Miehellä avoin suhde, itse olen sinkku
Harkitsen kevyttä suhdetta hänen kanssaan. Vähän arveluttaa käykö huonosti kun olen ns altavastaaja.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin seuraavaa: ensiksi yrittäisin löytää kokonaan vapaan sinkkumiehen, koska onhan se vaan niin paljon helpompaa järjestää tapailut ja yökyläilyt.
Jos taas ap kokee, että juuri tämä mies on saatava (miksi??) niin ilmeisesti miehen ja vaimonsa suhde on erittäin vahva, jos ovat pystyneet puhumaan ja suhteensa luottamuksella (?) avaamaan. Eli ap tyytyy siihen, mitä mies pystyy/ päättää antaa eikä enempää ole luvassa, koska vaimo on ykkönen. Muuta kuin satunnaista seksiä ei ole siis luvassa vaikka ap esim rakastuisi.
Jos taas ap pystyy pitämään miehen ns. satunnaisena irtomulkkuna, jonka kanssa sekstailee muutaman kerran ja unohtaa sen jälkeen niin sitten antaa mennä. Älä missään tapauksessa kehitä mitään tunteita, koska sitten rikot itseäsi.
Asun pienessä kaupungissa ja sinkkutarjonta on heikkoa. Tämä varattu avoimessa suhteessa oleva pieksee monet sinkut mitä tässä on ollut ehdolla.
Ap
Pieni paikkakunta ja päätät aloittaa suhteen, jossa toinen pettää puolisoaan? Nyt kannattaa käyttää niitä aivojaan, jos niitä edes on.
Itse olin kerran mukana tällaisessa "avoin suhde" säädössä.
Ihan hirveä sotku ja kaikkiin sattui.
En usko avoimiin suhteisiin, ellen olisi vaimolta kuullut että suhde on avoin. Suurin osa on vain surkeita pettäjiä. Ja mammat menee vanhanaikaiseen :D
Muiista että vaimo on aina ykkönen. Mikäli toinen osapuomi vaatii lopettamaan niin läy. Elän avoimessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltä mahdollisuutta keskustella vaimon kanssa onko hän samaa mieltä suhteen avoimuudesta.
Oletko valmis siihen, että kyseisen miehen pääsuhde on toisaalla? Sinulle jäävät hippuset hänen ajastaan ja fyysinen puoli samalla, kun hän elää ja jakaa arkea puolisonsa kanssa.
En kanssa tajua, miksi ihmeessä pitäisi tentata vaimo, lapset ja kumminkaima, jos kyseessä on kevyt suhde. Juu, saattaa olla, ettei mies ole täysin rehellinen, mutta miten sitä voi ap kontrolloida?
Meillä oli exän kanssa avoin suhde. Tai siis hänellä oli, itse luulin eläväni yksiavioisessa suhteessa.
Ei sitä ole kiva tietää jälkeenpäin, että itsellä on mennyt vuosia hukkaan kun sitä olis voinut itsekin olla ihmisen kanssa, jota mun seura kiinnostaa.
En tajua miksi ihmeessä siltä vaimolta ei pitäisi ja voisi kysyä? Todennäköisesti on täysin tietämätön miehen touhuista ja tyytyväinen jos saa tietää. Ainakin mä olin, kun sain itse yhteyden yhteen näistä toisista.
Enkä haluaisi olla missään osallisena pettämiseen.
Naisten pitäisi pitää toistensa puolia tommosia kusipäitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensiksi kysyisin, että mikäs sen vaimon numero on, haluaisin puhua hänen kanssaan.
Mä olen tätä kysynyt kun varatut miehet on yrittäneet.
Kummasti hiljenevät sen jälkeen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltä mahdollisuutta keskustella vaimon kanssa onko hän samaa mieltä suhteen avoimuudesta.
Oletko valmis siihen, että kyseisen miehen pääsuhde on toisaalla? Sinulle jäävät hippuset hänen ajastaan ja fyysinen puoli samalla, kun hän elää ja jakaa arkea puolisonsa kanssa.
En kanssa tajua, miksi ihmeessä pitäisi tentata vaimo, lapset ja kumminkaima, jos kyseessä on kevyt suhde. Juu, saattaa olla, ettei mies ole täysin rehellinen, mutta miten sitä voi ap kontrolloida?
No, kysymällä vaimoltahan se selviää, onko vaimo edes tietoinen siitä, että hän on tällaisessa "avoimessa suhteessa". Mikä siinä on niin vaikeata tajuta?
Minulle sopisi mainiosti, että meluisalla ja touhukkaalla ekstrovertti
miehelläni olisi muitakin viihdyttäjiä, voisi kernaasti olla yökylässä tai matkoillakin välillä. Ei haittaisi minua introverttia yhtään, saisin rauhallista hermolepoa ja "omaa aikaa".
Vierailija kirjoitti:
miehelläni olisi muitakin viihdyttäjiä, voisi kernaasti olla yökylässä tai matkoillakin välillä. Ei haittaisi minua introverttia yhtään, saisin rauhallista hermolepoa ja "omaa aikaa".
Tässä olikin tarkoitus pohtia asiaa sen toisen naisen näkökulmasta. Hänelle aika huono diili todennäköisesti.
Jotenkin en ymmärrä tuota että vaimolta pitäisi kysyä. Mies on ap:lle kertonut olevansa avoimessa suhteessa. Etsii seuraa selvillä kuvilla. Senkin ap mainitsi että ovat pikkukaupungista. Joten millä laskukaavalla ap:n pitäisi selvittää asiaa tämän enempää ja miksi se olisi sen vastuulla vaikka mies sattuisikin valehtelemaan? Tämä on ydinongelma koko suomalaisessa mies/nainen asetelmassa, jotenkin ei edes odoteta sitä että aikuinen mies voisi ihan itse ottaa vastuun puheistaan ja tekemisistään vaan jonkun kolmannen osapuolen pitäisi selvittää puhuuko mies nyt ensinkään totta.
Sairasta hommaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehelläni olisi muitakin viihdyttäjiä, voisi kernaasti olla yökylässä tai matkoillakin välillä. Ei haittaisi minua introverttia yhtään, saisin rauhallista hermolepoa ja "omaa aikaa".Tässä olikin tarkoitus pohtia asiaa sen toisen naisen näkökulmasta. Hänelle aika huono diili todennäköisesti.
No sehän riippuu mitä ap odottaa tästä saavansa. Tuskin kuitenkaan kyse on mistään kaikkien aikojen rakkaustarinasta kumminkaan. Ihmeen mustavalkoista porukkaa tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kysymällä vaimoltahan se selviää, onko vaimo edes tietoinen siitä, että hän on tällaisessa "avoimessa suhteessa". Mikä siinä on niin vaikeata tajuta?
Miks pitäisi kysyä? Onko se ap:n syy jos mies pettää vaimoaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäisi kysyä? Onko se ap:n syy jos mies pettää vaimoaan?
Kysymällä saa selville, onko mies rehellinen vai ei. Se on varsin tärkeä tieto, jos meinaa pitää itseään ehjänä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se juttu: rupea pariskunnan helpottajaksi! Mutta itse et saa mitään. Esineellistämistä ja siinä menee rikki.
Miksi kysyä täällä? Sinut lytätään täysin kuten myös mies siitäkin huolimatta ettei kukaan tiedä miehen tilannetta eikä sinun tarpeitasi. Pelkkiä arvailuja ja syytöksiä vastaajilta. Ole fiksu. Tee miten itse näet parhaaksi ja ota miehestä selvää jos olet kiinnostunut. Elämä ei ole aina sitä miltä näyttää eikä kenenkään tapa se oikea tapa elää tätä elämää. Kaikki kuollaan jokatapauksessa. Sitäpaitsi suurin osa elää ja suorittaa elämää normien mukaan, mutta onko normi oikeassa vai nouseeko se jostain muualta esim. peloistamme. On vaan yksilöitä ja erilaisia elämäntilanteita, toiveita jne. Jokainen tekee omat päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyä täällä? Sinut lytätään täysin kuten myös mies siitäkin huolimatta ettei kukaan tiedä miehen tilannetta eikä sinun tarpeitasi. Pelkkiä arvailuja ja syytöksiä vastaajilta. Ole fiksu. Tee miten itse näet parhaaksi ja ota miehestä selvää jos olet kiinnostunut. Elämä ei ole aina sitä miltä näyttää eikä kenenkään tapa se oikea tapa elää tätä elämää. Kaikki kuollaan jokatapauksessa. Sitäpaitsi suurin osa elää ja suorittaa elämää normien mukaan, mutta onko normi oikeassa vai nouseeko se jostain muualta esim. peloistamme. On vaan yksilöitä ja erilaisia elämäntilanteita, toiveita jne. Jokainen tekee omat päätöksensä.
Palstalla on yliedustus uskovaisista, erityisesti lestadiolaisista. Siksi täällä suhtaudutaan seksiin äärimmäisen kielteisesti ja tiukkapipoisesti. Nämä moraalisaarnaajat ovat onnistuneet jo vuosia sitten häätämään kaikki normaalit ihmiset seksikeskusteluista eikä kukaan uskalla enää sanoa mitään positiivista seksistä tällä palstalla.
Ap kerroit asuvasi pikkukunnassa, jossa ei ole tasokkaita sinkkumiehiä. Kuulostaa siltä, että sulla on vaara ajautua jalkavaimoksi loppuiäksesi, jos a) et laajenna miesetsintääsi muihinkin kaupunkeihin b) ryhdyt paikallisen alfamiehen haaremiin. En ole koskaan asunut pienessä kunnassa, mutta täältä av:lta olen lukenut, että niissä kyttäillään naapureita ja juorutaan muista. Saattaa olla vaikea paikka asua, jos saa ns maineen. Isoissa kaupungeissa kakkosnaisillakin on helpompaa, kun voi asua ja elää anonyymisti. Eli älä ihmeessä ryhdy siihen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on yliedustus uskovaisista, erityisesti lestadiolaisista. Siksi täällä suhtaudutaan seksiin äärimmäisen kielteisesti ja tiukkapipoisesti. Nämä moraalisaarnaajat ovat onnistuneet jo vuosia sitten häätämään kaikki normaalit ihmiset seksikeskusteluista eikä kukaan uskalla enää sanoa mitään positiivista seksistä tällä palstalla.
Luetaankohan me samaa palstaa? Itse en ole uskovainen mutta en kyllä näe palstan asenteita sellaisina kun kuvaat.
Minusta ap ottaa ison riskin jos rupeaa tuollaisen miehen kanssa suhteeseen. Jo nyt ap totesi miehen olevan ihana (tai jotain sinnepäin) ja aplla kova läheisyyden kaipuu. Luulen että jos alkavat niin ap rakastuu. Ja saa roppakaupalla sydänsuruja sekä suhteen aikana että sen loppuessa. Mutta oma valinta toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on epäasiallinen kommentti. Tässä ei puhuta niinkään seksistä, vaan suhteista ja luottamuksesta. Eivät kaikki, jotka ovat sitä mieltä että tulee olla rehellinen, ole uskovaisia tai lestadiolaisia.
Toi tunteettomuus harvemmin onnistuu pidemmän päälle. Itselleni on käynyt ja juuri kävi kaverillekin, että vaikka alkuun puhuttiin kevytsuhteesta, tunteita kuitenkin tulee ja sitten ei tule kuin sydänsuruja, koska vakavaa parisuhdetta ei ole tarjolla. En suosittele.