Käytättekö "oikeaa kelloa" vielä? Millaisia kelloja teillä on?
Kuuluuko kello mielestänne hyvää pukeutumiseen ja tyyliin vai riittääkö puhelimen kello teille?
Kommentit (67)
Enomiehellä 4 kpl rannekelloja, yksi 1950-luvun sveitsiläinen ja kolme japsia. Japseista, yksi paristolla, yksi juhlakäyttöön vedettävä ja sitten tämmöinen itsekseen vetelehtivä....vähän niinkuin minäkin :D
Käytän "oikeita kelloja" vain kodin ja mökin seinillä. Rannekelloa en käytä. Jossain sellainen on tallessa, uusia en hanki.
en käytä kelloa. en älykelloa tai tavallista. kännykästä näkee ajan.
En tykkää pitää kelloa enkä sormuksia tai muitakaan koruja kuin poikkeustilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän leijona-kelloa, rippilahjaksi saatu.
Sama. Siis Leijona, ei kuitenkaan rippilahja. Iso näyttö, hopeinen, musta tausta. Ihana.
Älykello on mutta pääasiassa ajan takia, normi kellon näköinen. Sain niin halvalla ja akun kestokin kumminkin reilu 2 viikkoa kun ei ylimääräisiä mittailuja päällä.
Polarin älykello. En tosi käytä sitä kuin treenatessa, kellonajan katson kännykästä
Yleensä älykello, välillä perus muovikello nato-rannekkeella. Titaaninen perusmallin rannekello jos pitää olla siistimpää.
Hieno aloitus, harmi vain että kommenteista näkee ettei luetun ymmärtäminen ole kaikkein vahvuus..
Itse käytän heilurimekanismilla olevaa teräsrunkoista kelloa. Virittyy siis käden heiluessa. Tai perinteisesti nuppia pyörittämällä. Kello ei ollut edes kallis mutta kuitenkin tyylikäs. Mekaniikka on näkösällä.
Parasta virityksessä että vemputtamalla kohta on täyteen vedetty...
Toinen on sitten se älykello jota pidän välillä vaimon mieliksi. Ärsyttävää kun olet nokosilla, niin kello surisee ranteessa ja kehoittaa liikkumaan.
Käytän. Kello kuuluu tyyliini ja on myös vähän kuin koru. Minulla on noin 15 laadukasta kelloa. Halppiskelloja en osta. Isäni on myös keräillyt kelloja koko ikänsä joten sieltä varmaan tuo hulluus peritty.
Lemppari on valmistujaislahjaksi vanhemmilta saamani Audemars Piguet.
Töissä edullinen Breitling (5000€) ja vapaalla Rolex Datejust. Kellokaapista löytyy malleja Casiosta Patekkiin.
Minulla on kuusi kelloa. Kolme G-Shockia, yksi Casio digitaalinen ja kaksi mekaanista sukelluskelloa, Citizen ja Seiko. Kello on hyvä tapa viimeistellä oma tyyli. Ja nyt kun älykellot ovat muotia, on hyvä erottua joukosta pitämällä perinteistä kelloa. Rannekello on myös käytännöllinen kapistus.
Käytän rannekelloa, ihan ehdoton. Töissä se on tärkein, sillä minulla on paljon aikataulutettuja kasvotusten tapahtuvia tilanteita, joissa olisi epäkohteliasta ja hankalaa vähän väliä vilkuilla puhelinta tai seinäkelloa (jollaista ei muuten monessakaan tilassa nykyään ole ja jotka ovat usein väärissä ajoissa).
On se vapaa-ajallakin iso apu. Muutaman vuoden olin ilman mutta enää en ole luopumassa.
Mulla on Aarnin Aurora-kello. Se sopii arkeen ja oikeastaan juhlaankin, ei nyt ehkä mihinkään pukujuhliin mutta sellaisissa tulee harvoin käytyäkään. Käytän kelloa suurimman osan vapaa-ajasta. Töissä en käytä sillä työskentelen sairaalassa ja se ei ole hyvien hygieniakäytäntöjen mukaista.
Tietenkin käytän rannekelloa. Naiset ei pidä herrasmiehenä muuten ravintolassa jos näpräilee puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla tietämilläni ihmisillä on älykello.
Vähänpä tiedät ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla tietämilläni ihmisillä on älykello.
Vähänpä tiedät ihmisiä.
Älykellot ovat varsinkin wt-porukoissa yleisiä. Kunnon automaatikellot ovat puolestaan korkeakoulutettujen ja menestyneiden bisnesmiesten suosiossa.
Citizen ecodrive, hyvin palvellut jo yli 10 vuotta.
Kellohan on miehinen koru,härän renkaita en nenääni laita.Hepissä kyllä kulkunen kilkattaa ajoittain.