Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henna Makkonen Joesuusta. Siinä on sulle omantasoisesi nainen. Samanlaisia jankkaajia. Ja ei ole instabeibe.
Mulla on ollut suurin osa kuitenki normaaleita.
Ja yksikään heistä ei halunnut jäädä sun kanssa yhteen.
No mutta näin romanttisesti sanoen, he eivät olleet Allulle oikeita!
Kyllä he olisivat olleet allulle yksipuolisesti oikeita, mutta allu ei ollut heille oikea, romanttisesti tai muuten.
Ei naisia kiinnosta nykyää ees mikää.. ei yhtään mikään,. eivät halua tutustua eivät ees jutella... no kai pitäs olla joku erilainen chad
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henna Makkonen Joesuusta. Siinä on sulle omantasoisesi nainen. Samanlaisia jankkaajia. Ja ei ole instabeibe.
Kyllä he olisivat olleet allulle yksipuolisesti oikeita, mutta allu ei ollut heille oikea, romanttisesti tai muuten.
Ihan sama niin se on kaikilla, ei kaikki ole oikeita, mutta kyllä mies joskus kaipaa läheisyyttä ja seksiä.. nyt ei sitä tule mistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta silti sain naista ja seksiä ja naisen kosketusta, nyt en saa mitään.
Naiset eivät saaneet mitään, siksi he lähtivät. Sisäistä se. Mieti oikein kunnolla.
Koska olin työtön je rahaton köyhä ei kelvannut.
Et rahaton köyhä, vaan henkisesti köyhä. Niin kauan tää sun yksinäisyys jatkuu kunnes tajuat tuon. Sä et anna kenellekään mitään, sä vain otat ja vaadit.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia kiinnosta nykyää ees mikää.. ei yhtään mikään,. eivät halua tutustua eivät ees jutella... no kai pitäs olla joku erilainen chad
Päinvastoin, naisia kiinnostaa asiat ihan valtavasti. Sen takia ne eivät halua sun sisällöttömään elämään.
Vierailija kirjoitti:
Luulis että tälläinen mies nyt viedään käsistä, ymmärrän samantyyliselle voisin kelvata. mutta miksei lihavat mt naisetkaa kiinnostu, että jotain on pielessä ja pahasti.
Eli et ole ymmärtänyt mitään mitä mt-ongelmaiset naiset ovat tässä(kin) keskusteluketjussa sulle sanoneet. Ilmankos et ymmärrä naisia. Et vaan kuuntele naisia, ei sua kiinnosta kuunnella naisten ongelmia. Onko se sitten mikään ihme, että joku sosiaalisesti taitavampi mies vie naiset sun nenän edestä. Siinä missä sä jämähdät vain pinnallisiin seikkoihin, ne miehet kuuntelee ja ymmärtää.
ovat aivan liian tasokkaita naiset mulle kun mulla on haasteita ja toiset haluavat matkustella tienaavat tosi paljon on hienot autot on kaikki hienosto elämä.. en ihan kuulu joukkoon
Ai mä oon niin paska ihminen että kaikki vihaa mua ja anteeks jos oon vikoja täynnä ja olemas enkä kelpaa naisille.
Että mulla on velkaa 30 tuhatta ja 2000 € romu auto ruosteinen, ja mt ongelmia masennusta ja oppimisvaikeuksia joopa joo.. se tekee sitte musta yksinäisen ja en kelpaa kellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama niin se on kaikilla, ei kaikki ole oikeita, mutta kyllä mies joskus kaipaa läheisyyttä ja seksiä.. nyt ei sitä tule mistään
Eivät ne aarteet ikinä kellekään (varsinkaan mt-ongelmainkkeliulille) "tule mistään" passiivisena odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät saaneet mitään, siksi he lähtivät. Sisäistä se. Mieti oikein kunnolla.
No silloinhan sä nimenomaan kelpasit. Nykyään et pääse edes treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloinhan sä nimenomaan kelpasit. Nykyään et pääse edes treffeille.
Ainaski treffeille asti ja pääsin tapaamaan naista, nyt en kelpaa.
No anteeksi jos en ole komea chad että olen alemman tason mies enkä kelpaa tavis pullukalle joka on masentunut myös.
Kyllä se komea chad sillä 30 tonnin audilla on niin cool, ei ole kaljamahaa chad on niin ihana mies, on kavereita ja elämää.
Ei mun taso riitä mitenkää noille treenatuille tinder koulutetuille hoikille naisille, ei mitenkään.
Ei kyl mun juttu koko tinderi, ei vaan hitto tule mitää osumia.
Ei sille voi mitää toiset on aina yksin, ei vissiin voi mitään.
Eikö tää tappppanutkaan itteesä vaikka uhkasi monia kertoja tekevänsä???? Yli 70 sivua taas jankkausta!
Vierailija kirjoitti:
On se hienoa, että olet sentään oppinut sanan chad noilta muilta kaltaisiltasi jankuttajilta. Kyllä säkin jotain opit👍
Kyllä todella todella huonoa tuuria on, sanon minä.