Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylän asuinalueet

Kiitos etukäteen
07.10.2022 |

Olen harkitsemassa muuttoa Jyväskylään, mutta suurin osa sen asuinalueista on minulle tuntemattomia, joten kaipaisin pientä vinkkiä siitä, mistä päin lähtisin katselemaan asuntoa.

Tärkeimpänä kriteerinä ehkä se, että siellä täytyisi olla hyvät lenkkimaastot ja metsää, jossa voi juoksuttaa välillä vapaana koulutettua koiraa kiinnipitoaikojen puitteissa. Autottomana myös julkinen liikenne ja sen toimivuus kiinnostaa. Palvelutaso ja rauhallisuus/rauhattomuus. Pieniä lapsia minulla ei ole, joten koulujen tai päiväkotien sijainnilla ei ole väliä.

Mitä suosittelisitte?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea muuttoon

Vierailija
62/63 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pupari on rauhoittunut aika paljon. Tietysti reiluhkosti työttömyyttä, ja huono-osaisuutta mutta nykyään siellä on paljon monenmaalaisia lapsiperheitä. Mainettaan parempi nykyään. Juoppoja ja muita ongelmaisia on joo mut ei niistä ole vaaraa kuin toisilleen.

Parempi? Joka ikinen vuosi Jyväskylän rikostilastoissa ykkösenä. 

Niin no siis eihän tuossa väitetty Puparia miksikään idylliksi, aika suoraan tuossa on ne ongelmat mitä siellä on. Mutta silti mainettaan parempi, ja rauhallisempi kuin oli viime vuosituhannella. Ja rauhallisempi kuin monen muun kaupungin ongelmaisimmat lähiöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisula ehkä kivointa asuinaluetta minusta. Lähellä keskustaa, mutta Harju välissä, ja alue todella rauhallinen.

Kunnolliset, isommat lenkkimaastot on vähän matkan päässä, mutta pikku pöpelikköä löytyy kyllä heti ja jos koiran vie pidemmälle lenkille niin lyhyellä kävelyllä pääsee korpeen. Ei Jyväskylässä voi asua melkein missään muualla kuin keskustassa, ettei äkkiä pääsisi maastoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi