Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä elämä, jos ainut ilonaihe ja tavoite on se että naiset huomioisivat.
Jotain muutakin pitää tietysti, mutta kaikki miehet kaipaa myös naisen kosketusta eikä sitä korvaa esim. joku harrastus tai kaverin kanssa hengailu.
En ymmärrä tuollaista kaipuuta, mutten olekaan mies.
Et kaipaa miehen hellää ja intiimiä kosketusta? Sitten lienet aseksuaali, vai naiset halailee niin paljon naispuolisia ystäviään, että he kaipaavat vähemmän sitä miehiltä?
Intiimi kosketus on yksi ihmisen perustarpeista. Sillä on myös positiivisia vaikutuksia, koska se vapauttaa kehossa endorfiineja ym., ja esim. kaverillinen tai veljellinen halaus ei ole sama asia.
No ainakin mulla se menee niin, että ennen tuollaista fyysistä hellyyttä pitäisi olla henkinen yhteys ja suuri luottamus. En pysty nauttimaan kosketuksesta muuten. Enkä ole mitenkään traumatisoitunut vaan tällainen valikointi on naiselle luonnollista. Ei se mulla mene niin että kuka tahansa pantavan näköinen mies kiinnostaa ja kiihottaa. Suurin osa miehistä on mun mielestä pantavan näköisiä, mutta silti en halua kaikkien kanssa paneskella. Naisilla on tunteet tärkeämpiä kuin miehillä yleensä ja näin luonto on sen tarkoittanut koska nainen on se joka vastaa seksin seurauksista täysin yksin.
Naiselle luonnollista ja naiselle tunteet tärkeitä...älä yleistä. Ei kaikki naiset koe noin, ei todellakaan.
Niin. Olet pitkä ja komea ja töissä etkä juopottele paljon...
Näihin positiivisiin juttuihin itsessäsi sinun täytyy paneutua ja funtsia, mitä voisit itseäsi kehittää, oppisit keskusteleen ja lähestymään ihmisiä, naisiakin.
Voisit tosiaan ruveta jutteleen niitten työpaikkasi naisten kanssa niin oppisit näkemään maailmaa myös naisten silmin.
Ja valittaminen seis. Vain pakosta saa valittaa.
Me kaikki jotka kirjoitetaan tähän sinun aloittamaasi ketjuun, me kaikki tykätään sinusta. Kai sen tajuat kun me käytetään niin paljon aikaa ketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun taso riitä mitenkää noille treenatuille tinder koulutetuille hoikille naisille, ei mitenkään.
Olet jokaikisen naisen tason alapuolella/ulottumattomissa (näkyy käytännössä siinä että olet ja pysyt yksin) ja kaltaisiasi jämänaisia ei ehkä edes juurikaan ole ja vaikka olisi niin hekin ansaitsevat parempaa kuin ap:t.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun taso riitä mitenkää noille treenatuille tinder koulutetuille hoikille naisille, ei mitenkään.
Eihän sun pitänyt sellaisia yrittääkään? Vaan niitä kouluttamattomia kaljamahaisia mt-naisia. Eikö niitä löydy Tinderistä? Kumma kun muut ulisijamiehet valittaa, että siellä on pelkästään sellaisia.
Ei ole kun hoikkia yliopistonaisia jolle minä en kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jokaikisen naisen tason alapuolella/ulottumattomissa (näkyy käytännössä siinä että olet ja pysyt yksin) ja kaltaisiasi jämänaisia ei ehkä edes juurikaan ole ja vaikka olisi niin hekin ansaitsevat parempaa kuin ap:t.
Joo joo oliko muuta? Mä en kuuntele tällästä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Näihin positiivisiin juttuihin itsessäsi sinun täytyy paneutua ja funtsia, mitä voisit itseäsi kehittää, oppisit keskusteleen ja lähestymään ihmisiä, naisiakin.
Voisit tosiaan ruveta jutteleen niitten työpaikkasi naisten kanssa niin oppisit näkemään maailmaa myös naisten silmin.
Me kaikki jotka kirjoitetaan tähän sinun aloittamaasi ketjuun, me kaikki tykätään sinusta. Kai sen tajuat kun me käytetään niin paljon aikaa ketjuihin.
No olen jutellut heille mutta ei heitä oikein kiinnosta ja ihmiset ei oikein halua jutella mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun pitänyt sellaisia yrittääkään? Vaan niitä kouluttamattomia kaljamahaisia mt-naisia. Eikö niitä löydy Tinderistä? Kumma kun muut ulisijamiehet valittaa, että siellä on pelkästään sellaisia.
Olen saanut osumia vain hyvin lihavilta naisilta.
No en siis kelpaa alemman tason naisillekkaa niin oonpa sit yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kaikkea, me ns jämänaiset ei välttämättä haluta miestä ollenkaan. Koska ainakin itse ajattelen niin etten ole tarpeeksi vahva parisuhteeseen. Mulla ei ole kauheasti mitään annettavaa miehelle, eikä seksikään kiinnosta kun en ole itseni ja kroppani kanssa sinut. Itsetunto pitää olla kunnossa jos ryhtyy parisuhteeseen ja pitää osata myös pitää puolensa. Kumpaankaan en pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki jotka kirjoitetaan tähän sinun aloittamaasi ketjuun, me kaikki tykätään sinusta. Kai sen tajuat kun me käytetään niin paljon aikaa ketjuihin.No olen jutellut heille mutta ei heitä oikein kiinnosta ja ihmiset ei oikein halua jutella mulle.
Etkö sä osaa muuten jutella kuin taka-ajatuksella että sun kanssa pitäisi ryhtyä suhteeseen? Jessus sä olet raskas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo oliko muuta? Mä en kuuntele tällästä paskaa.
Ei tarvitse kuunnella/lukea, mutta sitä tulet kaltaistesi tavoin käytännössä elämään niin kauan kuin et tajua.
Ai mä en tajua nyt mitään.. asia on selvä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kaikkea, me ns jämänaiset ei välttämättä haluta miestä ollenkaan. Koska ainakin itse ajattelen niin etten ole tarpeeksi vahva parisuhteeseen. Mulla ei ole kauheasti mitään annettavaa miehelle, eikä seksikään kiinnosta kun en ole itseni ja kroppani kanssa sinut. Itsetunto pitää olla kunnossa jos ryhtyy parisuhteeseen ja pitää osata myös pitää puolensa. Kumpaankaan en pysty.
Sitten sä varmaa olet ikisinkku.
Joo en jaksa enää tätä paskaa, rupeen kattomaan leffaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai mä en tajua nyt mitään.. asia on selvä :D
No kerropas nyt omin sanoin, mitä olet oppinut tästä 70 sivun ketjusta ja saamistasi vastauksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sä varmaa olet ikisinkku.
On sekin mahdollista. Tosin en ajattele tuollaisilla termeillä, vaan että parisuhde voi olla mahdollista joskus 10, 20 tai 30 vuodenkin päästä jos vain olen saanut oman pääni siihen kuntoon etten ole miehelle mikään taakka. Mä katsos en odota miehen vain tulevan terapioimaan itseni kuntoon. Koska sellaista ei alemman tason naisille yleensä tapahdu.
Meille löytyy vain sun kaltaisia hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä elämä, jos ainut ilonaihe ja tavoite on se että naiset huomioisivat.
Jotain muutakin pitää tietysti, mutta kaikki miehet kaipaa myös naisen kosketusta eikä sitä korvaa esim. joku harrastus tai kaverin kanssa hengailu.
En ymmärrä tuollaista kaipuuta, mutten olekaan mies.
Et kaipaa miehen hellää ja intiimiä kosketusta? Sitten lienet aseksuaali, vai naiset halailee niin paljon naispuolisia ystäviään, että he kaipaavat vähemmän sitä miehiltä?
Intiimi kosketus on yksi ihmisen perustarpeista. Sillä on myös positiivisia vaikutuksia, koska se vapauttaa kehossa endorfiineja ym., ja esim. kaverillinen tai veljellinen halaus ei ole sama asia.
No ainakin mulla se menee niin, että ennen tuollaista fyysistä hellyyttä pitäisi olla henkinen yhteys ja suuri luottamus. En pysty nauttimaan kosketuksesta muuten. Enkä ole mitenkään traumatisoitunut vaan tällainen valikointi on naiselle luonnollista. Ei se mulla mene niin että kuka tahansa pantavan näköinen mies kiinnostaa ja kiihottaa. Suurin osa miehistä on mun mielestä pantavan näköisiä, mutta silti en halua kaikkien kanssa paneskella. Naisilla on tunteet tärkeämpiä kuin miehillä yleensä ja näin luonto on sen tarkoittanut koska nainen on se joka vastaa seksin seurauksista täysin yksin.
Naiselle luonnollista ja naiselle tunteet tärkeitä...älä yleistä. Ei kaikki naiset koe noin, ei todellakaan.
No ei varmaan kaikki naiset, onhan niitä rappiolla oleviakin naisia ja niitä jotka pystyvät ilman mitään tunteita paneskelemaan ympäriinsä, mutta noita ensin mainittuja tuskin Allukaan haluaa ja jälkimmäisiä on niin vähän, että heillä on varaa valita vain laatumiehiä. Esimerkiksi ryhtyä jonkun naimisissa olevan korkeatasoisen miehen rakastajaksi jolloin ei tarvitse pelätä miehen vaativan mitään sen enempää vaikka väkivallan uhalla. Näitä seksiä vonkuvia ukkomiehiäkin on deittipalstat pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut osumia vain hyvin lihavilta naisilta.
Niin? Niidenhän piti olla niitä joilta haluatkin osumia. Ja nyt valitat siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyl mun juttu koko tinderi, ei vaan hitto tule mitää osumia.
Ei tule MITÄÄN osumia ja heti seuraavaksi kerrot, että osumia tulee, mutta vain läskeiltä. Eikös niiden pitänyt olla niitä joita sä suuressa armollisuudessasi kelpuutat?