Rypyt alle 30-vuotiaana =(
Luulin naisten rupsahtamisen 25-vuoden jälkeen olevan vain pelkkää urbaanialegendaa, mutta niin vain olen parissa vuodessa vanhentunut valtavasti. Silmänympärykset ryppyiset, suupielissä juonteet, otsarypyt, laajentuneet ihohuokoset, veltto iho. Kaikki apukeinot ovat tervetulleita N27
Kommentit (484)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan alapeukutatte naiset. Te olette menettäneet parhaat päivänne, kun täytätte 30.
Sama se on miehellä, jos ulkonäöstä puhutaan. Jotenkin miehet aina haluavat sulkea silmänsä omilta rypyiltään. Se jaksaa hämmästyttää aina vaan.
Miksi sitten naiset alapeukuttavat kommenttia, jossa mainitaan naisten pilalle meno 30-vuotiaina, mutta kun alat haukkumaan miehiä, niin saat pelkkiä yläpeukkuja?
Niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan alapeukutatte naiset. Te olette menettäneet parhaat päivänne, kun täytätte 30.
Sama se on miehellä, jos ulkonäöstä puhutaan. Jotenkin miehet aina haluavat sulkea silmänsä omilta rypyiltään. Se jaksaa hämmästyttää aina vaan.
Miksi sitten naiset alapeukuttavat kommenttia, jossa mainitaan naisten pilalle meno 30-vuotiaina, mutta kun alat haukkumaan miehiä, niin saat pelkkiä yläpeukkuja?
Niin...
Minä alapeukutin siksi koska tuo pilalle meno -kommentti sai asian kuulostamaan siltä kuin se koskisi vain naisia. Näinhän ei ole. Miehet vanhenevat yhtä lailla. Sen sanominen ei ole miesten haukkumista. Vanheneminen on luonnon laki jota ei voi estää, eikä tarvitse.
Jännä että otat tuon sanominen haukkumisena. Ehkä siksi koska itse yrität haukkua naisia puhumalla näiden vanhenemisesta. Turhaa. Vanheneminen ei ole vika, joten haukkusi ei osu mihinkään
Kaikki me vanhenemme, rypistymme ja vähitellen kuihdumme pois. Semmoista se vaan on. Naisten vanhenemisesta vaan on tehty jostain käsittämättömästä syystä ihan järjetön haloo. Minä ainakin aion vanheta itsevarmasti(siis mikäli saan elää vanhaksi) hyväksyen ryppyni, harmaat hiukseni ja muuttuvan ulkonäköni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen parasta ennen päiväys ylittyy, kun suominainen täyttää 30 vuotta.
Japanilaisella naisella 50-vuotiaana.
Mistä tämä johtuu? Ruokavaliosta ja geeneistä.
Tiedätkö edes kuinka monta kauneusleikkausta ja operastiota on tehty Japanissa naiselle, kun täyttää 50v.
Kymmeniä.Japanissa tehdään kauneusleikkauksia toiseksi eniten maailmassa, jopa alle 16v.
Samoin miehille.
Kurkkasin uteliaisuuttani useammalta sivustolta, eikä Japani ollut yhdessäkään kärjessä. Ei määrällisesti, eikä per capita.
Olen vanhempi kuin sinä eikä kukaan meinaa uskoa etten ole 20-vuotias.
Eivät edes nuo ketjussa hehkutetut "ikinuoret" japanilaiset.
Japanilaiset miehet muuten pitävät ulkomaalaisista naisista vähintään yhtä paljon kuin tämän ketjun miehet japanilaisista naisista. Eksoottinen on aina parempi ja kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet erityisesti näyttävät usein todella paljon ikäänsä vanhemmilta. Moni 25-vuotias on jo kuin lähes nelikymppinen. Jotenkin kuitenkin samalla näillä on pokkaa haukkua naisten ulkonäköä mikä on kieltämättä huvittavaa, mutta myös säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen parasta ennen päiväys ylittyy, kun suominainen täyttää 30 vuotta.
Tiedätkö edes kuinka monta kauneusleikkausta ja operastiota on tehty Japanissa naiselle, kun täyttää 50v.
Kymmeniä.Japanissa tehdään kauneusleikkauksia toiseksi eniten maailmassa, jopa alle 16v.
Samoin miehille.Olisiko sitten suominaisten korkea aika nostaa omaa tasoaan? Jäätte joka päivä jälkeen...
Ai sinua tai muita suomimiehiä varten? Älä nyt unta näe.
Valitsen mieluummin sen japanilaismiehen kuin japanilaisnaisia fetisoivan suomimiehen.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan vaan ihon pintakuivuutta? Miten hoidat kasvojasi?
Huhuu, ap?
- Aloita aurinkovoiteen käyttö viimeistään nyt. Vähintään maaliskuulta lokakuulle olisi hyvä käyttää suojakertoimia. Suojaa ihosi auringolta hatuilla, äläkä hakeudu paisteeseen erikseen.
- Juo runsaasti vettä. Kosteus tulee ensisijaisesti sisältäpäin.
- Lopeta tupakointi.
- Jo mainittu kasvojooga kiinteyttää kasvojen lihaksia ja saa ne ryhdikkäämmiksi.
- Vältä alkoholia, tai vielä parempi, älä juo sitä ollenkaan.
- Liikunta ja ulkoilu tekee iholle hyvää, hormonitoiminta ketjussa jo aiemmin mainittu.
- Kasvispohjainen monipuolinen ruokavalio tekee hyvää koko elimistölle ja alentaa matala-asteista tulehdusta. Erityisesti runsas maitotuotteiden käyttö näkyy ihossa.
- Nuku riittävästi.
Ja sitten vaan elät iloisena ja onnellisena, niin hehkut muutenkin. Mikään ei rutista kasvoja niin ankeiksi kuin stressi ja murjottelu, vaikka kuinka filmitähtien mainostamia rasvoja naamaansa sivelisi. Ja ennen kaikkea hyväksy, että elämä etenee kohti kaaosta ja kuolemaa eikä kukaan meistä ole luonnonlakeja mahtavampi. Nauti tästä ainutkertaisesta matkasta, jonka parhaat asiat eivät ole pinnassa vaan sen alla.
Geeneistä johtuu pääosin. Itse olen kohta 40 ja ei ryppyjä tai mitään muitakaan merkkejä vielä. En kyllä ole koskaan tupakoinut, mutta muuten en ole mitenkään terveellisesti elänyt, kovin paljon ei kyllä alkoa kulu. Varmaan eniten vaikuttaa kun on rasvoittuva iho, se ei niin helposti rypisty. Jotain hyötyä siitäkin. Sama on äidillänikin, on jo yli 60 ja ei ryppyjä hänelläkään, paitsi kaulan alla rintakehällä. Toki meissäkin ikä näkyy jollain tavalla, itse olen tosin hyvinkin hoikka ja pienikin ja se tuntuu hämäävän joitakin. Että olisin nuorempi.
Kyllä on kanssa aikamoiset otsajuonteet ja sil ärypyt ilmestynyt tässä 27-29-välissä. On kyllä mahtunut paljon surua ja tuskaa näihin vuosiin, että varmaan sekin vanhentaa luonnollisen vanhemisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä t. N22
Se on ihan tieteellinen fakta, että ihmiskeho on parhaimmillaan alle kolmikymppisenä, ei siitä tarvi hernettä nenään vetää. Koskee naisia, miehiä, aasialaisia, suomalaisia, kaikkia. Jos tämä fakta tekee liian kipeää tai aiheuttaa rajan alapuolella olevissa ylenmääräistä omahyväisyyttä, niin kyllähän sen vanhenemisen voi pysäyttää. Keinoja kyllä on, kysykää vaikka JanisvJoplinin, Jim Morrisonin, Amy Winehousen tai Kurt Cobainin perikunnilta.
Mitä aasialaisten rypyttömyyteen tulee, niin selitys on yksinkertainen: japanilaisessa kulttuurissa rusketus on merkki köyhyydestä ja rahvaanomaisuudesta, vaalea iho on tavoiteltavaa. Ja kun suojaat ihosi auringolta nuoresta alkaen, pysyy myös iho rypyttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan vaan ihon pintakuivuutta? Miten hoidat kasvojasi?
Huhuu, ap?
hui pelästyin t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin miehille.Olisiko sitten suominaisten korkea aika nostaa omaa tasoaan? Jäätte joka päivä jälkeen...
Sinun kaltaisten helmien takiako :D Tappio pn ihan viiltävä...
Hyvät elintavat, unta, perusihonhoito kuntoon ja erityisesti kosteutus ja aurinkosuoja. Niin ja ihana mies ja paljon lempeä. Kaunistaa varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, ja todella moni muu suominainen, ollaan kateellisia japanilaisille naisille, kun ovat kauniita ja söpöjä. Minä tosin myönnän kateuteni... Nainen25V
Olen ikuisesti kiitollinen niille esivanhemmilleni, joilta olen perinyt aasiageenejä. Xs-kokoisena, tuuheahiuksisena ja eksoottisilla silmillä varustettuna vientiä riittää vielä nelikymppisenä. Ero paikallisgeenejä kantaviin kanssasiskoihin on aika hurja. Heidän geeninsä viittaavat navetassa vietettyyn aikaan ja maitotonkkien kantamiseen. Tätä toki korostavat entisestään huonot elämä valinnat ja luonne.