Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rypyt alle 30-vuotiaana =(

Vierailija
06.10.2022 |

Luulin naisten rupsahtamisen 25-vuoden jälkeen olevan vain pelkkää urbaanialegendaa, mutta niin vain olen parissa vuodessa vanhentunut valtavasti. Silmänympärykset ryppyiset, suupielissä juonteet, otsarypyt, laajentuneet ihohuokoset, veltto iho. Kaikki apukeinot ovat tervetulleita N27

Kommentit (484)

Vierailija
61/484 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin käy auringonottajille.

Otan aurinkoa kesäisin joka päivä + pari etelän reissua vuodessa. Suomessa en käytä koskaan aurinkorasvaa, ikää 33 eikä mulla mitään ryppyjä ole.

Vierailija
62/484 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin käy auringonottajille.

Otan aurinkoa kesäisin joka päivä + pari etelän reissua vuodessa. Suomessa en käytä koskaan aurinkorasvaa, ikää 33 eikä mulla mitään ryppyjä ole.

Kohta saattaa olla :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/484 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut juonteita ihan jo parikymppisestä. Nyt +30v. niitä on runsaasti mm. otsalla, silmäkulmissa, silmien välissä, nenänvarressa. Olen aina elänyt terveellisesti (ei tupakointia, ei aurinkoa, monipuolinen/terveellinen ruokavalio, paljon liikuntaa jne.), käyttänyt laadukkaita ihonhoitotuotteita... Silti vaan juonteita/ryppyjä on tullut. Näin on ollut myös äidilläni ja äidinäidillä. Ihan samanlainen ihotyyppi. Olen varmasti ihan ryppyinen rusina kuusikymppisenä, kuten äitini nyt ja mummuni aikoinaan.

Vierailija
64/484 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleammat naiset eivät rypisty niin nopeasti.

Vierailija
65/484 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon ihotyypistä. Itselläni on rasvainen iho, eikä näy vielä juonteita +30-vuotiaana. Eräällä sukulaisnaisella (22v) on selkeästi kuiva iho ja hänellä on otsassa ja silmien luona jo näkyvät uurteet, näyttää toki muuten ihan ikäiseltään ja nuorelta.

Vierailija
66/484 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miksi monesti sanotaan, että naiset rupsahtavat nopeammin kuin miehet, johtuu ainakin siitä, että naisten iho on usein ohuempi ja kuivempi kuin miesten. Paksu rasvoittuvampi iho ei rypisty yhtä helposti.

Vierailija
67/484 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleammat naiset eivät rypisty niin nopeasti.

MUTTA eivät ole muuten haluttuja t. m20

Vierailija
68/484 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen parasta ennen päiväys ylittyy, kun suominainen täyttää 30 vuotta.

Japanilaisella naisella 50-vuotiaana.

Mistä tämä johtuu? Ruokavaliosta ja geeneistä.

Minä, ja todella moni muu suominainen, ollaan kateellisia japanilaisille naisille, kun ovat kauniita ja söpöjä. Minä tosin myönnän kateuteni... Nainen25V

Olen ikuisesti kiitollinen niille esivanhemmilleni, joilta olen perinyt aasiageenejä. Xs-kokoisena, tuuheahiuksisena ja eksoottisilla silmillä varustettuna vientiä riittää vielä nelikymppisenä. Ero paikallisgeenejä kantaviin kanssasiskoihin on aika hurja. Heidän geeninsä viittaavat navetassa vietettyyn aikaan ja maitotonkkien kantamiseen. Tätä toki korostavat entisestään huonot elämä valinnat ja luonne.

99% aasialaistenkin naisten esiäideistä on viettänyt aikansa navetoissa ja riisipelloilla. Maitotonkkia ehkä kannettu vähemmän, mutta muuta raskasta työtä kyllä. Todennäköisyys sille, että juuri sinä olisit paikallisten aatelisten jälkikasvua, on aika pieni.

Vierailija
69/484 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh en ole ainoa N27

Vierailija
70/484 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siemennesteellä

Vierailija
71/484 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan alapeukutatte naiset. Te olette menettäneet parhaat päivänne, kun täytätte 30.

Joku katkera mies, joka on joko saanut pakit naiselta, tai ei ole koskaan edes saanut muodostettua yhtäkään suhdetta. LOL

Vierailija
72/484 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se iho on jo menetetty...

Vierailija
73/484 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan alapeukutatte naiset. Te olette menettäneet parhaat päivänne, kun täytätte 30.

Joku katkera mies, joka on joko saanut pakit naiselta, tai ei ole koskaan edes saanut muodostettua yhtäkään suhdetta. LOL

Olen playboy ja minulla on tällä hetkellä kuusi (6) tyttöystävää. Totuus sattuu.

Vierailija
74/484 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset alkavat rummoutuun siinä 25 ikävuoden tienoilla. 

Vierailija
75/484 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset alkavat rummoutuun siinä 25 ikävuoden tienoilla. 

Täähän se ois

Vierailija
76/484 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh elicks nyt pitäis saada mies joka tienaa 200k vuodessa ja kohtelee kuin prinsesssaa?

Vierailija
77/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota itsesi 100kg ylipainoon niin iho pysyy rasvaisena ja rypyt katoavat

Vierailija
78/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihota itsesi 100kg ylipainoon niin iho pysyy rasvaisena ja rypyt katoavat

Toimii myös toisin päin

Vierailija
79/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät elintavat, unta, perusihonhoito kuntoon ja erityisesti kosteutus ja aurinkosuoja. Niin ja ihana mies ja paljon lempeä. Kaunistaa varmasti!

Miten mies vaikuttaa naisen ihoon?

Kaikki on miesten vika t. jussi

Vierailija
80/484 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena täytyy sanoa, että ei ne rypyt kyllä ketään kaunista eikä todellakaan lisää kysyntää miesrintamalla :D

En ymmärrä miten tällä on näin paljon alapeukkuja? Ihan faktaahan tuo on