Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1301/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä elämä, jos ainut ilonaihe ja tavoite on se että naiset huomioisivat.

Jotain muutakin pitää tietysti, mutta kaikki miehet kaipaa myös naisen kosketusta eikä sitä korvaa esim. joku harrastus tai kaverin kanssa hengailu.

En ymmärrä tuollaista kaipuuta, mutten olekaan mies.

Et kaipaa miehen hellää ja intiimiä kosketusta? Sitten lienet aseksuaali, vai naiset halailee niin paljon naispuolisia ystäviään, että he kaipaavat vähemmän sitä miehiltä?

Intiimi kosketus on yksi ihmisen perustarpeista. Sillä on myös positiivisia vaikutuksia, koska se vapauttaa kehossa endorfiineja ym., ja esim. kaverillinen tai veljellinen halaus ei ole sama asia.

Olen eri, mutta älä ala sössöttämään mitään perustarpeista sen perusteella miten itse asioita koet. Samalla logiikalla pituushyppy on ihmisen perustarve, koska Nooralotta Neziri. Itse olen seksuaalisesti traumatisoitunut ja muutenkin estynyt (se ei tarkoita aseksuaalia), ja tasantarkkaan kukaan ei koske minuun intiimisti enää ikinä. Ei edes gyne. Minun kehossani se vapauttaisi pakokauhun, adrenaliinin ja mielummin riistäisin oman henkeni kuin antaisin kenenkään kajota itseeni. Eikö olekin positiivisia vaikutuksia. 🥰

Vierailija
1302/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä elämä, jos ainut ilonaihe ja tavoite on se että naiset huomioisivat.

Jotain muutakin pitää tietysti, mutta kaikki miehet kaipaa myös naisen kosketusta eikä sitä korvaa esim. joku harrastus tai kaverin kanssa hengailu.

En ymmärrä tuollaista kaipuuta, mutten olekaan mies.

Et kaipaa miehen hellää ja intiimiä kosketusta? Sitten lienet aseksuaali, vai naiset halailee niin paljon naispuolisia ystäviään, että he kaipaavat vähemmän sitä miehiltä?

Intiimi kosketus on yksi ihmisen perustarpeista. Sillä on myös positiivisia vaikutuksia, koska se vapauttaa kehossa endorfiineja ym., ja esim. kaverillinen tai veljellinen halaus ei ole sama asia.

Olen eri, mutta älä ala sössöttämään mitään perustarpeista sen perusteella miten itse asioita koet. Samalla logiikalla pituushyppy on ihmisen perustarve, koska Nooralotta Neziri. Itse olen seksuaalisesti traumatisoitunut ja muutenkin estynyt (se ei tarkoita aseksuaalia), ja tasantarkkaan kukaan ei koske minuun intiimisti enää ikinä. Ei edes gyne. Minun kehossani se vapauttaisi pakokauhun, adrenaliinin ja mielummin riistäisin oman henkeni kuin antaisin kenenkään kajota itseeni. Eikö olekin positiivisia vaikutuksia. 🥰

Todella ikävää. Ja varsinkin tuo että et voi mennä edes gynelle.

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuntuu että ihmiset paljo haukkuu toisia mäki oon tehny virheitä, saanut potkuja töistä. ottanut velkaa pelannu rahani, mutta on kuitenki auto ja pidän kynsin ja hampain työpaikasta ja halun muuttua, olen päässyt terapiaa ja haluan päätäni kuntoo koska on v aikea olla yksin kaipais sitä naista niin kovasti,

Haluat muuttua, mutta ilman että täytyisi laittaa tikkua ristiin. Muuten et pyörisi samaa kehää vuosi toisensa perään. Sä et oikeasti aio missään vaiheessa ottaa vastuuta itsestäsi joten lakkaa jo valehtelemasta itsellesi - meitä muita sä et ainakaan kuseta.

By the way, mitä sä olet tehnyt tänään? Minä, ihan yhtä yksinäinen kuin sinäkin, olen ollut 6 h vapaaehtoistöissä ja nytten pitäisi jatkaa kotitöitä. Kummasti pysyy itsesääli poissa kun tekee jotain mielekästä.

Kyllä olen muuttunut. Liikun. Vähentäny juomista. Käyn töissä. En saa potkuja. Olen juuri lenkillä. Haluan muuttua.

Vierailija
1304/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuntuu että ihmiset paljo haukkuu toisia mäki oon tehny virheitä, saanut potkuja töistä. ottanut velkaa pelannu rahani, mutta on kuitenki auto ja pidän kynsin ja hampain työpaikasta ja halun muuttua, olen päässyt terapiaa ja haluan päätäni kuntoo koska on v aikea olla yksin kaipais sitä naista niin kovasti,

Haluat muuttua, mutta ilman että täytyisi laittaa tikkua ristiin. Muuten et pyörisi samaa kehää vuosi toisensa perään. Sä et oikeasti aio missään vaiheessa ottaa vastuuta itsestäsi joten lakkaa jo valehtelemasta itsellesi - meitä muita sä et ainakaan kuseta.

By the way, mitä sä olet tehnyt tänään? Minä, ihan yhtä yksinäinen kuin sinäkin, olen ollut 6 h vapaaehtoistöissä ja nytten pitäisi jatkaa kotitöitä. Kummasti pysyy itsesääli poissa kun tekee jotain mielekästä.

Kyllä olen muuttunut. Liikun. Vähentäny juomista. Käyn töissä. En saa potkuja. Olen juuri lenkillä. Haluan muuttua.

Haluaisin sen naisen kyllä. Mutta en mistään löydä.

Vierailija
1305/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Käyn terapiassa vuoden ja haluan muuttua. Älä usko.

Vierailija
1306/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sen naisen kyllä. Mutta en mistään löydä.

Naisella on hirmu työ lähteä väkivaltaisesta suhteesta oli lapsia tai ei. Ymmärrän nukkeen vaihtavia.

Vierailija
1307/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on vain liian tasokkaita mulle ikävä kyllä. Mulle kelpais tavis pullukka. Mutta sitten en kelpaa ku olen tyhmä.

Vierailija
1308/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän naisen jolle kelpaisin yksinkertaisena kaljuuntuneena kaljamahana.

Vierailija
1309/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on vain liian tasokkaita mulle ikävä kyllä. Mulle kelpais tavis pullukka. Mutta sitten en kelpaa ku olen tyhmä.

Ja nauha pyörii

Vierailija
1310/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö saa piparia?! Stnan nuulot >:D

Vierailija
1311/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva saada edes joskus seksiseuraa. Kuten olen monet kerrat sanonut. En vain tunnu olevan olemassa naisille

Vierailija
1312/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas katson lenkillä tavis pariskuntia miten ovat kelvanneet toisillensa. Ihmettelen et oon sinkku.

Vierailija
1313/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ettei kelpaa edes hyvin lihavalle.

Vierailija
1314/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla en jaksa enään.

Vierailija
1315/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö saa piparia?! Stnan nuulot >:D

Ei kai tässä enää vain piparista puhuta. Keskustelu on ollut niin laaja ja rönsyillyt moneen suuntaan.

Piparista puheenollen. Nyt on sellaisii yksisarvinen-piparimuotteja.

Vierailija
1316/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu?

Vierailija
1317/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina kuhta kaunis muodokas nainen. Kuinka hänelle kelvannut ruma mies.

Vierailija
1318/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiesten retket vois auttaa.

Vierailija
1319/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärrä tätä elämää.

Vierailija
1320/2376 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ettei edes tosi pitkä mies kelpaa naisille nykyään.