Miehellä avoin suhde, itse olen sinkku
Harkitsen kevyttä suhdetta hänen kanssaan. Vähän arveluttaa käykö huonosti kun olen ns altavastaaja.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen vaimo ei todennäköisesti ole tietoinen siitä, että miehellä on avoin suhde.
Kyllä tuntui olevan ku tätä tivasin. Ja ihan selvillä tunnistettavilla kuvilla etsii seuraa joten uskon kyllä että tämä asia kunnossa. Mietin vaan että käykö tässä niin että mies häipyy perheensä luo ja mä jään kaipaan?
Ap
Vaimo ei tod.näk käy noissa palveluissa. Jos vaimo on niin tietoinen asiasta ja hyväksyy sen, niin voisit varmaan saada varmistuksen siitä häneltä suoraan.
Astetta pahempaan suuntaan olisi toki vielä se, että vaimo olisi tietoinen asiasta, ei halua sitä, mutta hänellä ei ole riittävästi henkistä voimaa irtautuakseen tilanteesta. Silloin olet varsinaisen alistaja-psykopatti-kimpaleen kanssa tekemisissä.
Minä olen elänyt ja kokenut juuri tällaisen tilanteen. Eipä parantanut masentunutta mieltäni😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän emme voi tietää mikä tosiasiassa on miehen suhteen tila ja vaimon mielipide avoimeen suhteeseen. En ole nenossa vaimolta kyseleenkään eikä se ole minulle nyt se pointti vaan se että punnitsen tilannetta omalta kantiltani.
Ku on pari vuotta etsinyt kumppania eikä tunnu mitään löytyvän, niin ajattelin että jos antais mennä nyt tän kans fyysiselle puolelle edes pari kertaa niin olis jotakin säpinää munkin elämässä, koska viime aikoina on kyllä ollut olo että kuokrn tylsyyteen
Ap
Minä - minä - minä. Joskus kannattaa ajetella muitakin ihmisiä.
No luuletko että tämä on eka kerta kun varattu joka kertoo olevansa avoimessa suhteessa mua lähestyy? Oon aina miettinyt just noita että suhde taitaa olla avoin vain omassa mielessä ja en halua pahoittaa vaimon mieltä jne. Että ei todellakaan ole minä minä minä, päinvastoin laitan yleensä aina muut ihmiset etusijalle. Joskus tulee vaan sekin päivä että ärsyttää se, että jos ei vaan ota, niin ei täällä näytä mitään saavankaan.
Kysy mieheltä mahdollisuutta keskustella vaimon kanssa onko hän samaa mieltä suhteen avoimuudesta.
Oletko valmis siihen, että kyseisen miehen pääsuhde on toisaalla? Sinulle jäävät hippuset hänen ajastaan ja fyysinen puoli samalla, kun hän elää ja jakaa arkea puolisonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kantapään kautta opittua, että vielä pahempaa kuin olla ilman kosketusta on olla esineellistävän ja tunnetta vailla olevan kosketuksen kohteena.
Kai tajuat, että mies pitää sitä sivunaista vain panopuuna. Ilmaisena maksullisena.
Mutta sehän on just sitä mitä mietin. Että pystyisinkö minäkin tähän samaan. Ottamaan sen mitä haluan ja lähettämään miehen matkoihinsa.
Mutta tämä ketju on kääntynyt moraalisaarnaksi, joten jään pohtimaan tätä itsekseni vielä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantapään kautta opittua, että vielä pahempaa kuin olla ilman kosketusta on olla esineellistävän ja tunnetta vailla olevan kosketuksen kohteena.
Kai tajuat, että mies pitää sitä sivunaista vain panopuuna. Ilmaisena maksullisena.
Mutta sehän on just sitä mitä mietin. Että pystyisinkö minäkin tähän samaan. Ottamaan sen mitä haluan ja lähettämään miehen matkoihinsa.
Mutta tämä ketju on kääntynyt moraalisaarnaksi, joten jään pohtimaan tätä itsekseni vielä.Ap
Jos pystyt, sitten pystyt. Mulla alkoi ensin keho pistää vastaan ja sitten mieli ja lopulta traumatisoiduin. Ja sain sukupuolitaudin lisäksi.
Kaikki avoimessa suhteessa elävät on sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän emme voi tietää mikä tosiasiassa on miehen suhteen tila ja vaimon mielipide avoimeen suhteeseen. En ole nenossa vaimolta kyseleenkään eikä se ole minulle nyt se pointti vaan se että punnitsen tilannetta omalta kantiltani.
Ku on pari vuotta etsinyt kumppania eikä tunnu mitään löytyvän, niin ajattelin että jos antais mennä nyt tän kans fyysiselle puolelle edes pari kertaa niin olis jotakin säpinää munkin elämässä, koska viime aikoina on kyllä ollut olo että kuokrn tylsyyteen
Ap
Minä - minä - minä. Joskus kannattaa ajetella muitakin ihmisiä.
No luuletko että tämä on eka kerta kun varattu joka kertoo olevansa avoimessa suhteessa mua lähestyy? Oon aina miettinyt just noita että suhde taitaa olla avoin vain omassa mielessä ja en halua pahoittaa vaimon mieltä jne. Että ei todellakaan ole minä minä minä, päinvastoin laitan yleensä aina muut ihmiset etusijalle. Joskus tulee vaan sekin päivä että ärsyttää se, että jos ei vaan ota, niin ei täällä näytä mitään saavankaan.
Tuossahan jo todettiin, että todella tavallinen tilanne, siksikin pitäisi sen tunnistaa. Idioottimainen ajattelutapa sinulla. Ei spämmääjillekään anneta pankkitunnuksia, vaikka kuinka ne yrittää.
Minä en lähtisi koskaan seksisuhteeseen avoimessa suhteessa olevan kanssa. Vaikka itse en juuri nyt suhdetta haekaan, niin seksiä harrastan mieluummin sinkun kanssa. Avoimessa suhteessa olevalla on aina rajansa, mitä saa sun kanssa tehdä. Vaimo odottaa kotona ja sinä olet vain sitä seksiä varten. Ehkä pientä halailua ja se siitä. Pysytkö noin kylmään seksiin? Itse en sitten kuitenkaan vaan hankin fwb kumppanin, jonka kanssa on edes jotain aitoa tunnetta mukana vaikkei meistä perinteistä pariskuntaa koskaan tule. Ei ole ihan niin käytetty olo kuitenkaan.
Avoin suhde ei ole mikään parisuhde.
Monet yrittävät erottaa seksin ja tunteet toisistaan.
Ihminen ei kuitenkaan ole mikään robotti, joka loputtomiin pystyy suorittamaan tehtävää sen kummemmiin tuntematta mitään.
Ennemmin tai myöhemmin tunne-elämä tulee vastaan ja hyvin harvoin positiivisessa mielessä.
Tuon tyyppisessä suhteessa vain teloo itsensä.
Onhan tuo perinteinen parisuhde mennyttä.
Avoin/seksisuhde on tätä päivää, voisi fossiilit jo tajuta tämän.
Ei kannata. Ala minun kanssa kanssa kunnolliseen suhteeseen jossa ei ole muita naisia eikä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo perinteinen parisuhde mennyttä.
Avoin/seksisuhde on tätä päivää, voisi fossiilit jo tajuta tämän.
Mulle on ihan sama olla fossiili. Yritä tajuta, että fossiilit eivät halua suhteeseen sinun kanssasi, pysy kaltaistesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen vaimo ei todennäköisesti ole tietoinen siitä, että miehellä on avoin suhde.
Kyllä tuntui olevan ku tätä tivasin. Ja ihan selvillä tunnistettavilla kuvilla etsii seuraa joten uskon kyllä että tämä asia kunnossa. Mietin vaan että käykö tässä niin että mies häipyy perheensä luo ja mä jään kaipaan?
Ap
Luulen, että juttu voi toimia, jos mies on saatavilla, kun kaipaat seksiä ja se riittää sinulle. Hänellä on kuitenkin primäärisuhde vaimon ja mahdollisesti seksiä muidenkin kanssa, joten hänen kiintymystään et ole saamassa. Voi olla antoisaa intohimoisen seksin muodossa, mutta raskasta, jos alat kaivata suhteelta muutakin.
Miksi sitten harkitset, jätä mies. Käy huonosti. Eivät miehet eroa. Maapallolla on pakko olla jokin muu mies tai mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos alat suhteeseen, toki sovit, että voit tapailla toisiakin eli teillä myös avoin suhde.
Hyvän sotkun tuosta saa kyllä aikaiseksi. Yksi kerrallaan vaan, sanoo mummo täältä takarivistä
Minä olen suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa, heillä on avoin suhde. Vaimo tietää minusta ja hyväksyy suhteemme, olen siis vaimonkin kanssa väleissä ja asioista keskustellaan. Vaimollakin on ollut muita miehiä, vaikkakaan käsittääkseni just nyt ei ole.
Näkisin, että jos mies pelaa täysin avoimesti ja rehellisesti, ei tässä ole mitään väärää. Esim. mun miesystäväni kertoo, että rakastaa ja kunnioittaa vaimoaan joka on hänen paras ystävänsä eikä tule koskaan hänestä eroamaan, mutta koska he ovat olleet yhdessä teineistä asti, he molemmat kaipaavat myös muuta. Heillä on nautinnollinen, vaikkakin jossain määrin rutinoitunut seksielämä, sivusuhteista haetaan jännitystä, uutuudenviehätystä ja vaihtelua.
Mitäkö minä tästä saan? FWB-suhteen fiksun, karismaattisen ja rehellisen miehen kanssa. Treffailemme, harrastamme, matkustelemme. Pidän hänestä todella ja voisin kuvitella, että hänen kanssaan parisuhdekin olisi ihanaa, mutta tiedän, että tästä ei tule koskaan tämän kummempaa ja nautin siitä mitä meillä nyt on. Jos rakastun, minkä sille voi, mutta ainakaan en voi syyttää ketään muuta kuin itseäni, tiesin mihin lähdin. Suhdettamme on kestänyt nyt vähän kolmatta vuotta.
Mainittakoon vielä, että olemme kaikki yli 40-vuotiaita, eikä esim. omat lapsihaaveeni jää tämän vuoksi toteuttamatta.
Mä olen ollu vastaavanlaisessa suhteessa nyt kolme vuotta. Toimii hyvin.
Kukaan ei vastaa tähän, mikä tarkoittaa sen myöntämistä että tuo järjestely ei mitenkään sulje pois mahdollisuutta rakkauteen ja parisuhteeseen.