Anna Wahlgren (lapsikirja) on kuollut
Kuka vielä muistaa lapsikirjan? Itse sen ohjein esikoista hoivasin, nykyään jopa itse ihmettelen mitä silloin oikein ajattelin. Siinä ei paljoa lapsen etua ajateltu vaan ihan omaa. 18veenä hänen opit oli konkreettisia ja siskokin suositteli. Oli oikein aikansa guru. Vieläkö on muita vanhoja mammoja? Kirjaa näkee yhä välillä kirpparilla. Kuoli muuten goalla, ei huono :)
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi kirjasta niin selkeästi mieleen, että niitä lapsia oli, mutta vain yksi Poika, joka kuoli pienenä.
Itsellä on joku lapsuustrauma veljen varjoon jäämisestä, että yhä kylmää.
Muistatkohan nyt omien silmälasiesi läpi? Poikia syntyi kaksi peräkkäin. Toinen oli hyvin yksinäinen veljensä kuoltua.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tuolla Felicia Feldtillä on tällä hetkellä ihan hyvä olo?
Kaikki äidit kuitenkin todennäköisesti yrittävät parhaansa, omista lähtökohdistaan.
Ei varmasti ole, koska Anna oli äitinsä.
Olen se, joka aikaisemmin kirjoitti, että Annaa voi tuskin enää mainitakaan mainitsematta Felician muistelmia. Eli sikäli tässä ei välitetä uutta tietoa kenellekään. Ne, jotka Anna Wahlgrenin tietävät, tietävät myös Felicia Feldtin kirjasta.
Tällaisten kiistanalaisen asioiden kaivelu ei minun mielestäni palvele kenenkään intressiä kuolinuutisessa.