Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1321/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä elämä, jos ainut ilonaihe ja tavoite on se että naiset huomioisivat.

Jotain muutakin pitää tietysti, mutta kaikki miehet kaipaa myös naisen kosketusta eikä sitä korvaa esim. joku harrastus tai kaverin kanssa hengailu.

En ymmärrä tuollaista kaipuuta, mutten olekaan mies.

Et kaipaa miehen hellää ja intiimiä kosketusta? Sitten lienet aseksuaali, vai naiset halailee niin paljon naispuolisia ystäviään, että he kaipaavat vähemmän sitä miehiltä?

Intiimi kosketus on yksi ihmisen perustarpeista. Sillä on myös positiivisia vaikutuksia, koska se vapauttaa kehossa endorfiineja ym., ja esim. kaverillinen tai veljellinen halaus ei ole sama asia.

Olen eri, mutta älä ala sössöttämään mitään perustarpeista sen perusteella miten itse asioita koet. Samalla logiikalla pituushyppy on ihmisen perustarve, koska Nooralotta Neziri. Itse olen seksuaalisesti traumatisoitunut ja muutenkin estynyt (se ei tarkoita aseksuaalia), ja tasantarkkaan kukaan ei koske minuun intiimisti enää ikinä. Ei edes gyne. Minun kehossani se vapauttaisi pakokauhun, adrenaliinin ja mielummin riistäisin oman henkeni kuin antaisin kenenkään kajota itseeni. Eikö olekin positiivisia vaikutuksia. 🥰

Todella ikävää. Ja varsinkin tuo että et voi mennä edes gynelle.

Voimia!

Miksi se on ikävää? Siksikö, etten istu normeihin? Vai siksi että ihmisen nyt ehdottomasti täytyisi paneskella, olla lääpittävänä ja gynen ronkittavana? Ei tarvitse. Itseasiassa juuri siksi, kun ei tarvitse, niin noiden välttely ei tuota mitään ongelmaa ja näinollen voin paljon paremmin. Se olisi eri asia jos ongelma(ni) koskisi oikeasti perustarvetta, kuten vaikka syöminen tai nukkuminen, silloin se vaikuttaisi elämään huomattavan paljon enemmän. Meitä on moneen junaan, ja minun rajoitteeni eivät oikeastaan vaikuta elämänlaatuuni millään lailla, koska ne eivät ole sellaisia asioita joita en voisi helposti välttää. Siinä vaiheessa jos tulee pakolliseksi intiimitoiminnot ja -tutkimukset, niin paniikki on todellista.

Vierailija
1322/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas katson lenkillä tavis pariskuntia miten ovat kelvanneet toisillensa. Ihmettelen et oon sinkku.

Me ei ihmetellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma ettei kelpaa edes hyvin lihavalle.

On se kumma, että vaikka sun elämässä ei ole mitään muuta kuin pinnallisia odotuksia niin sulla on röyhkeyttä kutsua muita pinnallisiksi.

Vierailija
1324/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina kuhta kaunis muodokas nainen. Kuinka hänelle kelvannut ruma mies.

Anna mä arvaan, Ninan mies ottaa Ninan huomioon ja se antaa molemmille osapuolille eikä ole vain yksisuuntainen tie.

Vierailija
1325/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläsen tinder profiilin tein.

Täälä kirjottelee mukava, avoin ja rehellinen mies. Tykkään käydä töissä. Tykkään kuunnella musiikkia ja urheilla. Salilla tulee käytyä ja lenkkeilen ulkona. Etsin mukavaa, tavallista ja avointa naista. Olisi kiva jos olisi jotain yhteistä. Mieluiten lapseton nainen. Pituutta yli 190 cm löytyy. Hakusessa ihan kunnon parisuhde.

Vierailija
1326/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma ettei kelpaa edes hyvin lihavalle.

On se kumma, että vaikka sun elämässä ei ole mitään muuta kuin pinnallisia odotuksia niin sulla on röyhkeyttä kutsua muita pinnallisiksi.

Jahas nyt on taas vikaa mussa selvä. No miksen sit löydä naista?

Vierailija
1327/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko et kelpaan tinderin missille en todellakaan kelpaa.

Vierailija
1328/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa parempia kuvia tinderiin ku ei kelpaa noille näteille naisille.

Vierailija
1329/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien nainen ulkosesti. Noim 180 cm pitkä. Paino 100 kg. Muotoja ja mahaa. Käyttää farkkuja. On seksikäs ja mun silmään nätti.

Vierailija
1330/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun en löydä semmoista naista ja kelpaa semmoiselle naiselle.

Vierailija
1331/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmien nainen ulkosesti. Noim 180 cm pitkä. Paino 100 kg. Muotoja ja mahaa. Käyttää farkkuja. On seksikäs ja mun silmään nätti.

Tuo pituusvaatimus jo raakkaa suurimman osan naisista pois.

Vierailija
1332/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen saa toivoa pitkää naista?. Koska olen itse 195 cm.

Vierailija
1333/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitkistä naisista ja haluaisin pitkän pyöreen naisen.

Vierailija
1334/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääs tylsää. Tein hyvän tinder profiilin mutta en saa osumia on teksti kerron itsestä ja millasta naista ksipaan. Ei näytä kelpaavan naisille.

Vierailija
1335/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain muutakin pitää tietysti, mutta kaikki miehet kaipaa myös naisen kosketusta eikä sitä korvaa esim. joku harrastus tai kaverin kanssa hengailu.

Et kaipaa miehen hellää ja intiimiä kosketusta? Sitten lienet aseksuaali, vai naiset halailee niin paljon naispuolisia ystäviään, että he kaipaavat vähemmän sitä miehiltä?

Intiimi kosketus on yksi ihmisen perustarpeista. Sillä on myös positiivisia vaikutuksia, koska se vapauttaa kehossa endorfiineja ym., ja esim. kaverillinen tai veljellinen halaus ei ole sama asia.

No ainakin mulla se menee niin, että ennen tuollaista fyysistä hellyyttä pitäisi olla henkinen yhteys ja suuri luottamus. En pysty nauttimaan kosketuksesta muuten. Enkä ole mitenkään traumatisoitunut vaan tällainen valikointi on naiselle luonnollista. Ei se mulla mene niin että kuka tahansa pantavan näköinen mies kiinnostaa ja kiihottaa. Suurin osa miehistä on mun mielestä pantavan näköisiä, mutta silti en halua kaikkien kanssa paneskella. Naisilla on tunteet tärkeämpiä kuin miehillä yleensä ja näin luonto on sen tarkoittanut koska nainen on se joka vastaa seksin seurauksista täysin yksin.

Vierailija
1336/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan osumia vaikka kuinka. Masentaa tää yksin eläminen

Vierailija
1337/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia. Miksei kelpaa.

Vierailija
1338/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta ku elää yksin. Ei sitä naista väkisin saa.

Vierailija
1339/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin mulla se menee niin, että ennen tuollaista fyysistä hellyyttä pitäisi olla henkinen yhteys ja suuri luottamus. En pysty nauttimaan kosketuksesta muuten. Enkä ole mitenkään traumatisoitunut vaan tällainen valikointi on naiselle luonnollista. Ei se mulla mene niin että kuka tahansa pantavan näköinen mies kiinnostaa ja kiihottaa. Suurin osa miehistä on mun mielestä pantavan näköisiä, mutta silti en halua kaikkien kanssa paneskella. Naisilla on tunteet tärkeämpiä kuin miehillä yleensä ja näin luonto on sen tarkoittanut koska nainen on se joka vastaa seksin seurauksista täysin yksin.

Ajatteles tätä Allu! Jos löytäisit sopivan naisen ja ehkäisy pettäisi, niin sinusta tulisi iska.

Pitäisikö sinun nyt unohtaa naiset?

Vierailija
1340/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vain olla yksin.