Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1121/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä vaan kelpaa. Ku naiset on todella vaikeita. Vaativia. Kauniita. Koulutettuja ja menny elämäs eteenpäin. Mulla ei oo ees kavereita ja 30 tonnia velkaa.

Vierailija
1122/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikki olla. Mulla on työpaikka oon terve ja terapia. Maksan lainaa ja elän yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaa kelpaa ja riitä noille tinder naisille ja oon näkymätön. Oon sit yksin.

Kyllä jos et kerran kelpuuta naispuolista versiota (kopiota) itsestäsi, jolle ehkä tuurilla myös sinä kelpaisit.

Mistä niitä löytää?

Ei mistään kun ei ole jo löytynyt. Siinä olisi vaan ainut todellinen tasosi vaikka muuta itse harhakuvittelet.

Vierailija
1124/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi nuorempana kelpasin naisille ja en ollut velkaantunut.

Vierailija
1125/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaa kelpaa ja riitä noille tinder naisille ja oon näkymätön. Oon sit yksin.

Kyllä jos et kerran kelpuuta naispuolista versiota (kopiota) itsestäsi, jolle ehkä tuurilla myös sinä kelpaisit.

Mistä niitä löytää?

Ei mistään kun ei ole jo löytynyt. Siinä olisi vaan ainut todellinen tasosi vaikka muuta itse harhakuvittelet.

Meen vaikka maksullisiin

Vierailija
1126/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rupee elää koko elämääni yksin. Meen sit hakee maksamalla läheisyyttä.

Vierailija
1127/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmä halua olla ikuisesti yksin.

Haluathan. Sillä sä pystyt jatkamaan tuota mollivoittoista ulinaa päivät pääksytykseen, eikä sulla ole ollut missään vaiheessa aikomustakaan työstää ongelmiasi. Naisen pitäisi vain astella elämääsi käyttöesineeksi ja viihdevastaavaksi ja itse et ottaisi missään vaiheessa vastuuta mistään.

Käyn terapiassa. Mitä mun pitäs sanoa ei siis mitään.

Mitä sitten? Sä et tee työtä itsesi kanssa, ei sen terapeutin tehtävä ole sitä tehdä. Mäkin käyn teatterissa, silti se ei tee musta näyttelijää vaikka kuinka istuisin yleisössä.

Minäkin olen käynyt terapiassa, meidän erona on se että mä olen ottanut vastuun paranemisestani, sinä vain jatkat sitä roolia että muiden pitäisi tehdä asiat sun puolesta. Se käy ilmi jo pelkästään tästä viestiketjusta.

Vierailija
1128/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmä vaan kelpaa. Ku naiset on todella vaikeita. Vaativia. Kauniita. Koulutettuja ja menny elämäs eteenpäin. Mulla ei oo ees kavereita ja 30 tonnia velkaa.

Kaikki naiset eivät ole tuollaisia, mutta kaikkia (myös sinua) kiinnostaa tuollaiset naiset. Ja olet oikeassa, et sä niille kelpaa. Ja kuten joku jo sanoikin niin ei niilläkään naisilla joilla elämä on mennyt huonosti ole mitään hinkua päätyä jonkun naisia kohtaan aggressiivisesti suhtautuvan miehen runkkupatjaksi.

Vierailija
1129/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi nuorempana kelpasin naisille ja en ollut velkaantunut.

Sama kuin itse teosta napattu ja tuomittu rikollinen jankkaisi, että ennen tekemäänsä rikosta ei ollut rikollinen.

Vierailija
1130/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha täs sääliä on. Elän yksin

Vierailija
1131/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset eivät ole tuollaisia, mutta kaikkia (myös sinua) kiinnostaa tuollaiset naiset. Ja olet oikeassa, et sä niille kelpaa. Ja kuten joku jo sanoikin niin ei niilläkään naisilla joilla elämä on mennyt huonosti ole mitään hinkua päätyä jonkun naisia kohtaan aggressiivisesti suhtautuvan miehen runkkupatjaksi.

Ihan sama. Voi mennä maksullisiin ja maksaa.

Vierailija
1132/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Voi mennä maksullisiin ja maksaa.[/quote

]

Hauku vähä lisää mua sairas paska.

Vierailija
1133/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki halun pussata naista ja naisen kosketusta kaipaan ja seksiä.

Vierailija
1134/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö Allua kohdella lempeämmin? En todella halua törmätä häneen hetkenä kun hän on hermostunut kaikkiin naisiin.

Tässä voi kuitenki käydä niin että kohtaat sen oikean, joka vie sinut mukanaan.

Vierailija
1135/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan. Terapeutin tehtävä on auttaa ja tukea potilasta auttamaan itse itseään. Terapeutin työhön ei kuulu lässyttää voikylläpitkäkomistusallusinunpitäisikelvatatavispullukalle fiktioita, joita haluavat kuulla.

Vierailija
1136/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö Allua kohdella lempeämmin? En todella halua törmätä häneen hetkenä kun hän on hermostunut kaikkiin naisiin.

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Eikä olisi oikein, että ryhdytään kaikki kollektiivisesti kävelemään munankuorilla ja hyysäämään alluja kun he eivät itsekään välitä mistään eivätkä kenestäkään kuin itsestään.

Vierailija
1137/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ikisinkku. Heido.

Vierailija
1138/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliselle meen sit joskus.

Vierailija
1139/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mä varoitin jo aiemmin että jos Allulla iskee psykoosit taas tulille, ilmiannan ketjun. Muutkin voisi tarttua toimeen, kun ei hänelle apu kelpaa niin ei tarvitse tulla tänne muita haukkumaan ja its areita kehoittamaan.

Vierailija
1140/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu kimpaantui tosi pahasti ehdotuksesta istua samassa tilassa maksullisen kanssa. Entä maksullisten turvallisuus? Täytyykö naisen rahan vuoksi uhrata itsensä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi