Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1341/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi vain olla yksin.

Niinpä?

Vierailija
1342/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta ei naisille kelpaa vähemmänkää vaativille ylipainosille naisille neki haluaa jotain chad tapauksia niin en ymmärrä sitten mitä tää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naisia. Miksei kelpaa.

Tuo on se sun suurin ongelmas ettet "ymmärrä naisia", vaikka sulle on selvitetty asiat tuhat kertaa! Sä vaan jankutat samoja asioita että kun sulla on läskiä ja naisella on läskiä niin miksei kelpaa? Ja pitäisi olla helvetisti rahaa ja hieno auto. Ihan kuin kaikki seurustelevat miehet muka olisi sellaisia. Yleensä ne hienot talot ja autot ostetaan yhdessä pariskuntana. Jos köyhän ostovaimon haluat niin sitten sitä massia pitääkin olla. Muussa tapauksessa pitää olla hyvät keskustelutaidot ja sitä sulla ei ole. Ei kukaan nainen jaksa olla jonkun jankuttajan kanssa, joka "ei ymmärrä naisia" eli ei mitään mitä nainen sille yrittää sanoa. Ei me naiset nyt niin vaikeita olla ymmärtää, mekin ollaan ihan vaan ihmisiä. Ja me ei etsitä suhdetta millään vatsamakkaroiden kokojen vertaustaulukolla, tai miehen pituuden perusteella. Mutta pidä ihmeessä kiinni noista sun oletuksistas joilla saat vieritettyä kaiken syyn sieltä peilistä naisten niskoille.

Vierailija
1344/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on todella rasittavaa tää deittailu saa jatkuvasti ottaa kuvia, vaihtaa profiiliteksti, kokoajan asentaa uudestaa tinder, eikä vain millään tuu mistään mitää.. eihän tässä hitto ole järkeä.. silti monet on parisuhteissa kuitenkin.

Vierailija
1345/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannu että sinulla ei mene aina jakeluun!

Toivon kuitenkin että pystyt rakentamaan sellaisen elämän, joka tekee sinut onnellisemmaksi.

Vierailija
1346/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se sun suurin ongelmas ettet "ymmärrä naisia", vaikka sulle on selvitetty asiat tuhat kertaa! Sä vaan jankutat samoja asioita että kun sulla on läskiä ja naisella on läskiä niin miksei kelpaa? Ja pitäisi olla helvetisti rahaa ja hieno auto. Ihan kuin kaikki seurustelevat miehet muka olisi sellaisia. Yleensä ne hienot talot ja autot ostetaan yhdessä pariskuntana. Jos köyhän ostovaimon haluat niin sitten sitä massia pitääkin olla. Muussa tapauksessa pitää olla hyvät keskustelutaidot ja sitä sulla ei ole. Ei kukaan nainen jaksa olla jonkun jankuttajan kanssa, joka "ei ymmärrä naisia" eli ei mitään mitä nainen sille yrittää sanoa. Ei me naiset nyt niin vaikeita olla ymmärtää, mekin ollaan ihan vaan ihmisiä. Ja me ei etsitä suhdetta millään vatsamakkaroiden kokojen vertaustaulukolla, tai miehen pituuden perusteella. Mutta pidä ihmeessä kiinni noista sun oletuksistas joilla saat vieritettyä kaiken syyn sieltä peilistä naisten niskoille.

Kyllä mä sori osaan keskustella ja en jankuta samaa levyä jatkuvasti, kyllä vielä joskus nuorempana kelpasin vaikka oli kaljamahaa kas kumma ettei enää onnistu yhtää mikää ja jatkunu ja jatkunu.. piti olla 2 treffit mutta eipä naisia kiinnostanutkaa ku olin taas liian innokas ja toinen heti laitto viestiä ettei haluakkaan tavata, aivan ihmeellisen huonoa tuuria

Vierailija
1347/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sori osaan keskustella ja en jankuta samaa levyä jatkuvasti, kyllä vielä joskus nuorempana kelpasin vaikka oli kaljamahaa kas kumma ettei enää onnistu yhtää mikää ja jatkunu ja jatkunu.. piti olla 2 treffit mutta eipä naisia kiinnostanutkaa ku olin taas liian innokas ja toinen heti laitto viestiä ettei haluakkaan tavata, aivan ihmeellisen huonoa tuuria

Olin sillon työtön ja ryyppäsin rahani ja velkaantunut myös ja oli mahaa, kyllä aina joskus pääsin treffeille ja nainen lähti matkaan baarista.

Vierailija
1348/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu että sinulla ei mene aina jakeluun!

Toivon kuitenkin että pystyt rakentamaan sellaisen elämän, joka tekee sinut onnellisemmaksi.

En ole onnellinen yksin, en missää nimessä

Vierailija
1349/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kun naisia nykyää katson eivät katso ees päälle vaikka komea toki olen ja pitkä, mutta sellasta se on, ja sitten kun ovat niin eri tasoisia minä oon aika pohjalla ja köyhä,. heillä hienot autot ja juovat viiniä ja matkustelevat, on merkkilaukut, en ymmärrä

Vierailija
1350/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kun naisia nykyää katson eivät katso ees päälle vaikka komea toki olen ja pitkä, mutta sellasta se on, ja sitten kun ovat niin eri tasoisia minä oon aika pohjalla ja köyhä,. heillä hienot autot ja juovat viiniä ja matkustelevat, on merkkilaukut, en ymmärrä

naiset vai nhaluaa normaaleita ja komeita chadeja niin se vain menee.

Vierailija
1351/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko et kelpaan tinderin missille en todellakaan kelpaa.

Luuletko, että kukaan luulee noin? 😁😁

Parisuhteessa ei ole kyse kelpaamisesta. En kirjoita tällä kertaa tämän enempää että pystyt sisäistämään edes jotain.

Vierailija
1352/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko et kelpaan tinderin missille en todellakaan kelpaa.

Luuletko, että kukaan luulee noin? 😁😁

Parisuhteessa ei ole kyse kelpaamisesta. En kirjoita tällä kertaa tämän enempää että pystyt sisäistämään edes jotain.

No miksi en sitten saa hoikkia missinaisia matcheiksi?

Vierailija
1353/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmien nainen ulkosesti. Noim 180 cm pitkä. Paino 100 kg. Muotoja ja mahaa. Käyttää farkkuja. On seksikäs ja mun silmään nätti.

No mitä se on sitten siellä pinnan alla, luonteeltaan? Antaa piparia, ethän sä muuta luonnekriteeriä tartte.

Vierailija
1354/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on vain yliopistonaisia ja niin hoikkia ja kauniita, eihän noille ikinä kelpaa tavallinen mies.

Vierailija
1355/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmien nainen ulkosesti. Noim 180 cm pitkä. Paino 100 kg. Muotoja ja mahaa. Käyttää farkkuja. On seksikäs ja mun silmään nätti.

No mitä se on sitten siellä pinnan alla, luonteeltaan? Antaa piparia, ethän sä muuta luonnekriteeriä tartte.

En ole seksin perässä, siis avoin, rehellinen luotettava, myöskään en halua lapsia, naisella ei saa olla lapsia.

Vierailija
1356/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinun näkökykysi laita on? Jos menisit optikolle tarkistuttamaan näkösi? Ehkä et vaan huomaa että naiset katsoo.

Ei naiset ole niin kiinnostuneita autoista ja kalliista viineistä. He haluavat kivan, tavallisen keskustelevan, luotettavan ja turvallisen miehen.

Vierailija
1357/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 1360 viestiä, aika paljon

Vierailija
1358/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinun näkökykysi laita on? Jos menisit optikolle tarkistuttamaan näkösi? Ehkä et vaan huomaa että naiset katsoo.

Ei naiset ole niin kiinnostuneita autoista ja kalliista viineistä. He haluavat kivan, tavallisen keskustelevan, luotettavan ja turvallisen miehen.

Kun kirjoitin tuon niin oikein aloin tuntea miltä tuntuisi käpertyä kainaloosi. Oon niin pikkuinen että mahtuisin siihen hyvin.

Vierailija
1359/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luotettava avoin muuttunut mies ja turvallinen, otan naisen kainaloon, ei vain naiset halua muhun tutustua.

Vierailija
1360/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kirjoitin tuon niin oikein aloin tuntea miltä tuntuisi käpertyä kainaloosi. Oon niin pikkuinen että mahtuisin siihen hyvin.

Hyvä, naiselle on kainalopaikka auki