Siittäminen, siemennys vai tiineeksi saattaminen?
Kävin miehen kanssa ruokakaupassa aamupäivällä. Siellä tavattiin miehen etäinen sukulainen, n 60v mies. Kovasti se katsoi minua (olen raskaana) ja sanoi miehelle että "vai on sitä pistetty siementä vakoon, näkyy itävän".
Nopsasti mieheni jätti miehen siihen käytävälle ja tuli perässä, minä jatkoin matkaa heti kun tuon kuulin. En oikein tiennyt pitäisikö suuttua vai ei. Jotenkin halventavalta tuntui tuo.
Asiasta keskustelimme juuri äsken kotona, vanhalla on vanha kieli ja kun on maalta, ei kai voi muuta odottaa... Miten muut, onko teille puhuttu siemennyksestä tai siittämisestä...
Kommentit (19)
Tiineeksi saattaminen, mistäs tuollaista olet kuullut?
Miksi kaikesta pitää loukkaantua? Ei kaikki ajattele mitä suustaan suoltavat, mutta ei se aina ole tarkoitettu ilkeydellä. Jättäisin omaan arvoonsa.
Ja vastaus kysymykseesi: mieluiten rakastelusta kyse.
Vai ukko räpsäyttänyt sinut paksuksi!
Kannattaa vaan tjottailla, se on nääs tätä päivää 👍🏻
Rouva on siunatussa tilassa. Näin sanotaan.
Mitä välii, mitä eroo muka.
Sama asia, ja - huumoria.
Terveisiä kireänutturalle.
Mautonta, mutta ei tuollaisesta niin pahasti kannata loukkaantua että lähtee kävelemään heippoja sanomatta.
Olette harrastaneet suojaamatonta seksiä, onneksi olkoon!
Oliko suorakylvö vai pitikö muokata ensin?
Olet saanut rojut torveen. Siitä seurauksena tiinehtiminen.
Pääasia ettei ole roiskittu kakkoseen. Skeegereitä ei kaivata yhtään lisää.
Vähän tylsältä tuo kuulostaa , en tykkäisi itsekkään . Miksi pitäisi olla mukamas vitsikäs ?Voihan sen sanoo että on perheenlisäystä tulossa ?
Kik kelimyrkytys.
Mitä yhteistä on jäätyneellä kaljalla, palaneella pizzalla ja paksuna olevalla naisella?
-Ääliö joka ei ottanut ulos ajoissa.
Vällykärmeen puremasta tulee tiineeksi.
Tyypillinen suomalainen sarjaloukkaantuja.
Olisit iskeny silmää ja sanonu: ja hauskaa oli, sulla taitaa ollakin vähän aikaa siitä viime kerrasta.
Tämmöstä maata. Mutrusuita kaikki happamia kuin nauriit. Ei mitään pelisilmää missään asiassa.
Jos et tiedä pitääkö suuttua niin ei pidä.