Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä avoin suhde, itse olen sinkku

Vierailija
08.10.2022 |

Harkitsen kevyttä suhdetta hänen kanssaan. Vähän arveluttaa käykö huonosti kun olen ns altavastaaja.

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo perinteinen parisuhde mennyttä.

Avoin/seksisuhde on tätä päivää, voisi fossiilit jo tajuta tämän.

En usko seksiin ilman rakkautta. Rakkautta pitää olla, vaikkei parisuhdetta olisikaan

Vierailija
42/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantapään kautta opittua, että vielä pahempaa kuin olla ilman kosketusta on olla esineellistävän ja tunnetta vailla olevan kosketuksen kohteena.

Kai tajuat, että mies pitää sitä sivunaista vain panopuuna. Ilmaisena maksullisena.

Mutta sehän on just sitä mitä mietin. Että pystyisinkö minäkin tähän samaan. Ottamaan sen mitä haluan ja lähettämään miehen matkoihinsa.

Mutta tämä ketju on kääntynyt moraalisaarnaksi, joten jään pohtimaan tätä itsekseni vielä.

Ap

Tämä on kääntynyt moraalisaarnaksi, koska sinä tarvitset juuri sitä. Ajatuksesi on niin moraaliton.

Tilanne on vielä jokseenkin hyvä: Ne jotka sulle selventää asioita täällä, tahtovat uskoa että et olisi ihmisenä kuitenkaan niin moraaliton kuin miltä nyt vaikutat.

Sulla on mahdollisuus vielä olla itseäsi parempi ihminen. Täydellisiä meistä ei tule, mutta kyllä täällä hyvään pitää edes yrittää pyrkiä.

Sun ideasi on susipaska, moraaliton ja ei-kannatettava - eli juuri niin kuin se mies. Siksihän sulle saarnataan kun sinä olet niin kujalla. Ja siksihän sinä tulit kyselemään täältä, kun tiedät itsekin, miten tyhmä ja itsekäs tuo sun idea on.

Maailma on edelleen täynnä vapaita miehiä. Koko ajan vapautuu lisää. Ei täällä ole pakko elää itsekkäästi omassa saastassaan rypien. Voi myös yrittää olla telomatta toisia ja itseään.

Lyhyesti, TL;DR: Kaikkea mitä voi tehdä ei pidä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantapään kautta opittua, että vielä pahempaa kuin olla ilman kosketusta on olla esineellistävän ja tunnetta vailla olevan kosketuksen kohteena.

Kai tajuat, että mies pitää sitä sivunaista vain panopuuna. Ilmaisena maksullisena.

Mutta sehän on just sitä mitä mietin. Että pystyisinkö minäkin tähän samaan. Ottamaan sen mitä haluan ja lähettämään miehen matkoihinsa.

Mutta tämä ketju on kääntynyt moraalisaarnaksi, joten jään pohtimaan tätä itsekseni vielä.

Ap

Tämä on kääntynyt moraalisaarnaksi, koska sinä tarvitset juuri sitä. Ajatuksesi on niin moraaliton.

Tilanne on vielä jokseenkin hyvä: Ne jotka sulle selventää asioita täällä, tahtovat uskoa että et olisi ihmisenä kuitenkaan niin moraaliton kuin miltä nyt vaikutat.

Sulla on mahdollisuus vielä olla itseäsi parempi ihminen. Täydellisiä meistä ei tule, mutta kyllä täällä hyvään pitää edes yrittää pyrkiä.

Sun ideasi on susipaska, moraaliton ja ei-kannatettava - eli juuri niin kuin se mies. Siksihän sulle saarnataan kun sinä olet niin kujalla. Ja siksihän sinä tulit kyselemään täältä, kun tiedät itsekin, miten tyhmä ja itsekäs tuo sun idea on.

Maailma on edelleen täynnä vapaita miehiä. Koko ajan vapautuu lisää. Ei täällä ole pakko elää itsekkäästi omassa saastassaan rypien. Voi myös yrittää olla telomatta toisia ja itseään.

Lyhyesti, TL;DR: Kaikkea mitä voi tehdä ei pidä tehdä.

Miten niin moraaliton ja itsekäs? Mies on vapaassa suhteessa.

Vierailija
44/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa, heillä on avoin suhde. Vaimo tietää minusta ja hyväksyy suhteemme, olen siis vaimonkin kanssa väleissä ja asioista keskustellaan. Vaimollakin on ollut muita miehiä, vaikkakaan käsittääkseni just nyt ei ole. 

Näkisin, että jos mies pelaa täysin avoimesti ja rehellisesti, ei tässä ole mitään väärää. Esim. mun miesystäväni kertoo, että rakastaa ja kunnioittaa vaimoaan joka on hänen paras ystävänsä eikä tule koskaan hänestä eroamaan, mutta koska he ovat olleet yhdessä teineistä asti, he molemmat kaipaavat myös muuta. Heillä on nautinnollinen, vaikkakin jossain määrin rutinoitunut seksielämä, sivusuhteista haetaan jännitystä, uutuudenviehätystä ja vaihtelua. 

Mitäkö minä tästä saan? FWB-suhteen fiksun, karismaattisen ja rehellisen miehen kanssa. Treffailemme, harrastamme, matkustelemme. Pidän hänestä todella ja voisin kuvitella, että hänen kanssaan parisuhdekin olisi ihanaa, mutta tiedän, että tästä ei tule koskaan tämän kummempaa ja nautin siitä mitä meillä nyt on. Jos rakastun, minkä sille voi, mutta ainakaan en voi syyttää ketään muuta kuin itseäni, tiesin mihin lähdin. Suhdettamme on kestänyt nyt vähän kolmatta vuotta. 

Mainittakoon vielä, että olemme kaikki yli 40-vuotiaita, eikä esim. omat lapsihaaveeni jää tämän vuoksi toteuttamatta. 

Treffailetko muita?

Vierailija
45/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisella tulisi olla enempää valtaa?

Olkaa altavastaajia ja lopettakaa uhriutuminen. Ei miehen tarvitse aina olla altavastaaja. Vai mitä, naiset?

Vierailija
46/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysymys ole moraalista, vaan siitä mikä on järkevää. Ja tuo idea ei ole järkevä, mutta jos ap on sellainen tylsistynyt elämäänsä, niin tuosta saa kivasti draivia ja passiota. 

Vierailija
47/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa, heillä on avoin suhde. Vaimo tietää minusta ja hyväksyy suhteemme, olen siis vaimonkin kanssa väleissä ja asioista keskustellaan. Vaimollakin on ollut muita miehiä, vaikkakaan käsittääkseni just nyt ei ole. 

Näkisin, että jos mies pelaa täysin avoimesti ja rehellisesti, ei tässä ole mitään väärää. Esim. mun miesystäväni kertoo, että rakastaa ja kunnioittaa vaimoaan joka on hänen paras ystävänsä eikä tule koskaan hänestä eroamaan, mutta koska he ovat olleet yhdessä teineistä asti, he molemmat kaipaavat myös muuta. Heillä on nautinnollinen, vaikkakin jossain määrin rutinoitunut seksielämä, sivusuhteista haetaan jännitystä, uutuudenviehätystä ja vaihtelua. 

Mitäkö minä tästä saan? FWB-suhteen fiksun, karismaattisen ja rehellisen miehen kanssa. Treffailemme, harrastamme, matkustelemme. Pidän hänestä todella ja voisin kuvitella, että hänen kanssaan parisuhdekin olisi ihanaa, mutta tiedän, että tästä ei tule koskaan tämän kummempaa ja nautin siitä mitä meillä nyt on. Jos rakastun, minkä sille voi, mutta ainakaan en voi syyttää ketään muuta kuin itseäni, tiesin mihin lähdin. Suhdettamme on kestänyt nyt vähän kolmatta vuotta. 

Mainittakoon vielä, että olemme kaikki yli 40-vuotiaita, eikä esim. omat lapsihaaveeni jää tämän vuoksi toteuttamatta. 

Jep, jep. Luin jossain vaiheessa, että polysuhteissa asiat menee lopulta yleensä niin, että joku hyötyy niistä, ja muut enemmän tai vähemmän kärsivät. Taisi osua aika oikeaan.

Vierailija
48/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä vikaa moraalissa on? Minusta moraali on sitä, että muita ihmisiä ei loukata. Muuten olen aika vapaamielinen, jos toiminta ei loukkaa ketään, niin asia on OK. Valitettavasti on usein kuitenkin niin, että jotkut toimijat eivät näe tai välitä siitä kuinka paljon loukkaavat muita ihmisiä.

Vierailija
49/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä vikaa moraalissa on? Minusta moraali on sitä, että muita ihmisiä ei loukata. Muuten olen aika vapaamielinen, jos toiminta ei loukkaa ketään, niin asia on OK. Valitettavasti on usein kuitenkin niin, että jotkut toimijat eivät näe tai välitä siitä kuinka paljon loukkaavat muita ihmisiä.

Nähdäkseni riski on tässä että ap loukkaa itseään. Mies on oman parisuhteen avannut eli molemmat tapailevat toisia

Vierailija
50/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ketä tämä orastava seksisuhde sitten tässä loukkaa? Mies on sanonut olevansa avoimessa suhteessa ja vaimon kanssa siitä on yhdessä sovittu. Eli ei loukkaa miestä eikä hänen vaimoaan. Ap tietää tilanteen ja vasta harkitsee, toisiko mahdollinen suhde tähän mieheen hänen elämäänsä hyvää vai huonoa. Ei kuulosta moraalittomalta.

Vierailija
51/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä avoimia suhteita. Itse en haluaisi sitoutua olemaan pyyteetön kolmas pyörä, jonka toiveista kuitenkin ensimmäisenä karsitaan, jos kuvio muuttuu.

Vierailija
52/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitähän emme voi tietää mikä tosiasiassa on miehen suhteen tila ja vaimon mielipide avoimeen suhteeseen. En ole nenossa vaimolta kyseleenkään eikä se ole minulle nyt se pointti vaan se että punnitsen tilannetta omalta kantiltani.

Ku on pari vuotta etsinyt kumppania eikä tunnu mitään löytyvän, niin ajattelin että jos antais mennä nyt tän kans fyysiselle puolelle edes pari kertaa niin olis jotakin säpinää munkin elämässä, koska viime aikoina on kyllä ollut olo että kuokrn tylsyyteen

Ap

Tee sitten niin. :)

Turhaan täältä kyselet, ei suurin osa ymmärrä.

Kyllä ihminen tarvitsee läheisyyttäkin.

Tiedät itse mitä teet.

Vierailija
53/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ketä tämä orastava seksisuhde sitten tässä loukkaa? Mies on sanonut olevansa avoimessa suhteessa ja vaimon kanssa siitä on yhdessä sovittu. Eli ei loukkaa miestä eikä hänen vaimoaan. Ap tietää tilanteen ja vasta harkitsee, toisiko mahdollinen suhde tähän mieheen hänen elämäänsä hyvää vai huonoa. Ei kuulosta moraalittomalta.

Tässä on moneen kertaan epäilty onko vaimo tietoinen asiasta, kun miehet valitettavasti niin usein valehtelevat siitä. On suorastaan ilmiö että valehtelevat, niin se seikka on valitettavasti otettava tässä huomioon.

Vierailija
54/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nähdäkseni riski on tässä että ap loukkaa itseään. Mies on oman parisuhteen avannut eli molemmat tapailevat toisia

Ei taida olla kirjoitettu, että ap:n kiinnostuksen kohteen vaimo tapailee muita. Jonkun muun kommentoijan tapauksessa ehkä.

Vierailija
55/119 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi kysyisin, että mikäs sen vaimon numero on, haluaisin puhua hänen kanssaan.

Vierailija
56/119 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen käy rakastellessa nopeasti , muista pitää tunteesi kurissa ja pistää poikki suhde jos alat kiintyä liikaa . Olisiko kuitenkin helpointa etsiä sinkkumies jolle riittää seksisuhde tai ystävä kaikilla herkuilla ilman kolmatta pyörää .

Vierailija
57/119 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen vaimo ei todennäköisesti ole tietoinen siitä, että miehellä on avoin suhde.

Kyllä tuntui olevan ku tätä tivasin. Ja ihan selvillä tunnistettavilla kuvilla etsii seuraa joten uskon kyllä että tämä asia kunnossa. Mietin vaan että käykö tässä niin että mies häipyy perheensä luo ja mä jään kaipaan?

Ap

Ehkä vain luottaa ettei vaimo näe, tai kukaan sille kerro.

Tuota jäin ihmettelemään kuitenkin, että "ihan selvillä tunnistettavilla kuvilla etsii seuraa", että jotenkin aika nöyryyttävää kuitenkin, kun kuka tahansa voi nähdä. Tai siis, pidän erikoisena ihmistä joka kehtaa kuuluttaa koko maailmalle naivansa ympäriinsä oman vaimon lisäksi, oli kuinka sovittu avoin suhde tai ei.

Kai se tyypin luonteesta jotain kertoo, ehkäpä ap sen vielä tulee huomaamaan.

Vierailija
58/119 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffailetko muita?

En, mutta voisin sen halutessani tehdä. 

Vierailija
59/119 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhde joka perustuu aviorikokseen  voisi olla ihana.  Mies luvannut vaimolleen rakastaa häntä myötä ja vastoinkäymisissä ja samoin varmaan lupaa sinullekkin.  Tälläisten ihmisten kanssa ei kannata ryhtyä mihinkään suhteisiin.   Sinä sitten yksinhultajana itket elämäsi raunioilla, kun et uskonut varoituksia.

Vierailija
60/119 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä avoimia suhteita. Itse en haluaisi sitoutua olemaan pyyteetön kolmas pyörä, jonka toiveista kuitenkin ensimmäisenä karsitaan, jos kuvio muuttuu.

Sitoutua? Tässähän ei nimenomaan sitouduta mihinkään vaan otetaan ns. Kermat kakun päältä ja sitten kun ei oo enää kivaa niin homma loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä