Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Mä vaikka kuinka oon yrittäny naisia viimeaikoina ei kukaan vastaa, ja ketään ei tunnu kiinnostavan mitenkää.. harmi että huonoa tuuria, sais nainenkin kiinnostua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on vain yliopistonaisia ja niin hoikkia ja kauniita, eihän noille ikinä kelpaa tavallinen mies.
Sä et ole tavallinen mies. Olet mielenterveysongelmainen heikkolahjainen mies.
Mitä sitte? Kuten sanoin en ole missien perässä ei kiinnosta.
Henna Makkonen Joesuusta on kaltaisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henna Makkonen Joesuusta. Siinä on sulle omantasoisesi nainen. Samanlaisia jankkaajia. Ja ei ole instabeibe.
Mulla on ollut suurin osa kuitenki normaaleita.
Ja yksikään heistä ei halunnut jäädä sun kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tälläsen tinder profiilin tein.
Täälä kirjottelee mukava, avoin ja rehellinen mies. Tykkään käydä töissä. Tykkään kuunnella musiikkia ja urheilla. Salilla tulee käytyä ja lenkkeilen ulkona. Etsin mukavaa, tavallista ja avointa naista. Olisi kiva jos olisi jotain yhteistä. Mieluiten lapseton nainen. Pituutta yli 190 cm löytyy. Hakusessa ihan kunnon parisuhde.
Läpinäkyvän epäaitoa ja pinnallista tusinasössötystä, ihan se ja sama vaikka olisi tottakin. Todellisuudessa olet itsekäs, haukut ja uhkailet jatkuvasti kaikkia muita, et tajua/opi mistään mitään ja laiska u l i -infantiili.
Naiset on vaan mielessä ja kaipaisi läheisyyttä, olisi kiva viedä nainen treffeille ja ottaa kädestä kiinni ja saisi koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläsen tinder profiilin tein.
Täälä kirjottelee mukava, avoin ja rehellinen mies. Tykkään käydä töissä. Tykkään kuunnella musiikkia ja urheilla. Salilla tulee käytyä ja lenkkeilen ulkona. Etsin mukavaa, tavallista ja avointa naista. Olisi kiva jos olisi jotain yhteistä. Mieluiten lapseton nainen. Pituutta yli 190 cm löytyy. Hakusessa ihan kunnon parisuhde.
Läpinäkyvän epäaitoa ja pinnallista tusinasössötystä, ihan se ja sama vaikka olisi tottakin. Todellisuudessa olet itsekäs, haukut ja uhkailet jatkuvasti kaikkia muita, et tajua/opi mistään mitään ja laiska u l i -infantiili.
Joo mutta en mä tuommonen ole jos naisen saisin, viime suhteessa en tehnyt mitään tuommosta, mutta nainen jätti mut.
Vierailija kirjoitti:
Yli 1360 viestiä, aika paljon
Yli 1360 viestiä ja "en mä jankkaa, en mä jaksa tätä enää, en ymmärrä, ootte sairaita, mikä teitä vaivaa kun en kelpaa, oon komea ja mulla on työpaikka, en oo komea ja on velkaa, ja kaljamaha ja ootte ihan paskoja, yhyybyhyywyhyy, haistakaapaskakokovaltiovalta, meenkourimaannaisia luvatta, itkuvinqparkuporku, psykoosit tulille..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henna Makkonen Joesuusta. Siinä on sulle omantasoisesi nainen. Samanlaisia jankkaajia. Ja ei ole instabeibe.
No mutta näin romanttisesti sanoen, he eivät olleet Allulle oikeita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta silti sain naista ja seksiä ja naisen kosketusta, nyt en saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on vain yliopistonaisia ja niin hoikkia ja kauniita, eihän noille ikinä kelpaa tavallinen mies.
Jos sua ei kiinnosta missit, miksi käytät niin jumalattomasti aikaa pohtiessasi minkälaisten miesten kanssa he seurustelevat?
Ja minä tavisnainen, mt-diagnoosin saanut ja terapiassa käynyt, pitäisikö minun sitten väkisin ryhtyä suhteeseen miehen kanssa joka on arvaamaton, itsekäs, näköalaton ja käyttäisi mua vain patjana? Ei kiitos.
Hitto mua ärsyttää olla yksin,.. todellaki mua niin masentaa ja ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sua ei kiinnosta missit, miksi käytät niin jumalattomasti aikaa pohtiessasi minkälaisten miesten kanssa he seurustelevat?
Ja minä tavisnainen, mt-diagnoosin saanut ja terapiassa käynyt, pitäisikö minun sitten väkisin ryhtyä suhteeseen miehen kanssa joka on arvaamaton, itsekäs, näköalaton ja käyttäisi mua vain patjana? Ei kiitos.
No ei tarvi mutta en halua pelkkää seksiä on se kumma ettei voi tajuta sitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkin sua ja sanon: mitä sitten?
Luulis että tälläinen mies nyt viedään käsistä, ymmärrän samantyyliselle voisin kelvata. mutta miksei lihavat mt naisetkaa kiinnostu, että jotain on pielessä ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaikka kuinka oon yrittäny naisia viimeaikoina ei kukaan vastaa, ja ketään ei tunnu kiinnostavan mitenkää.. harmi että huonoa tuuria, sais nainenkin kiinnostua
Ei sun kohdalla ole mitään "huonoa tuuria" kun sut tunnetaan ja tutustuttaessa bluffisi paljastuu väistämättä. Taas kerran voimme tarkastella faktoja: jos olisit pitkäkomeakeskustelutaitoinenjne, olisi tuurisi jo kääntynyt. Vika ei myöskään ole kaikissa exissäsi, joten katsopa nyt syvällisemmin peiliin kuin tyhjää kaljupäänuppiasi ja 140 kg kaljamahaasi ihaillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät saaneet mitään, siksi he lähtivät. Sisäistä se. Mieti oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun kohdalla ole mitään "huonoa tuuria" kun sut tunnetaan ja tutustuttaessa bluffisi paljastuu väistämättä. Taas kerran voimme tarkastella faktoja: jos olisit pitkäkomeakeskustelutaitoinenjne, olisi tuurisi jo kääntynyt. Vika ei myöskään ole kaikissa exissäsi, joten katsopa nyt syvällisemmin peiliin kuin tyhjää kaljupäänuppiasi ja 140 kg kaljamahaasi ihaillen.
Mitä mä katon peilistä nään ihan komean miehen sieltä joka törmää vääränlaisiin naisiin ja naiset ei missään musta kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät saaneet mitään, siksi he lähtivät. Sisäistä se. Mieti oikein kunnolla.
Koska olin työtön je rahaton köyhä ei kelvannut.