Mun mielestä on ällöä kuinka jotkut lähtee ihmisten ilmoille yöhikien kanssa
Ja viikko sitten pestyt hiukset tähän vielä lisäksi. Nam.
Kommentit (114)
Musta on ällöä kun ihmiset kyttää toisiaan. Eletään sovussa, kukin tavallamme.
Joskus kun on kiire niin en ehi ees suihkussa käydä, kieltämättä on inha olo. Onneksi sattuu harvoin näin.
Minä haluan, että vuoteeseen mennään puhtaina.
En kestä edes ajatusta ap:n likaisista ja yöhikisistä haisuvällyistä.
Mulle ei tulis mieleenkään mennä sänkyyn illalla käymättä ensin suihkussa. Pesen hiuksetkin joka ilta.
Enkä hikoile ikinä yöllä.
Ihan järkyttävää jos joku tulee sänkyyn likaisena, todellä ällö kun lakanat alkavat haista ja rasvottua heti. Itse käyn kunnolla pesulla illalla ja aamulla huuhtaisen itseni pikaisesti suihkussa (hiuksia en kastele aamulla koska en jaksa kuivaulla mutta pesen ne joka ilta).
Kaikki eivät paneskele niska limassa, on myös sivistyneitä ihmisiä...
Onneksi on asiat hyvin kun on tällaiset huolenaiheet.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää jos joku tulee sänkyyn likaisena, todellä ällö kun lakanat alkavat haista ja rasvottua heti. Itse käyn kunnolla pesulla illalla ja aamulla huuhtaisen itseni pikaisesti suihkussa (hiuksia en kastele aamulla koska en jaksa kuivaulla mutta pesen ne joka ilta).
No tuo kuulostaa jo vähän friikiltä, mutta toiset varmasti likaantuu helpommin kuin toiset. Siis kauttaaltaan.
Käsien, kasvojen, kainaloiden ja genitaalien pesu päivittäin tietty normi. Tosin kainalot saattaa jäädä jos ei ole mitään hikeä eikä hajuja, mut noi muut. Kädet ja genitaalithan tulee pestyä joka vessareissulla.
Mun työpaikalla on niin nihkeä ja hiostava sisäilma, et ihan turhaan käyn suihkussa ennen töitä. Se on puol tuntia ja hiki puskee jo poskien läpi, vaikkei mitään töitä oo vielä tehtykkään. Ja fyysinen työ. Sukkamehu haisee pukkarissa. Illalla meen saunaan kyllä kun kotiin pääsen.
Hikoileeko joku öisin? En minä ainakaan.
Genitaalialueiden limakalvoja ei saa pestä päivittäin !
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa pil lut haista
No mutta..eikös ne tuppaa aina vähän haisemaan niinkuin mulku...
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa pil lut haista
Ei se erotu sieltä sairaalan eritehajuista mitenkään.
Ihmisen ei tarvitse peseytyä päivittäin.
Musta on ihan parasta lähteä ihmisten ilmoille rakastelun jälkeen peseytymättä, kun tietää että ympärillä leijailee sperman ja kiiman tuoksu ja posket vielä punoittaa Ihanimmat aromit tulee pitkän iltarakastelun ja aamupanon jälkeen.
Itse voin hyvin käydä juoksulenkin jälkeen hikisenä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Genitaalialueiden limakalvoja ei saa pestä päivittäin !
Tarkoitatko siis sisältä pesemistä vai mitä? Ei kai sisälle pestessä mitään työnnetäkään?
Bidellä vaan häpyhuulten välistä pesten. Ja peräaukon pesen ihan saippualla, koska ällö.
Puhumattakaan suusta, jota ei ole pesty aamulla. Hampaat tarvitsevat fluorisuojan päivän happohyökkäyksiä vastaan - silti moni hoitaa hampaita vain illalla.
Musta taas on ällöä, jos sänkyyn tullaan päivähikien kanssa. Itse käyn illalla suihkussa. Puhtaana vällyjen välissä. Aamulla tietty kasvot ja kainalot.