Käytättekö "oikeaa kelloa" vielä? Millaisia kelloja teillä on?
Kuuluuko kello mielestänne hyvää pukeutumiseen ja tyyliin vai riittääkö puhelimen kello teille?
Kommentit (67)
Meillä on kaksi viisarinäyttöistä seinäkelloa, toinen olohuoneessa ja toinen työhuoneessa. Työhuoneessa tehdään muutakin kuin pelkästään tietokoneella töitä, joten siksi halusin kellon sinne. Haaveilen korjaavani vanhan viisarinäyttöisen rannekelloni, mutta en ole saanut aikaiseksi. Se on toimiva, mutta ranneke ja lasi pitäisi uusia.
Olin 10 vuotta ilman rannekelloa, mutta olen alkanut taas käyttää. Ostin Hilfigerin kultakellon, se on kuin rannekoru ja näkee ajan.
Joku halpa älykello pyörii jossain, en tiedä missä. Ja vielä vähemmän tiedän, missä sen laturi on 😅 Joten ei, en käytä 😄
Käytän isohkoa herätyskelloa joka roikkuu kaulallani naruilla.
Tämä taitaa olla joku miesten ketju? Heillä noita viisarikelloja on vielä jonkun verran koska käyttävät niitä koruina.
Naiset eivät tarvitse kelloa koruksi (koska naisille on muitakin koruja) joten naiset pystyvät valitsemaan älykellon jotka ovat toiminnoiltaan ylivertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Citizen ecodrive, hyvin palvellut jo yli 10 vuotta.
Sama. Noin 14 vuotta ollut ecodrive. Ei valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Käytän isohkoa herätyskelloa joka roikkuu kaulallani naruilla.
Lehmänkello?
Mulla Apple watch ja Cartier. Ensimmäistä käytän normipäivinä, toista juhlissa yms.
Ranteessa aina vaan automaattikoneistoinen Rolex jotta naiset pitävät herrasmiehenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla tietämilläni ihmisillä on älykello.
Vähänpä tiedät ihmisiä.
Älykellot ovat varsinkin wt-porukoissa yleisiä. Kunnon automaatikellot ovat puolestaan korkeakoulutettujen ja menestyneiden bisnesmiesten suosiossa.
Mainoksissa toki näin :D
Vierailija kirjoitti:
Taidat tietää yhden ihmisen?
Vierailija kirjoitti:
Yhdelläkään tuntemallani ihmisellä ei ole älykelloa.
Täysin turha kapine.
En ole käyttänyt kymmeniin vuosiin ja aina olen ehtinyt minne on tarvinnut.
En käytä edes herätyskelloa.
Ostin Seikon Japanist koska haluun kaikkee muuta ku sitä tavallist
Vierailija kirjoitti:
Ranteessa aina vaan automaattikoneistoinen Rolex jotta naiset pitävät herrasmiehenä
Pidän vähän tyhmänä ihmistä joka raahaa kelloa ranteessaan.
Vintage Omega RAF. Mustalla sopivankokoisella taululla.
Ei mikään ylisuuri klovninkello.
Aion ruveta taas käyttämään, kun eksyin joku päivä sitten vieraassa paikassa, puhelimesta loppui akku, enkä tiennyt yhtään mitä kello on ja milloin seuraava bussi tulee.
Jokin äidin Longines-kello minulla on, mutta en sitä malta käyttää. Sitten joku aika halpa Olivia Burton -kello, sen voin ottaa käyttöön jos siinä vain on käypä patteri.
Man har nu använt en Huawei i 2-3 år som mäter allt möjligt och fungerar som telefon. Väldigt praktiskt. Rätt snygg med med läderrem.
Så sent som igår tog man igen i bruk sin trotjänare, vilken är en schweizisk kronograf. Det är lättare att se tiden från den och det känns att man har en klocka på armen. Snygg är den i mina ögon dessutom. Den andra schweiziska kronografen tas väl ur naftalin längs med kommande vecka.
Vierailija kirjoitti:
Aion ruveta taas käyttämään, kun eksyin joku päivä sitten vieraassa paikassa, puhelimesta loppui akku, enkä tiennyt yhtään mitä kello on ja milloin seuraava bussi tulee.
Jokin äidin Longines-kello minulla on, mutta en sitä malta käyttää. Sitten joku aika halpa Olivia Burton -kello, sen voin ottaa käyttöön jos siinä vain on käypä patteri.
Sulle sitten sattuu harvase päivä noita eksymisiä.
Eikä keneltäkään uskalla kysyä "anteeks satutteko tietämään mitä kello on".
Käytän Garminin älykelloa