palstamammat sano aina, että parempi yksin kuin huonossa suhteessa, joten miksi miehen pitäisi haluta suhteeseen sairaalloisen lihavan naisen kanssa?

Ei tarvitse haluta, mutta sitten pitää olla yksin kun ei kerran itse kelpaa sellaisille, jotka itse kelpuuttaisi.

Tasoja ei ole, mutta miehen pitää tuntea tasonsa eikä kurotella sitä korkeammalle?

Rautalangasta: joko tyydyt siihen mitä saat tai olet ilman. Pätee ihan samalla lailla naisiinkin.

Jos et saa mitään niin silloin olet tasoton ja markkinat päättävät puolestasi = ei jakoa/valinnanvaraa.

Eli tasot on olemassa. Hyvä että ollaan päästy eteenpäin sen kieltämisestä, niin voidaan mennä asian ytimeen suoraan. ;)

Tasot ovat vain u l i urpojen m i e s selittelyä ja oikeutus sille, ettei heidän tarvitse tehdä mitään kun vika on aina muissa (nais)ihmisissä tai abstrakteissa ei-universaaleissa tasoissa (kukin määrittelee yksilöllisesti).

Ùlimiehellä taso siirtyy aina: naisilla nousee ( missi on tavis) ja itsellä laskee ( olen missin tasoinen).

Vierailija
1470/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ihmiset puhuu tommosta paskaa kun kaikki ei ole edes totta, haukutaan vaan että heikkolahjainen eli oppimisvaikeutta kärsivä mies ei kelpaa koskaa naisille, haha oonpas kelvannut.

No ennen kelpasin, en kelpaa enää kyse on nyt siitä. Enkä ole alimman tason mies eli juoppo ja työtön, en missää nimessä

Mitä helvettiä, sulla on pokkaa haukkua työttömiä? Harva työtön on sitä omasta halustaan. Tapa jolla suhtaudut muihin ihmisiin, on törkeää. Mikä takaa ettetkö olisi naistasikin kohtaan noin myrkyllinen ja alistava?

Vierailija
1471/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmien nainen ulkosesti. Noim 180 cm pitkä. Paino 100 kg. Muotoja ja mahaa. Käyttää farkkuja. On seksikäs ja mun silmään nätti.

No mitä se on sitten siellä pinnan alla, luonteeltaan? Antaa piparia, ethän sä muuta luonnekriteeriä tartte.

En ole seksin perässä, siis avoin, rehellinen luotettava, myöskään en halua lapsia, naisella ei saa olla lapsia.

Olet seksin perässä,et ole avoin,et ole rehellinen etkä luotettava, mutta loppu pitää paikkansa. Hirveä valehtelija ja harhaiset kuvitelmat itsestäsi tai vaan jakautunut persoona. Tuon lisäksi olet vielä arvaamaton,jankuttaja,agressiivinen ja heikkolahjainen. Haet itsellesi "missiä" ja puhut alentavasti naisista jotka ei täytä kriteerejäsi vaikka sulla ei edes ole saumaa niitä muille laittaa.

Vierailija
1472/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Jeesus rakastaa sua todella paljon.

Jumalan rakkaus on kauniimpaa ja täydellisempää kuin ihmisen epätäydellinen rakkaus.

Vierailija
1473/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun taso riitä mitenkää noille treenatuille tinder koulutetuille hoikille naisille, ei mitenkään.

Olet jokaikisen naisen tason alapuolella/ulottumattomissa (näkyy käytännössä siinä että olet ja pysyt yksin) ja kaltaisiasi jämänaisia ei ehkä edes juurikaan ole ja vaikka olisi niin hekin ansaitsevat parempaa kuin ap:t. 

No kannattaisko vähän kuunnella? Voisit oppia jotain. Ainiin mutta sulla on se oppimishäiriö. Kiva naisen alkaa seurustelemaan miehen kanssa joka ei opi, eikä kiinnostakaan oppia mitään naisista. Pillua vaan pitäisi saada.

Jos ap haluaisi VAIN pillua, niin eikö se menisi maksulliselle? Mutta päinvastoin ap kai suuttui, kun sille ehdotettiin maksulliselle menemistä?

Allu haluaa itseään tasokkaamman naisen jolla on itsellä asiat ja talous kunnossa ja joka olisi vielä vaki pano Allulle. Rivien välistä voinut asian lukea. Ehti jo lipsauttaa että oikeasti vaan katselee niitä halveksumiaan "nirppanokkia". Onnea vaan Allulle yksinäisyyteen.

Todella valetta en missää nimes halua vaan mulle kelpaa masentunut yksinäinen nainenkin.

Turha yrittää kun olet jo useamman kerran jäänyt kiinni valehtelusta. Puhut alentavasti niistä naisista jotka muka kelpaisi ("tavispullukat")ja myös niistä joita haluaisit ("nirppanokat").

Vierailija
1474/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä, sulla on pokkaa haukkua työttömiä? Harva työtön on sitä omasta halustaan. Tapa jolla suhtaudut muihin ihmisiin, on törkeää. Mikä takaa ettetkö olisi naistasikin kohtaan noin myrkyllinen ja alistava?

Aivan taatusti olisi yksinoikeudella omistamaansa naarasesinettä kohtaan alistava, itsekäs ja myrkyllinen. Siksi ei tule tällaista esinettä koskaan enää saamaan kun entisetkin tulivat järkiinsä ja heivasivat kivireen.

Vierailija
1475/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveeraat surutta itse aina juopot, työttömät, tavispullukat, vammaiset, jne... eli yrität alentamalla muita ylentää itsesi.

Sanoin vain mielipiteeni sori siitä

Vierailija
1476/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen masentunut ja yksinäinen nainen, et ole vieläkään vastannut mun kysymyksiin:

A) mitä olet oppinut tästä ketjusta?

B) mitä mielekästä teet päiväsi aikana?

No pitäs pysyä palstalta pois ja ei välitä noista paskanpuhujista ja lopettaa valittaminen, no en mä paljo mitään tee oon yksin kotona.

Vierailija
1477/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mua haukutaan lievästi kehitysvammaiseksi ja en missää nimes millää keinolla semmoinen ole.

Vierailija
1478/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmien nainen ulkosesti. Noim 180 cm pitkä. Paino 100 kg. Muotoja ja mahaa. Käyttää farkkuja. On seksikäs ja mun silmään nätti.

No mitä se on sitten siellä pinnan alla, luonteeltaan? Antaa piparia, ethän sä muuta luonnekriteeriä tartte.

En ole seksin perässä, siis avoin, rehellinen luotettava, myöskään en halua lapsia, naisella ei saa olla lapsia.

Olet seksin perässä,et ole avoin,et ole rehellinen etkä luotettava, mutta loppu pitää paikkansa. Hirveä valehtelija ja harhaiset kuvitelmat itsestäsi tai vaan jakautunut persoona. Tuon lisäksi olet vielä arvaamaton,jankuttaja,agressiivinen ja heikkolahjainen. Haet itsellesi "missiä" ja puhut alentavasti naisista jotka ei täytä kriteerejäsi vaikka sulla ei edes ole saumaa niitä muille laittaa.

No sitte olen asia on selvä.. ei kiinnosta. En mä nuorena tälläinen ollut.

Vierailija
1479/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkö saisi haluta koskaan seksiä vai, herranjumala :D

Vierailija
1480/2376 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha yrittää kun olet jo useamman kerran jäänyt kiinni valehtelusta. Puhut alentavasti niistä naisista jotka muka kelpaisi ("tavispullukat")ja myös niistä joita haluaisit ("nirppanokat").

No ehkä puhun rumasti myönnän, mutta olen kyllästynyt olemaan yksin, olenpa sitten hiljaa ku olen jo vuosia ollut sinkkuna enkä kelpaa kellekkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä