Käytättekö "oikeaa kelloa" vielä? Millaisia kelloja teillä on?
Kuuluuko kello mielestänne hyvää pukeutumiseen ja tyyliin vai riittääkö puhelimen kello teille?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion ruveta taas käyttämään, kun eksyin joku päivä sitten vieraassa paikassa, puhelimesta loppui akku, enkä tiennyt yhtään mitä kello on ja milloin seuraava bussi tulee.
Jokin äidin Longines-kello minulla on, mutta en sitä malta käyttää. Sitten joku aika halpa Olivia Burton -kello, sen voin ottaa käyttöön jos siinä vain on käypä patteri.
Sulle sitten sattuu harvase päivä noita eksymisiä.
Eikä keneltäkään uskalla kysyä "anteeks satutteko tietämään mitä kello on".
Ahaa, täällä taas joku bongari luulee tunnistavansa tuttuja palstalla?
No en viitsinyt ohikulkevia autoja pysäyttää kysyäkseni, mitä kello on. Oli sateinen päivä eikä vastaan tullut ihmisiä juuri silloin. Kävelin sitten lähimpään kahvilaan/huoltoasemalle ja yritin laskea, missä vaiheessa kannattaisi mennä takaisin sateiselle pysäkille.
Ei tuo nyt mikään maailman suurin katastrofi ollut, mutta helpommalla olisin päässyt, jos olisin voinut vain vilkaista mitä kello on.
Nykyäänhän kaikenlaiset kellot ovat muotia. Itselläni on Polarin urheilukello ollut viimeiset pari vuotta. Sitä ennen käytin kelloa noin vuonna 1996
Käytän kelloa, koska se nostaa sosiaalisen statusarvoni keskiverron yläpuolelle. Terv. kelloharrastaja Pekka
Rakkain kelloni on isoukin taskukello (ei toimi, en halunnut vaihtaa koneistoa). On vain tunnearvoa.
Minulla on rannekello, mutta olen oikeastaan ollut iloinen ranteeni vapautumisesta. Herätyskelloissa ei myydä enää tikittämättömiä kelloja, joten sitä käytän harvemmin. Kännykän kello on hiljaisin ja kätevin. Seinäkelloa ei ole kun nekin tikittävät. Vihaan tikittämistä!!!
Nätti Bulovan rannekello on päivittäisessä käytössä, ollut jo toistakymmentä vuotta sama kello. Multa muuten myös kysytään aikaa melko usein, joten ei ole ihan turha kapistus.
Rannekellona on joku ilmaislahjaksi saatu halpa kello. Sen lisäksi on herätyskello ja uunissa on kello. Olen niin vanhanaikainen että useimmiten jätän puhelimen kotiin kun lähden kaupungille niin rannekellosta katson aikaa.