Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on liiallista mustasukkaisuutta - varoitusmerkit?

Vierailija
06.10.2022 |

Tapailen uutta miestä ja asia mietityttää. Hän saattaa huolestua jos käyn edes nopeasti ystävän kanssa ulkona.

Puhuu paljon siitä, miten voin tavata jonkun muun ja tuntuu kokevan riittämättömyyttä. Jos emme näe pariin päivään hän kyselee miltei jatkuvasti mitä teen ja missä olen.

Olemme rakastuneita ja huomio imartelee, mutta joskus mietin onko tämä liikaa. Kertokaa käytännön esimerkkejä, miten tunnistaa liian mustasukkaisuuden ja omistushalun?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liiallista, hyvältä kuulostaa. Puhelimen pääsykoodi ja sometilien salasanat on jo lienee annettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!! Kontrolli ja liikkumisen rajoittaminen ei ole normaalia. Jokaisella on oikeus omaan aikaan,ystäviin ja päätöksiin. Parisuhde ei ole vankila. Huomaa että ongelma ei ole sinussa vaan hänessä.

Vierailija
4/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joutuu miettimään onko jokin liikaa, silloin se on liikaa.

Vierailija
5/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tämä on jo liikaa. Jos koko ajan näkee uhkan jossain arkisessa tapahtumassa, on syytä paeta!

Vierailija
6/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitatte, että paeta? Mies ei ole millään muotoa väkivaltaisen oloinen, vaan pikemminkin liiankin kiltti. Mitä jos toinen on vain niin rakastunut ja se menee ohi kun suhde vakiintuu?

Vierailija
7/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Alkuhuumaan kuuluu toki se, että toinen on mielessä koko ajan mutta siinä on iso ero onko kyseessä sellainen "ahhh~ muistot sinusta täyttävät mieleni ja en malta odottaa että nähdään taas" vs. "Haluan tietää koko ajan missä menet ja mitä teet KOSKA HETKENÄ MINÄ HYVÄNSÄ SAATAT TAVATA JONKUN MUUN".

Vierailija
8/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitkä ovat varoitusmerkkejä? Juuri nuo, mitä kerroit.

Vierailija
9/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oo yksin

Vierailija
10/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuuko mies oudosti vai normaalisti?

Vierailija
11/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hän istuu, jos soittaisi pianoa?

Vierailija
12/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitatte, että paeta? Mies ei ole millään muotoa väkivaltaisen oloinen, vaan pikemminkin liiankin kiltti. Mitä jos toinen on vain niin rakastunut ja se menee ohi kun suhde vakiintuu?

Pakene, kun vielä voit. Usko tämä  ajoissa.

Vierailija
13/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten hän istuu, jos soittaisi pianoa?

Hä? Nyt en ymmärrä.

Vierailija
14/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorempana seurustelin miehen kanssa joka oli edellisestä suhteestaan oppinut pitämään epäilynsä "omana" tietonaan.

Jossain vaiheessa alkoi "todisteiden" läväyttäminen silmille enkä minä tietenkään jäänyt kiinni koska ei ollut mitään mistä jäädä. Harmi kun en ymmärtänyt loukkaantua tarpeeksi ja vaikka mieskin ymmärsi olleensa väärässä niin hän eli pakkomielteensä orjana ymmärtämättä hakea ammattiapua.

Hänkin oli kiltti ja liiba laaba. Minua kohtaan ei koskaan käyttäytynyt uhkaavasti, enkä missään vaiheessa joutunut pelkäämään että tekisi minulle jotain.

Ystävän mökille kun lähdin niin hän sekosi sillä välin niin että oli tulossa hakkaamaan "sen miehen".

Hän ei tiennyt missä ystäväni mökki sijaitsee mutta koitti sitäkin selvittää uhkailemalla ja lyömällä minulle enemmän tai vähemmän tuttuja henkilöitä.

Erosimme hänen mielestään siksi että "lähdin toisen miehen matkaan".

Häiriköi niin kauan kunnes ilmoitin poliisille.

Vierailija
15/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen peittää usein utelun huumorin alle.

Tapailin miestä joka "vitsillä" kyseli näinkö hiihtolenkillä hyvännäköisiä miehiä ja pyysi mua laittamaan sijaintitiedot kännykästä hänelle kun olin baarissa tyttökaverin kanssa. Voitte arvata että ei hyvin päättynyt..

Vierailija
16/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoon. Jätä ajoissa

Vierailija
17/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui että uskovainen naisystäväni ei ole hyväksi minulle eikä hyvää seuraa. Mitä mies pelkäsi?

Vierailija
18/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomata että kontrolli kiristyy pikkuhiljaa. Se voi käydä aika salakavalasti niin että alat pitää kaikkea normaalina.

Vierailija
19/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä rajat heti. On ihan ok esimerkiksi soittaa iltaisin ja kysyä, miten päivä meni, ja kertoa omastaan. Ei ole ok kysellä koko ajan, missä olet ja mitä teet.

Mitä tapahtuu, jos et vastaa hänelle? Jos soitat vasta illalla? Mitä tapahtuu, jos et raportoi päivästäsi hetki hetkeltä vaan toteat vain, että ei ollut mitään erityistä?

Harrastaako hän digitaalista väkivaltaa eli haluaisiko kontrolloida somen käyttöäsi, tietää kenen kanssa viestittelet, nähdä viestejä tai yhteystietoja?

Vierailija
20/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene ohi, vaan pahenee. Nimim. kiltin ja rakastuneen eksän fyysisesti pahoinpitelemä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi